Jakie filmy animowane należą do waszych ulubionych? Moja ulubiona dziesiątka to:
1. Król Lew
2. Król Lew 2
3. Zakochany Kundel
4. Herkules
5. Mustan Z Dzikiej Doliny
6. Król Lew 3
7. Iniemamocni
8. Droga do El Dorado
9. Księga Dżungli
10.Ostatni Jednorożec
Najbardziej podobają mi się starsze, rysunkowe bajki, ale animacja komputerowa też nie jest zło. Poprosu, moim zdaniem kiedyś robili leprze filmy. Era animacji komputerowej nadeszła trochę zapóźno. Poprostu ludzie już nie mają tulu pomysłów ile np. 10 lat temu.
10 nie wymienie w odp kolejnosci bo duzo lubie podobnie ale zdecydowanie na pierwszym miejscu jest Król Lew :)
Hmmm nie będę wymieniać w kolejności, ale moje ulubione to:
- "Król lew"
- "Dawno temu w trawie"
- "Shrek"
- "Toy story"
- "Zakochany kundel"
I chyba tyle, mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. A jeśli tak, to jeszcze dopiszę :D
Pozdrawiam =]
Nie podaje filmów od najlepszego, kolejnoś jest przypadkowa
"Król Lew"
"Mulam"
"Mulan II"
"Toy Stort"
"Shrek"
"shrek II"
"Wszystkie psy idą do nieba"
I tochyba wszystko. Jeszcze się zastanowie
Moja lista to:
1.Zakochany Kundel
2.Shrek
3.Shrek II
4.Mustang z Dzikiej Doliny
5.Droga do El Dorado
6.Krolewna Sniezka Disney'a(ale z dubbingiem)
7.Herkules
NO i to wszystkie bajki.Mam tez liste filmow:
1.Paszport do Paryza
2.Lizzie McGuire
3.Zakrecony piątek
4.Piraci z Karaibów
5.Piraci z Karaibow 2
Zapomniałam wspomnieć o jednym;) nie śmiejcie się ze mnie ale bardzo podoba mi się też "Bambi" i "Bambi". Bardzo lubię bajki :) nawet trochę bardziej niż zwykłe filmy.Prawdę mówiąc nad filmem animowanym trzeba się owiele bardziej napracować, do zwykłego filmu wystarczy wziąść dobrych aktorów i już ludzie idą do kina. Natomiast bajka, żeby się spodobała musi mieć dobre teksty, ciekawą fabułę, musi być przystosowana do różnych kategori wiekowych. Ale podobał mi się też film pod tytueł "Zapłata"
co do mojej notki poprzedniej notki: napisałam, że podoba mi się Bambi i Bambi :D zwykła pomyłka :) chodziło mi też o "Bambi 2"
A u mnie... na honorowym miejscu, przez sentyment "Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków" Disney'a. A inne... poniżej. Kolejność przypadkowa.
-"Potwory i Spółka"
-"Gdzie jest Nemo"
-"Shrek" i "Shrek 2"
... jak jeszcze coś wymyślę, to dopiszę ;)
to ja dam listę w zupełnie innym stylu :)
1. Akira (futurystyczne, mocne, industrialno-cyberpunkowo-postnuklearny klimat)
2. Ostatni Jednorożec (piękna opowieść + wyśmienity obraz)
3. Spirited Away (jak wyżej)
4. Wizards (oryginalna i wyjątkowa wizja - połączenie fantasy i sc-fi w jedno)
5. Kot Fritz (ciężka, erotomańsko-narkomańsko-rasistowska atmosfera)
6. Fire & Ice (esensja fantasy i ciekawe rozwiązania techniczne)
7. Heavy Metal (świadomy kicz i różnorodność)
8. Immortal - Kobieta Pułapka (senne i dziwne)
9. Alice (Jan Svankmajer) (animacja poklatkowa połączona ze zwykłym filmem. zabójczy efekt. bardzo chory film)
10. Final Fantasy VII: Advent Children (doskonałe efekty i specyficzność)
Co do "Spirited away" oraz "Akira" to nie są bajki wiec... reszty wymienionych nie znam.
