po swietnych "zakochanym bez pamieci" i "Jak we snie" dostajemy kupe gowna podana na srebrnym talerzu.
Jak dla mnie "Zakochany bez pamieci" byl calkowicie niestrawny. Natomiast "Ratunku! Awaria" dostal bardzo dobra recenzje w Newsweeku, wiec chetnie obejze.
Zgadzam się. Dwa wcześniejsze filmy Michela były bardzo dobre, szczególnie "Zakochany bez pamięci", dzięki rewelacyjnemu scenariuszowi. Na "Be kind rewind" zawiodłem się totalnie. :/
jak można porównywać "zakochanego bez pamięci" z "be kind rewind"?
to tak jak porównywać rajdówkę z limuzyną. nijak się mają do siebie, a to samochód i to.
dla mnie bardzo dobry film, szczególnie przez jego błyskotliwość i prawdziwy romantyzm - tak, tak! albo to lubisz, albo nie - filozofowanie jest tu bez sensu.
nikt nie porownuje tresci tych filmow. wszystkie z w/w filmow byly wyrezyserowane przez Gondrego, a ostatni be kind rewind jest wg mnie najslabszym filmem jaki wyszedl spod jego reki. czytaj uwaznie.
czytam uważnie. dopiero zaczynasz mówić merytorycznie. jeśli możesz to uzasadnij pełniej swoją wypowiedź.