Wpisujcie swoje najlepsze polskie komedie wszechczasów jakie wy oczywiście znacie w dwóch kategoriach(stare i nowe), a oto moje najlepsze polskie komedie:
Stare:
1. Sami Swoi
2. Jak rozpętałem II wojnę światową?
3. Nie ma mocnych
4. Kochaj, albo rzuć
5. Kingsajz
6. Nie lubię poniedziałku
7. Seksmisja
8. Miś
9. Poszukiwany, poszukiwana
10. Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?
Nowe:
1. Pieniądze to nie wszystko
2. Ciało
3. Testosteron
4. Kariera Nikosia Dyzmy
5. Kiler-ów 2-ów
6. Kiler
7. Chłopaki nie płaczą
8. Dzień Świra
9. E=mc2
10. Dublerzy
Trudno mi powiedzieć gdzie jest granica starych i nowych, dlatego wpisze 15:
1.Miś
2.Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?
3.Dom Wariatów
4.Nie ma róży bez ognia
5.Nic śmiesznego
6.Jak rozpętałem II wojnę światową
7.Sami swoi (3 części)
8.Dzień Świra
9.Kiler/Kiler-ów 2-óch
10.Chłopaki nie płaczą
11.Porno
12.Seksmisja
13.Poranek kojota
14.Alternatywy 4
15.Nie lubię poniedziałku
Stare:
1. Miś
2. Hallo Szpicbródka, czyli ostatni występ króla kasiarzy
3. Konsul
4. Vabank 2
5. Nie lubię poniedziałku
6. Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?
7. Kogel – Mogel
8. Brunet Wieczorową Porą
9. Kochaj, albo rzuć
10.Wyjście awaryjne
Nowe:
1. Kiler
2. Chłopaki Nie Płaczą
3. Kiler-ów 2-ów
4. Francuski Numer
5. Fuks
6. Poranek Kojota
7. Kariera Nikosia Dyzmy
8. Komedia Małżeńska
9. Zróbmy Sobie Wnuka
10. Vinci
Stare do 89 roku, Nowe po 89 roku.
Stare:
1. Sami swoi
2. Seksmisja
3. Konsul
4. Miś
5. Nie lubię poniedziałków
6. Co mi zrobisz jak mnie złapiesz?
7. Kogel – Mogel
8. Kochaj albo rzuć
9. Porno
10.Wyjście awaryjne
Nowe:
1. Dzień świra
2. Zawrócony
3. Wojna polsko-ruska
4. To nie tak jak myślisz kotku
5. Pogoda na jutro
6. Nic śmiesznego
7. Fuks
8. Vinci
9. Operacja Dunaj
10.Pół serio
1. Sami Swoi
2. Jak rozpętałem II wojnę światową?
3.Poszukiwany,poszukiwana
Najlepsze...ile razy je ogladamy nie traca na wartosci..inne nasze komedie sa drugiej kategorii
Stare :
1.Sami Swoi i nie ma mocnych
2.Jak rozpętałem II wojnę światową
3.Nie lubię poniedziałku
4.Nie ma róży bez ognia
5.Co mi zrobisz jak mnie złapiesz
6.Miś
7.Alternatywy 4
8.Seksmisja
9.Kingsajz
10.Kogel Mogel i Galimatias
11.Och Karol
12. Komedia małżeńska
13.Kiler i kilerów 2
14.Fuks
15.dzień świra
16.zróbmy sobie wnuka
17.Kariera Nikosia Dyzmy
18.Złoty środek
19.poranek kojota
20.chłopaki nie płaczą
Patrząc na wasze rankingi i ilość obejrzanych komedii polskich stwierdzam, ze jestem 100 lat za Murzynami. Oto mój skromniuteńki ranking.
Stare:
1. Seksmisja
2. Poszukiwany, poszukiwana
3. Sami swoi
Nowe:
1. Chłopaki nie płaczą
2. Dzień świra
3. Kiler
4. Vinci
5. Czas surferów
6. Nic śmiesznego
7. E=mc2
8. U Pana Boga za piecem
stare
1. Jak rozpętałem II wojnę światową
2. Sami swoi
3. Nie ma mocnych
4. Kochaj albo rzuć
5. Seksmisja
6. Vabank
7. Vabank 2
8. Nie lubię poniedziałków
9. Miś
10. Och Karol
nowe
1. Chłopaki nie płaczą
2. Testosteron
3. Vinci
4. Zróbmy sobie wnuka
5. Pieniądze to nie wszystko
6. U Pana Boga w ogródku, za miedzą
7. Killer, Killerów 2-óch
8. Kariera Nikosia Dyzmy
9. E=mc2
10. Dublerzy
Rejs
Miś
Sami Swoi
Dzień Świra
Vabank
Seksmisja
Co mi zrobisz jak mnie złapiesz
Vabank 2
Konsul
Kochaj albo rzuć
1. Sami Swoi
2. Jak rozpętałem II wojnę światową?
3. Nie ma mocnych
4. Kochaj, albo rzuć
5. Wyjście awaryjne
6. Poszukiwany poszukiwana
7. Nie lubię poniedziałku
8. Kogel Mogel
9. Galimatias
10 Seksmisja
1. Miś
2. Rejs
3. Seksmisja
4. Hydrozagadka
5. Sami swoi
6. Kiler
7. Vabank
8. Co mi zrobisz jak mnie złapiesz
9. Rozmowy kontrolowane
10. Nie lubię poniedziałku
11. Nie ma róży bez ognia
12. Jak rozpętałem drugą wojnę światową
13. Brunet wieczorową porą
14. CK Dezerterzy
15.Chłopaki nie płaczą
16. Wniebowzięci
17. Kingsajz
18. Vabank 2
19. Nie ma mocnych
20. Poszukiwany, poszukiwana
Przypadkiem trafiłem na ten temat i dorzucę coś od siebie. Oprócz tych wszystkich dorzuciłbym jeszcze ten tytuł:
Sprawa się rypła
Mariusza Pujszo kojarzę z Ojca Mateusza i Kac Wawa jako aktora, to zobaczę czy sprawdzi się jako scenarzysta.