Jak ta, do teraz przypominam sobie sceny z filmu i się śmieję pod nosem. Ktoś zna coś w tym stylu? Dawno się tak nie uśmiałam!
Dany Boon w najwyższej formie. Coś podobnego jeśli chodzi o humor? Mi bardzo podobał się "Hollywoo" a jeśli ktoś lubi mniej wyrafinowane poczucie humoru to super były "Mrówki w gaciach" i kontynuacja "Parcie na tarcie". Te ostatnie oglądałem jednak jako nastolatek, nie wiem czy dzisiaj by mnie aż tak bawiły
nie długo do kin wchodzi "Dusigrosz" pewnie bedzie tak samo dobry jak i nie lepszy. :)
...francuska.
Może i zgodziłbym się z komentarzem, ale widzę w tamtym filmie nieudaną próbę naśladowania, a w zasadzie kopię filmów de Funesa.