Film świetny, może ktoś zna inne filmy z równie ciekawą fabułą? Jeśli tak, podajcie tytuły.
Memento(2000)
Nie mów nikomu / Ne le dis à personne (2006)
Dla Ciebie i Ognia(2008)
88 minut(2007)
Infiltracja/The Departed(2006)
Ktoś całkiem obcy/Perfect Stranger(2007)
Mechanik(2004)
To moje propozycje daj znać na moim blogu jak obejrzysz jakiś i podziel się opinią.
nie mów nikomu
ktoś całkiem obcy
infiltracja
polecam bo bardzo dobre :)
memento mniej mi się podobał ale też dobry i słyszałam, że 88 minut też polecany :)
dopisałabym jeszcze moje propozycje ale nie oglądałam 'przebudzenia' i nie wiem do końca jakie filmy polecić :))
obejrzę, dopiszę :) pozdrawiam :)
Dzięki za propozycje ciekawych filmów. "Ktoś całkiem obcy" i "Infiltracja" też mi się podobały. 88 minut nie zrobił na mnie wrażenia, nudziłam się na tym filmie ale niektórzy sądzą że dobry. Od siebie mogę polecić:
Identity (2003)i
Patologhy (2008)
Dobre thrillery według mnie to również:
Siła strachu (2005)
Jestem legendą (2007)
Dark water (2005)
Trade (2007)
Alexandra's project (2003)
Jeśli znacie jeszcze jakieś niesamowite thrillery wpisujcie tytuły:)Czekam na jakieś propozycje.
Pozdrawiam
Pathology-ja bym go nie polecał bo nie ma czego polecać bo nic szczególnego nie ma w tym filmie chyba że kogoś kręci bzykanie się wokół trupów;)
Trade-dobry ale żadna rewelacja
Dark Water-poniżej oczekiwań
Siła Strachu-zagadzam się z Tobą godny do polecenia:)
Identity-nic specjalnego
Moge Ci jeszcze polecić film Uprowadzona(Taken) jak sobie przypomne jeszcze jakieś dam cynka:)
Pozdro
Jak widać każdy lubi coś innego. Ja byłam pod wrażeniem Patologhy i wcale nie ze względu na "bzykanie wokół trupów". Według mnie historia jest ciekawa i oryginalna choć film trochę brutalny.
W zupełnosci zgadzam się z Memento, ale czy infiltracja- nie wciąga, za to memento- ostro fajne;)no i zaskakujące jest, oj jest- a o to było pytanie;)
aha i polecam jeszcze stare ale jare- "Siedem". Jak religijna nie jestem, tak z otwartą buzią to oglądałąm ( i nie ze względu na pitta;P) polecam, możę niezbyt zaskakujący dla wierzących, ale przerażający jest...
Kurcze film naprawdę niezły ale chodzi mi o to że kiedyś był bodajże podobny film że niby koleś miał świadomość na podczas operacji czy ktoś zna tytuł?
Awake swietny;]Oryginalny,nawet klimatyczny,troche nieprzewidywalny:)Jesli chodzi o polecenie dobrych thrillerow...Hmm zgodze sie z przedmowcami:
"8mm" dla mnie swietny,
"Siedem",w podobnym klimacie zrobiony jest film pt."Odkupienie"z Lambertem,
"Pila",chodzi mi o I czesc oczywiscie,
"Mr.Brooks",jak dla mnie kapitalny;]
"Goraczka",chociaz to troche inne klimaty,to film jest naprawde godny polecenia;]
"Szosty Zmysl","Znaki"
"Z piekla Rodem","Jezdziec bez glowy","Sekretne Okno",
"Zycie za Zycie",nie jest to moze klasyczny thriller,ale film jest genialny,o niesamowitym zaskoczeniu,z swietnym Specy,naprawde polecam:)
Pozdrawiam!!!!
Zdecydowanie "Infiltracja" oraz "Niepokój". Gorąco polecam te filmidła. Mi się bardzo podobały.
To ja moze od siebie dodam
1408
Purpurowe rzeki
Takedown
Prestiż
Sekta
Efekt motyla
Zodiak
Cena odwagi
Tożsamość
Niebiańska plaża
no i oczywiście klasyka: Siedem, Szósty zmysł, Milczenie owiec, Obłęd, Podziemny krąg
Pozdrawiam
Uwielbiam thrillery ! : D
Z Waszych propozycji też mi się dużo podobało.
A tu coś ode mnie:
Nieuchwytny / Untraceable (2008) <!!>
Ucieczka w milczenie/Speak (to raczej dramat ale daje go bo jest godny uwagi, ze świetną rolą Kristen Stewart)
Efekt motyla i Efekt motyla2
Krąg i Krąg2 (bo żaden film mnie tak nie przestraszył. ogólnie japońskie horrory są niezłe^^)
Dark Water
Czerwony Smok, Milczenie Owiec, Hannibal
Piłaaaa :D ale tylko początkowe częsci:P
Żar/The Glow
7
De ja vu
Azyl
Plan lotu
Hmmm na razie nic innego nie przychodzi mi do glowy.
Pzdr ; )
Co ty gadasz!!!Japońskie filmy są do bani.Krąg jest straszny, ale tylko w ekranizacji amerykańskiej.Osobiście uważam że filmy typu Krąg (ekranizacji japońskiej) albo Klątwa są do bani.Nawet pod względem psychologicznym.
Niezmiernie mnie irytuje, gdy ktoś myli thriller z horrorem... http://kinetoskop.blox.pl/2010/01/Horror-a-Thriller.html - polecam przeczytać.