Gnijąca panna młoda też jest świetna, jednak Shrek>Vivtor, chociaz tam z kolei wątek miłosny jest
lepszy. Mimo wszystko Shrek górą.
Pomijając anime i ambitniejsze animacje.
1. WALLE
2. Coraline
3. Toy Story 1,3
4. Potwory i spółka
Zmienisz zdanie, kiedy obejrzysz "Spirited Away: W krainie bogów" i "Grobowiec świetlików".