Witam,
czy znacie jakies nowe filmy branzowe?
Niestety nie moge nic znalezc, a wiekszosc widzialam i czekam i czekam...
Z najnowszych polecam:
Circumstance
Kyss Mig
Yes or No
Butterfly
...
i wiele innych.
Prosze o opinie o najnowszysch filmach jakie znacie :)
Gosia
i jeszcze
Drugie zycie Luc0i
80 dni
Cracks
Affinity
i koniec mojej wiedzy na ten temat chyba :)
i jeszcze Oi ching ku see ale nie wiem skad napisy, ale misona historia o kobietach :)
kilka z tych filmów, które wymieniasz widziałam i całkiem mi się podobały więc jest szansa, że spodoba Ci się The Call (2010) :)
Zobacz sobie "Se min kjole" (Ach, śpij kochanie - 2009) lub "Snow Flower and the Secret Fan (2011), to również niezłe filmy.
Dzieki :))) wlasnie czegos szukam...
a znalazlam krotkometrazowy http://www.youtube.com/watch?v=ahDWJmgpTmo POLECAM !!!
http://www.youtube.com/watch?v=y8WDmve7j0M&list=UUcvPGjaA-X7tjs-qQgSFyog&index=9 &feature=plcp THE GUEST HOUSE
i powstajacy http://www.youtube.com/watch?v=Tdj6uBSgmA8 SUBMERGE
a i jeszcze Three Veils :)))
PozdrO
zapowiadaja sie dobre filmy :)))
Naprawdę warto przeczytać książkę Snow Flower and the Secret Fan... coś niezapomnianego, takie książki pamięta się długo. Po jej przeczytaniu jeszcze tydzień chodziłam jak w transie... Film również warto obejrzeć.