Ja oglądałam wszystkie części.Oto moja skala od 1 do 4,które były naj ;) :
1=część 1
2=część 4
3=część 3
4=część 2
Jedynka mnie zachwyciła i dlatego obejrzałam część 2.To było rozczarowanie.Prawie cały film przepłakałam.To zniechęciło mnie do oglądania dalszych części sagi.W końcu się przełamałam i obejrzałam 3,rewelacji nie było,ale ogólnie lubię tego typu filmy więc było nawet ok.Zaś 4 dorównała 1.Jak Wy myślicie?Proszę o podobną skalę ;D .Pozdro