Moje ulubione filmy to; " Shrek" "Shrek 2" "Uciekające kurczaki" "Gdzie jest NEmo" "Czerwony kapturek historia prawdziwa" " Król Lew" Pozdrodla wszystkich fanówbajek;)
Hmm trudny wybór ;)
(kolejność przypadkowa)
1. Król Lew
2. Shrek
3. Epoka Lodowcowa
4. Mulan
5. Roboty
6. Mustang z Dzikiej Doliny
7. Lilo i Stich
8. Uciekające kurczaki
9. Rybki z Ferajny
10. Toy Story
A co tam ;p 10 to za mało :D
11. Madagaskar
12. Mrówka Z
13. Dawno temu w trawie
14. Garfield
15. Potwory i Spółka
16. Dinozaur
Ok wystarczy :D (kontynuacje podanych wyżej filmów anim. też mi się podobają, ale nie chciało mi się już pisać) Pozdrowionka ;)
1.Król Lew
2.Wszystkie psy ida do nieba,
3.Zakochany Kundel,
4.Epoka Lodowcowa
5.Miś Jogi hehe pamietam z dziecinstwa taka pełnometrażową:D
6.Mustang z dzikiej doliny,
7.Mulan
8.Król lew 2
i chyba tyko tyle,kolejnosc nieprzypadkowa;D
Niedawno obejżałam kilka starszych bajek Disney'a wiele z nich mi się bardzo podobało. Na najwyższych miejscach u mnie są jeszcze:
-Tarzan
-Piękna i Bestia
Moja dziesiątka;)
1.Król Lew
2.Pocahontas 1
3.Mulan
4.Shrek
5.Shrek 2
6.Król Lew 2
7.Dawno temu w trawie
8.Gdzie jest Nemo
9.Tarzan
10. Potwory i społka
i jeszcze Piękna i Bestia i Epoka Lodowcowa i wiele innych;) A najbardziej zawiodłam się na Pocahontas 2!!!Nudna kontynuacja pierwszej części, która była cudowna;)
Kolejność przypadkowa: Epoka Lodowcowa, Shrek 2, Dinozaur, Droga do El Dorado, Toy Story i oczywiście Teen Titans <3
Ludziska plątacie! Mieszacie filmy animowane rysunkowe z filammi animowanymi techniką komputerową...
Nie wiem jak można porównywać Pocahontas i Madagaskar..to totalnie rozne filmy. Jak dla mnie
Te drugie
1. Epoka Lodowcowa
2. Shrek
3. Madagaskar
4. Shrek 2
5. Epoka Lodowcowa 2
6. Mrówka Z
I pewnie bylo wiecej jak Toy Story czy Dawno temu w trawie..
Ale... Tutaj nie chodzi oto czy wymieniasz filmy rysunkowe i komputerowe w 3D. Mi chodziło o to, że bajka to bajka. Chodzi mi o wszystkie gatunki, rodzaje itp. Nie obchodzi mnie, czy to jest wykonane techniką rysunkową, czu komputerową. Poza tym komuś naprzykład mogła się podobać jakaś bajka w technice komputerowej i rysunkowej. Ja na przykład w swoim pierwszym poście napisałam " król lew 3(rysunkowe) , iniemamocni(komputerowe), droga do el dorado(rysunkowe)". Poprosyu mi sie podobały te akurat filmy. Pozdrowienia.
Animowane rysunkowe czy animowane komputerowo - i to, i to animowane, i to, i to bajka ;). Można mieszać ;p
Popieram :D Chodziło o filmy animowane, nie ważne jaką techniką ;p
Pozdrowionka
Moja lista (po kolei):
1.Wszystkie psy idą do nieba (wspaniały)
2.Shrek
3.Król lew
4.Herkules
5.Zakochany kundel
6.Shrek 2
7.Mustang z Dzikiej Doliny
8.Toy Story
9.Mulan
10.Mulan 2
1.Shrek (całokształt)
2.Dżungla ( Miś Koala wymiata)
3.Barnyard (Heh, takiej muzyki jeszcze nigdzie nie było...)
4.Epoka Lodowcowa ( część 1 bo druga to tragedia...)
5. Skok przez płot( suuuper bullet time:))
A i mogę jeszcze dodać:
6. Rybki z ferajny ( to mialo cechy prawdziwej fabuły... - ta mafia...)
7. Lilo i Stitch (jedyne 2D które oglądałem 7 razy)
bez wątpienia muszę jeszce dodać "Mulan" z Disneya, super bajka :), serdecznie polecam
1. Król Lew
2. Król Lew 3
3. Shrek
4. Shrek 2
5. Król Lew 2
6. Zakochany Kundel
7. Sezon na misia
8. Nowe szaty króla
9. Nowe szaty króla 2 : Kronk nowe wcielenie
10. Droga do El Dolado
1-Shrek
2-Shrek 2
3-Anastazja
4-Zakochany kundel
5-Mustang z Dzikiej Doliny
6-Król Lew
7-Król Lew 2
8-Król Lew 3
9-Garfield
10-Potwóry i Spółka
11.Epoka Lodowcowa
12-Nowe Szaty Króle
; ]] .
Z tych nowszych to:
-Shrek 1 i 2
-Madagaskar
-Epoka Lodowcowa
-Skok przez płot
A z tych starszych:
-Piotruś Pan
-Król Lew
-Mulan
-Nowe szaty Króla
-śpiąca królewna
-Królewna Śnieżka...
