Wpisujcie swoje najbardziej szkokujące/zaskakujące zakończenia w filmach.
Oto moja lista:
1.Siedem
2.Saga Zmieszch Przed Świtem część 2 (poważnie :)
3.Prestiż
4.Szósty Zmysł
5.Wyspa Tajemnic
Oj kolego popełniłeś internetowe samobójstwo w momencie napisania czegokolwiek o 'Zmierzchu'. Jeszcze nie wiesz, że to jeden z tych tytułów co sprawia, że dzikie bandy nierozumiejące, że różne są gusta filmowe, rzucą się na Ciebie? Zapewniam Cię, że połowa nawet nie przeczyta do końca, gdy tylko ujrzy nr 2 i tylko to będzie komentować. Zresztą tak jak kolega powyżej ograniczył się do wyśmiania. Typowe. Współczuję. Ja kiedyś próbowałam rozpocząć rozmowę na temat tego, że spokojnie nie da się porozmawiać, bo ciągle się kłócą fani i anty-fani danego aktora/rki i to w bardzo chamski sposób. Przykładów było wiele i wśród nich dałam gościa co się Zac Efron nazywa. Mój post był cholernie długi, ale na palcach u jednej ręki zliczyłabym osoby, które go przeczytały, bo reszta na hasło Efron dostała gorączki i zaczęła sączyć swój jad. Chore, głupie i nieco żałosne jak dla mnie. Czasami myślę, że gdyby to od niektórych zależało to wszyscy ludzie byliby tacy sami. Obrażenie na tym portalu jakiegokolwiek filmowego klasyka (według kogo ja się pytam?) to istne samobójstwo. To, że ktoś to nazwał klasykiem nie znaczy, że jest jakąś wyrocznią i ja muszę się do tego dostosować. Mam swój mózg, więc może warto go użyć niż iść ślepo za masą? Ale wracając do twojego tematu, to moim zdaniem powinieneś w tych szokujących zakończeniach dodać to, które miało miejsce w filmach: 'Inni', 'Podziemny krąg', 'Lęk Pierwotny' i 'Sierociniec'. Ale to tylko taka moja skromna opinia.
Doskonale wiem że "Zmierzch" jest raczej nie lubiany w POLSCE, ale nie boję się ludzi takich jak ten u góry (Crackarotto) Wyraziłem tylko śwoją opinie. Trolle mogą sobie pisać co chcą to tylko forum nikt mnie tu nie zna, gorzej by było gdybym się wypowiedział w realu xD
PS: Zastanawiałem sie nad Podziemnym kręgu i Innych, ale chciałem podać tylko 5 tytułów :)
PS2: z góry sorry za jakieś błędy ortograficzne, nie jestem w tym dobry xD
Nie no wiesz.... tutaj nie ma czego się bać. Bardziej to jest kwestia, że cię zjechać mogą jak psa i kompletnie wykluczyć z dyskusji tak naprawdę. Nie raz to już przerabiałam niestety ;) Są słowa-klucze, których się zwyczajnie nie używa, natomiast doceniam odwagę ;)
Klaudia a jak ktoś uważa np. Czas Apokalipsy, Listę Schindlera, Skazanych (podobno klasyki) za gnioty to też myślisz Sobie cholera każdy może mieć swój gust, mózg, no i być cholernie odważny? ;)
No pewnie, że tak. Przecież to, że ktoś lubi oglądać filmu, które w mojej opinii są gniotami, mi nie robi najmniejszej krzywdy. Skoro to właśnie lubi to czemu nie?
Taaak dokładnie. Gwóźdź który wystaje musi zostać wbity do szeregu;) Tak to działa. Ale nie ma się co zżymać, zawsze tak bylo jest i będzie. A co do tytułów to dodałbym jeszcze Inwazję Łowców Ciał z 78' z Sutherlandem i Plan Doskonały z Owenem i oczywiście Vertigo Hitchcocka. Pozdrawiam.
1. Prestiż
2. Imperium Kontratakuje
3. Ojciec Chrzestny
4. Rzeka Tajemnic
5. Szósty Zmysł
WTF?!? Zmierzch?? Ty se chyba żartujesz. Bardziej "szokującym" zakończeniem był "Sherlock Holmes: Gra cieni"...-,-
Aha spoko... Nie znam żadnej osoby która nie oglądała "Sherlock Holmes: Gra cieni"(mniejsza o to). A "Ted"? -.-
A ja znam mnóstwo osób, które tego filmu nie oglądały. Jak nie lubi się filmów detektywistycznych, to się tego nie obejrzy, nie rozumiem co w tym dziwnego szczerze mówiąc.
"Ted"? Też nie widziałem. Ty pewnie widziałeś wszystkie filmy jakie nakręcono <(-_-)>
Nie musiała cię zaciekawić. Po prostu twoja wypowiedź była naiwna. To, że jakiś film jest mega komercyjny nie znaczy, że każdy musiał go widzieć.
Uważasz się za jakiegoś znawce to miło, ale nie patrz na innych pod tym kątem. Skoro taki znudzony jesteś, to tu nie wchodź, bo nikt cię nie zapraszał. Mnie się czepiasz, a tak naprawdę należysz do tej kategorii o której wspomniałam. Padło hasło 'Zmierzch' i na tym się skupiłeś zamiast przedyskutować temat. I to jest naprawdę 'fascynujące'.
Różnica między nami jest taka, że mnie zainteresował temat i ustosunkowałam się do całej jego treści, a nie skupiłam na jednym tytule. Dla mnie ten temat jest przyjemny, ale ty jedynie narzekasz i oceniasz ludzi podług siebie, więc oszczędź sobie i nam.
1. funny games remake
2.wyspa tajemnic
3. mgła (zakończenie miażdzy )
4. mroczny rycerz powstaje
5. swenney todd
sekcja 8,harakiri,pila, siedem, tozsamosc, wyspa tajemnic . wiadomka jest wiecej .....
Ja się wyłamię i podrzucę wam serial "The Shadow Line" z 2011. Dosyć krótki, a zakończenie kompletnie niespodziewane.
el cuerpo
test
enter nowhere
la cara oculta
czysta formalność
pełnia zła
baby call
kłamstwo
człowiek z ziemi
godziny strachu
dziwny lokator
życie za życie
Podałam głównie te mniej znane, bo te popularniejsze już padły w większości:) Polecam wszystkie w.w.
Ciekawa lista, widziałem tylko kilka pozycji. Dawno nie miałem chęci na oglądanie filmów z zaskakującym zakończeniem. Swoją drogą trochę podziwiam Ciebie, bo sam nie potrafiłbym wypisać zbyt wiele mniej znanych produkcji - wyróżniających się konkretnym aspektem. Nie ta pamięć. : )
Btw. Czysta formalność to niesamowity film.
Wymieniałam patrząc na swój profil oceny 7+ :)
A pozycje do oglądania wybieram z takich list jak ta: http://www.imdb.com/list/BH8OcI8eLII/
Btw. Zgadzam się :D
Ja często biorę stąd jinni. com, można sobie wybrać najmniejszy drobiazg, który nas interesuje w szukanym filmie. Gorzej gdy oglądało się dużo produkcji i trzeba trochę przebierać zanim dojdzie się do mety. Mogliby na filmwebie dać więcej tagów. ; p
Jaka lista! :D Akurat szukałam czegoś do oglądania i teraz mam w czym wybierać :) Dzięki!
Eliza Graves
Oculus
Poranny Rytuał
Uwantme2killhim
Życie przed oczami
To są filmy, które uważam za dobre i mają dość przewrotne zakończenia.