jak w temacie, ktoś coś może polecić, filmy z ciężkim klimatem który można wręcz brzytwą by kroić :) ? Chodzi mi o naprawdę dobre tytuły :)
" Labirynt"
Może nie ten przekaz ale podobna atmosfera. Ale do "Siedem" nie da się porównac żadnego. (myślałam przez chwilę o " Bezsennosci"- styl)
Jednak " Siedem" jest jedyny w swoim rodzaju:)
I pomyslec, że ma już 19 lat....
Ja osobiście filmy dzielę na te po których zostaje "to coś" ta myśl która krąży gdzieś po głowie przez jakiś czas, i filmy lekkie które przyjemnie zabijają czas. Siedem zaliczyć można do kategorii pierwszej, natomiast Bezsenność niestety jak dla mnie dobry film właśnie do zabicia czasu.
Masz rację. "To coś" zostaje w mojej głowie po obejrzeniu " siedem" a bezsennośc - prawie już nie pamietam...
A co myślisz o "Labiryncie"?
Labiryntu jeszcze nie oglądałem, nie miałem czasu. Dzisiaj wieczorem postaram się zobaczyć ten twór :)
polecam -detektyw - mathew mc conaughay mnie zaskoczył swoim zupełnie innym wcieleniem, a serial , sam zobacz, tylko wg mnie końcówka mogłaby być lepsza. co do filmów pamiętam taki z Lambertem - odkupienie - z 99 roku, albo w troche innym stylu - musimy porozmawiać o kevinie-. obejrzałam miliony filmów, jak mi pamięć wróci , napiszę:)
Z podobnym, ciężkim klimatem polecam Piłę (pierwszą część przede wszystkim), z jeszcze lepszym zakończeniem niż w Siedem moim zdaniem, choć też nie każdemu ten film do gustu przypadnie ;p
"Requiem dla snu" albo "Rzeka tajemnic", a z innych filmów Finchera: "Fight Club" i "Dziewczyna z tatuażem".
dzięki za polecenie filmu Rzeka tajemnic , właśnie zacząłem oglądać, ale już zapowiada się bardzo dobrze , Kubolski dzięki tobie spędzam środowy wieczór przy dobrym filmie, dzięki
Dzięki za zainteresowanie, już chyba niestety limit do obejrzenia się wyczerpał i pozostaje z nadzieją czekać, na nowe dobre produkcje ;)
Ja osobiście mogę polecić serię o Hannibalu Lecterze ( "Milczenie owiec", "Hannibal" i "Czerwony smok" ), 8 milimetrów z Nicolasem Cage'm oraz Przylądek Strachu z Robertem De Niro. Ostatnia pozycja może nie jest w stylu "Siedem", ale i tak sądzę, że jest mocnym filmem. Jeszcze ta muzyka budująca klimat :D Polecam.
Jeżeli szukasz dobrych thrillerów z gatunku psychopatyczni mordercy to polecam coś czego nikt nie wymienił: "W sieci zła" i "Pachnidło Historia Mordercy". Oprócz tego hm warto też zobaczyć "Uwolnienie" dość stare kino, ale ma ciężki klimat o który Ci chodzi. Dobra jest też "Wyspa Tajemnic" z Leonardo Di Caprio.
w sieci zla oglądałem, dobry film. Pachnidło kojarzę tylko urywki i chyba będę musiał znaleźć chwilę na ten film oraz 8 mm :)
gatunki wymieszałem celowo - ale to filmy , o któych trudno zapomnieć :-)
http://www.filmweb.pl/To.Nie.Jest.Kraj.Dla.Starych.Ludzi
http://www.filmweb.pl/Wsciekle.Psy
http://www.filmweb.pl/12.Malp
http://www.filmweb.pl/Czas.Apokalipsy
http://www.filmweb.pl/Milczenie.Owiec
http://www.filmweb.pl/Lowca.Jeleni
http://www.filmweb.pl/Chlopcy.Z.Ferajny
http://www.filmweb.pl/Spaleni.Sloncem
http://www.filmweb.pl/Podziemny.Krag