Jakie filmy według was z udzałem Costnera sa dla was naleprze? Moja piątka to:
-Doskonały Świat
-Tańczący z Wilkami
-List w Butelce
-Robin Hood Książe Złodziei
-Bodyguard
patrol
znamię
3000 mil do Graceland
list w butelce
wodny świat
robin hood
bodyguard
....
hej , chyba się nie zmieszczę w tej twojej "piątce"
bo musiałabym jeszcze kilka filmów wymienić :0
pozdrawiam wielbicieli talentu Costnera
Jak dla mnie:
List w Butelce
Tańczący z Wilkami
Bodyguard
Patrol
Wysłannik Przyszłości