Jakie filmy najbardziej wami wstrząsnęły? Dla mnie SALO to niekwestionowany lider. Wpisujcie swoje typy.
"SNUFF 102" to jeden z "najchorszych" filmów jakie widziałem. Na ty filmie mózg w poprzek staje.
Właśnie oglądałem SNUFF 102 bo nie widziałem jeszcze - bardzo fajny edukacyjny szkoda że tak mało dialogów :)
Ale i tak wolę Salo może ze względu na klimat
stawiam na fabułe. film nie musi pokazywać wybitnie kreatywnych metod dokopywania sie do flaków żeby być porządnie porytym... bękarty diabła chyba... filmy tutaj wymieniane takie jak np man behind sun nie ruszył mnie wcale, chociaż chciało mi sie nieco rzygać. trochę.
nie ja to pisałem! man behind the sun jest naprawdę dobry, jednak tak samo jak salo nie dorównuje subconscious cruelty...
a żaden z nich nie może się równać z tym, co zrobię jak się dowiem kto z mojego konta napisał że bękarty są mocne- chociaż nie zmienia to faktu że są raczej fajnie :)
Dorzucę dwa dokumenty pokazujące okrucieństwo ludzi wobec zwierząt: Mondo cane (1962) oraz film, który wstrząsnął mną najbardziej - Earthlings (2005).