Najlepsza czesc serii, ohydna........ale fabularnie tak zaskakujaca ze naprawde warto obejrzec.
Koncowka miazdzy!
10/10
Zgadzam się. III część, zaraz obok VI, jest najlepsza. Reszta to przesadzona bajka.
Jaka przesadzona ? Jedynka i dwójka są najbardziej realistyczne, trójka jest już na krawędzi realności.
Czwórka, piątka jak i szóstka są bardzo nierealne, ale fabularnie niezłe/dobre... a Kiła 3D to jakieś sci-fi w świecie tępej jatki bez fabuły.
So sad, źle się wysłowiłam. Co do I i II części - zwracam honor, człowieku - najbardziej realistyczne, lecz żadna z nich nie wkupiła się w moje łaski. Jedynka niby najmniej przesadzona, ale jednak strasznie naciągana i pełna absurdów. Lub, może... No nie wiem. GŁUPOTA BOHATERÓW załatwiła całą sprawę. Ręce mi opadały przy obserwowaniu poczynań tych niemyślących ofiar.
To właśnie w późniejszych częściach jest widoczna głupota zagrań bohaterów, w jedynce, tego broń Boże nie było, poza jedną głupią sceną z niedosięgnięciem telefonu, "strasznie naciągana i pełna absurdów" przed chwilą napisałaś, że jak najbardziej realistyczna jest jedynka i dwójka, każdy ma inny gust, ale o głupocie zachowań bohaterów można pogadać w każdej części, szczególnie w 3D, no ale w 1 ? Zdecydowanie najmniej. Może po prostu akcja dziejąca się 3/4 filmu w łazience cię nie wciągnęła, tylko znudziła. Ale to każdy inaczej postrzega.