a która cześć wam się najbardziej podobała bo mi rocky 2?
Mi też dwójka się najbardziej podobała potem jedynka, trójka, szóstka, czwórka i ta na samym końcu!
pozdrawiam
Najgorsza część i dajesz 9? Chyba coś nie tegez u ciebie z umiejętnością oceny...
Ciężko stwierdzić, możnaby się pokusić, że 1 bo chyba najbardziej uwielbiałem Rocky'ego jako takiego chuligana, był nim jeszcze w 2...ale w 2 kuleje produkcja, tak gdzieś od momentu jak poszedł robić w reklamach chce mi się spać i "budzę się" dopiero jak znów trenuje przed walką z Apollem;p, 3 wiadomo utwór muzyczny przeszedł do legendy, ogólnie lepiej mi się oglądało nawet od 2ki, ale załamała mnie śmierć Micka, 4 to był największy pokaz determinacji i odwagi na Ivana i również mega boski soundtrack, smutny koniec Apolla :(, 5 bo wspomnienia, tylko trochę szkoda, że przez uraz mózgu nie mógł już się w sumie bić na ringu, za to zakończenie wybitne jak dla mnie, 6 bo równiez wspomnienia, smutne, że umarła mu żona, ale to tylko film no i brawo, że już jako weteran wrócił na ring
U mnie
Nr.1: Rocky 2 (scena w której biegnie to arcydzieło kina)
Nr.2: Rocky 4
Nr.3: Rocky 1 i Creed
Nr.4: Rocky 3
Nr.5: Rocky 6
Nr.6 Rocky 5 (który był tragicznym filmem)
Jak można stawiać 1 część na końcu, chyba nie za bardzo rozumiesz sens i klimat filmu tylko patrzysz przez pryzmat napierdalanek w ringu ;]
Widać można ;)
Takie moje zdanie i masz prawo się nie zgadzać.
Dla mnie pierwsza cześć jest za bardzo nudna - mało się coś ciekawego dzieje - i dlatego najsłabsza jak dla mnie.
Zastanawiam sie dlaczego tak sie jeździ po Rockym 5, o czym miała być niby ta część o tym co trójka i czwórka które były świetne ale to tylko kolejny as który chce zabrać tytuł i tyle, a tutaj mamy wszystko, bankructwo sportowca, powrót na starą dzielnicę, pojawia sie uczeń, Rocky zostaje trenerem, uczeń przechodzi na ciemną stronę mocy. Rocky broni honoru, mamy wrednego organizatora walk który za wszelką cenę chce go wciągnąć na ring, ta część ma naprawde wiele do zaoferowania, nie zgadzam się ze zdaniem że jest najgorsza i nie potrzebna.
U mnie wygląda to tak:
Nr 1 - Rocky 2
Nr 2 - Rocky 1
Nr 3 - Rocky 3 i 6 (nie mogę się zdecydować, więc remis)
Nr 4 - Rocky 4
Nr 5 - Creed
Nr 6 - Rocky 5