-Piękna i Bestia
Kolejność przypadkowa
1. Król Lew
2. Shrek
3. Shrek 2
4. Król Lew 2
5. Mulan
6. Nowe szaty króla
7. Tarzan
to są najlepsze bajki :D
1. Król Lew (najlepsza bajka jaka kiedykolwiek powstała:)
2. Mulan
3. Pocahontas
4. Shrek
5. Potwory i Spółka
6. Herkules
7. Tarzan
8. Atlantyda - Zaginiony Ląd
9. Shrek 2
10. Lilo i Stich
:):):)
1) Mała Syrenka
2) Aladdin
3) Piękna i Bestia
4) Anastasia
5) Planeta Skarbów
6) Nowe Szaty Króla
7) Hercules
8) Mulan
9) Dzwonnik z Notre Dame
10) Lilo & Stich
(kolejność przypadkowa) :):)
~ Potwory i Spółka
~ Shrek
~ Shrek 2
~ Epoka Lodowcowa 2
~ Epoka Lodowcowa
~ Czerwony Kapturek: Prawdziwa Historia
~ Król Lew
~ Mulan
~ Dawno Temu w Trawie
;)
Mi bardzo spodobało sie "toy story", "shrek", epoka lodowcowa, droga do el dorado, Mustang z dzikiej doliny tez byl bardzo fajny, dawno temu w trawie, "Madagaskar", i takie o tupającym pingwinie chyba happy feet, ale nie pamiętam dobrze... To chyba ulubione i to chyba wszystkie ulubione... jest ich 8 i poukładane losowo...
U mnie to Król Lew wali wszytskich innych na głowy :P ale poza tym to wlasnie Shrek, Epoka lodowcowa, Pocahontas :D Gumisie :D
ja to jak kidy miałam może z 10 lat i mniej byłam maniaczką najróżniejszych bajek..ma bardzo duzo kaset wideo z moimi najukochańszymi bajkami a tych najfajnieszych 10 to:
*PRINCESS
*KRÓL LEW- CZS SIMBY i 3 tez fajna
*HERKULES
*GUMISUE :DD
*MULAN
*ANASTAZJA
*SMERFY (NO ONE NORMALNIE WYMIATAJA...HEH)
*KSIEZNICZKA ŁABEDZI
*SUPERBALOO
*CHIP I DALE (NO ONI TEZ WYMIATAJA)
A TAKIE BARDZIEJ Z TYCH LAT TO:
#EPOKEA LODOWCOWA
#SHREK
#SHREK 2
#INIEMAMOCNI
#i wiecej nie pamietam :)
szkoda że już nie "robią takich fanych bajeczej jak kiedyś.. :((
sorry jak pisałam wczesniej chciałam napisac ze byłam kiedys wielka maniaczka bajek..pseplasamze "zabrudzam" to forum...wybaczycie???hehe :/
herkules, mulan, gdzie jest nemo, asterix i obelix(nawet nie pamietamk,o ktora czesc chodzi, ale kazda-ta animowana wymiata), shrek,epoka lodowcowa,krol lew,garfield,toy story, 102 i 101 dalmatynczykow(w szczegolnosci to gdzie pieka kruelę(?) de mon jak ciasto...),tarzan.
kolejnosc co prawda przypadkowa ale herkules nie podwazalnie na pierwszym miejscu-hades i jego teksty-, faktycznie szkoda, ze teraz juz nie ma takich pomyslow. po prostu akcja siada, a fabula nudzi. ostatnio jeszcze fajne bylo happy feet, ale to juz na szarym koncu
Widziałem bardzo wiele bajek, ale wypiszę tylko te, które najbardziej utkwiły mi w pamięci, które są dla mnie najważniejsze. Kolejność przypadkowa:
# Shrek 1
# Epoka Lodowcowa 1
# Gdzie jest Nemo ?
# Potwory i Spółka
# Toy Story 1 i 2 (te chyba "kocham" najbardziej. Szykuje się trójka !)
# Pokahontas
# Król Lew 1 i 2
# Zakochany kundel
# Dzwonnik z Notre Dame
# Mulan
Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga
Wiecie co, uważam ze filmy animowane zasłógują na więcej szacunku. Nad tym trzeba się ncharować 100 razy bardziej niż nad zwykłym filmem. ktoś mógłby powiedzieć, że one są dla dzieci i to dlatego, ale ja już nie jestem, dzieckiem, a dalej podobają mi się te filmy, nawet bardziej niż te zwykłe. W USA robi się leprze filmy rysunkowe niż te aktorskie, czy ktoś jeszcze tak uważa ??
Zalerzy do filmu.. amerykanie lubią czasami zrobić chłam dla debili.. ale część fimów jest naprawde spoko... Uwielbiam te bajki.. ptzy nich to naprawde potrafie łapać fazy.. Na smutnych momętach płaczę, na wesołych ryczę ze śmiechu.. :P Moja lista:
1. Shrek 1 i 2
2. Epoka lodowcowa 1
3. Mulan 1 i 2
4. Król lew
5. Gumisie :)
6. Smerfy :P
7. Potwory i spółka
8. Atlantyda
9. Toy Story
10. Dawno temu w trawie
11. Magdagaskar
I z nie amerynańskich Muminki :)
KOlejnosc przypadkowa
Wszystkie psy ida do nieba
Ben 10(swietny serial animowany0
MUlan
Shrek 1 i 2
Nemo
Madagascar
epoko lodowcowa
toy story
krol lew