Jakie filmy animowane należą do waszych ulubionych? Moja ulubiona dziesiątka to:
1. Król Lew
2. Król Lew 2
3. Zakochany Kundel
4. Herkules
5. Mustan Z Dzikiej Doliny
6. Król Lew 3
7. Iniemamocni
8. Droga do El Dorado
9. Księga Dżungli
10.Ostatni Jednorożec
Najbardziej podobają mi się starsze, rysunkowe bajki, ale animacja komputerowa też nie jest zło. Poprosu, moim zdaniem kiedyś robili leprze filmy. Era animacji komputerowej nadeszła trochę zapóźno. Poprostu ludzie już nie mają tulu pomysłów ile np. 10 lat temu.
Król Lew
Shrek
Iniemamocni
Mrówka Z
Mulan
Toy Story
Jak Wytresować Smoka
Wall E
Potwory i Spółka
Epoka Lodowcowa
... i to chyba wszystko (nie wliczałem anime)
ja to mam ze 100 ulubionych xD ogólnie uwielbiam filmy animowane ale mogę podać parę tytułów którę mogę śmiało uznać że są w górnej półce moich ulubionych
Król Lew
Mary and Max
Jak Wytresować Smoka
101 Dalmatyńczyków
Miasteczko Halloween
Gnijąca Panna Młoda
Shrek
Koralina i Tajemnicze Drzwi
Piotruś Pan
Piękna i Bestia
mam jeszcze dwie pozycje, które ponoć warto obejrzeć a nie widziałem to Wall-E i 9 ;)
Shrek 1
Madagascar
Epoka lodowcowa 1
Epoka lodowcowa 3
Jest ich jeszcze więcej :)
jest ktoś fanem Disneya i Pixara? Ma ktoś może kolekcje na komputerze z dub PL ? Nie muszą być wszystkie tylko te najbardziej znane :) Prosiłabym o kontakt jeśli ma ktoś ową kolekcję genialnych bajek <3!
ja jestem fanem pixara i disneya i nie tylko tych dwóch wytwórni ale i całej reszty :) ogólnie oglądam najrozmaitsze i najróżniejsze filmy animowane i mam troszkę tych filmów na kompie :D
ooo to może byś jakoś spakował i wysyłał po kawałkach? Bo mi bardzo zależy, żeby mieć te genialne bajki i chociaż mam 15 lat :D to chciałabym żeby moje dzieciaki oglądały klasykę Disney'a czy też Pixara :P z góry byłabym Ci mega wdzięczna !!!
Moje ulubione to:
1.Shrek
Rybki z Ferajny
Shrek 2
Shrek 3
Auta
Madagaskar
Madagaskar 2
Potwory i Spółka
Sezon na misia 2
Kolejność losowa oprócz "Shreka" . Ten film jest zdecydowanie moim ulubionym .
Niestety nie miałem jeszcze okazji obejrzeć Shrek Forever , Auta 2 oraz ... żadnej części Króla Lwa i Zakochanego Kundla.
Moje ulubione to:
1.Shrek
Rybki z Ferajny
Shrek 2
Shrek 3
Auta
Madagaskar
Madagaskar 2
Potwory i Spółka
Sezon na misia 2
Kolejność losowa oprócz "Shreka" . Ten film jest zdecydowanie moim ulubionym .
Niestety nie miałem jeszcze okazji obejrzeć Shrek Forever , Auta 2 oraz ... żadnej części Króla Lwa i Zakochanego Kundla.
Dziwi mnie, że nikt tak mało osób wybiera Piękną i Bestię. Przecież to arcydzieło kina animowanego i żadne Króle Lwy, Shrek czy Toy Story nie pobiją go.
moje ulubione (ale nie w kolejności) to zdecydowanie:
-Hercules
-Droga do El Dorado
-Tarzan
-Zaplątani
-Shrek
-Mulan
-Mulan II
-Pocahontas (ale tylko jedynka, bo dwójka złamała mi serce przez to, że Pocahontas zmieniła faceta :( )
-Epoka Lodowcowa
- Rybki z Ferajny
- Potwory i Spółka
i Księga Dżungli
Czy ktokolwiek pamięta może taką bajkę (a może bardziej animację długometrażową) o takim misiu koala, który mieszkał w lesie z różnymi takimi innymi zwierzątkami i pewnego dnia jacyś ludzie ten las 'wyburzają' i potem on zostaje sam, gubi rodziców itp. Ja to oglądałam w latach 90', w połowie...możliwe, że jest to dużo starsza bajka, generalnie dość smutna, szare kolory itp. To tyle co z niej pamiętam, a baaardzo bym chciała przypomnieć sobie tytuł. Będę super wdzięczna jak komuś z Was ta sztuka się uda :) ???
1. Shrek w każdej odsłonie
2. Zaplątani
3. Epoka lodowcowa
4. Madagaskar
5. Aladyn
6. Pocahontas
1.Ratatuj
2.Kubuś Puchatek i przyjaciele
3. odlot
4. Król Lew
5. Madagaskar
6. Gdzie jest nemo
7. Artur ratuje gwiazdkę
8. Skok przez płot
9. alvin i wiewiórki
10.Shrek 3
1. Strażnicy marzeń
2. Epoka lodowcowa
3. Shrek
4. Pocahontas
5. Shrek 3
6. Gdzie jest Nemo?
7. Zaplątani
8. Toy story
9. Madagaskat
10. Hotel Transylwania
Moja lista jest oczywiście dłuższa, ale to są bajki do których ciągle wracam.
1.Król Lew(1,2,3)
2.Wszystke psy idą do nieba
3. Epoka lodowcowa
4.Madagascar
5. Shrek
6.Alladyn
7.Tarzan
8.Księga dżungli
9.Zakochany kundel
10.Lis i Pies
Oczywiście jest jeszcze więcej, ale to są najlepsze ;)
Przeczytałam naprawdę wszystkie komentarze, ale nie została tutaj wymieniona bajka ,,Kopciuszek". :) Mogę się jednak mylić. Super bajką jest też ,,Piorun". Na marginesie: nie rozumiem zachwytu nad ,,Królem Lwem".
1. Jak wytresować smoka
2. Mustang z Dzikiej Doliny
3. WALL-E
4. Herkules
5. Mulan
6. Król Lew
7. Toy Story (całość)
8. Dawno temu w trawie
9. Potwory i S-ka
10. Shrek
...
11. Gdzie jest Nemo
12. Iniemamocni
13. Kung fu Panda
14. Rogate ranczo
15. Uciekające kurczaki
16. Dżungla
17. Epoka lodowcowa (seria)
18. Skok przez płot
19. Auta
20. Sezon na misia
Owszem, nie wymieniłam "Madagaskaru" mimo tego, że ma u mnie ocenę 6- mimo tego, że nienawidzę tego filmu, doceniam pracę w niego włożoną.