Pewnie gdyby za ten film odpowiadał ktoś inny to miałby o wiele lepsze oceny a tak ludzie wiedząc ze to Boll na starcie zakładają ze to gówno. Podobno inne jego filmy tez są całkiem niezłe
Oczywiście ku*wa, że jego inne filmy też są świetne: pozostałe 2 części Rampage'a, Tunnel Rats, Stoic, Darfur, Auschwitz, Assault On Wall Street.
To jeśli chodzi o Dramaty, natomiast z reszty niezaprzeczalnie udane są:
In The Name Of The King 1 i 3, Bloodrayne 1 i 3, House Of The
Dead, Alone In The Dark, Seed.
Widziałem 18 jego filmów i śmiało polecam tego gościa - Uwe jest po prostu
niedoceniany i gnojony przez pryzmat ekranizacji gier video, ale kto mądrzejszy
to sam zbada temat, podczas gdy inni będą bezmyślnie powtarzać głupoty.