3 najlepsze filmy o więzieniu wg. was?
Czekam na odpowiedzi...
Skazani na Shawshank
Skazany na śmierć (serial ale SPOKO, oczywiście I Sezon)
Ucieczka z Alcatraz
1. Skazani na Shawshank
2. Ucieczka z Alcatraz
3. Prison Break (1 sezon, każdy kolejny sezon gorszy od poprzedniego)
No to tak wg mnie to nastepujaco :
1 Skazani na Shawshank
2 Życie (komedia)
3 Wykiwać klawisza (komedia)
Te moje 3 filmiki to wymiatają polecam je :) Pzdr.
01 ZIELONA MILA
02 SKAZANI NA SHAWSHANK
03 MORDERSTWO PIERWSZEGO STOPNIA
04 OSTATNI BASTION ?
Skazani na Shawshank
Więzy Krwi
Zielona Mila
4. Więzień Burabaker
5. Felon
6. Skazany na śmierć I sezon, tylko I.
7. ostatni Bastion
1. Skazani na Shawshank
2. Zielona Mila
3. Midnight Express
4. Papillon
5. Więzień Brubaker
Kolejność nie przypadkowa..
I trochę z innej beczki... warto dodać do tej listy "Uciekające kurczaki" ;)
Motylek / Papillon - gorąco polecam, malo znany, ale genialny jak dla mnie z pewnoscia jest miejsce dla niego w top swiat.
1.Skazani na Shawshank
2.Gran Torino
3.Meet Joe Black
4.Braveheart
5.Testosteron
6.Godfather
Warto jeszcze wspomnieć "Pocałunek kobiety pająka". Naprawdę rewelacyjny film więzienny ale mało znany.
Wybacz, ale ten temat jest po prostu głupi. Każdy podaje swoje trzy ulubione filmy więzienne. Nikt nie próbuje być nawet trochę obiektywny. Nikt nie próbuje uzasadnić swojej wypowiedzi. Jaki to ma sens? Ja tylko podałem tytuł filmu którego tu nikt nie wymienił, naprawdę dobrego filmu więziennego o którego istnieniu mało kto wie, a który mógłby się spodobać niektórym z tutaj "obecnych". Tak więc, z całym szacunkiem, ale odwal się stary, bo jako jedyny napisałem tu coś do sensu.
O staaary, skąd takie rozgoryczenie?
Coraz więcej filmwebowiczów zachowuje się jak młode lwiątka, które do siebie skaczą zamiast podwinąć łapy i wylizać rany..
Kolega powyżej miał na myśli post vozny86 (zobacz co napisał) i tak wynika z 'drzewka' postów, ale napisał później niż Ty i dlatego jego post znalazł się pod Twoim.
Easy :)
A żeby nie było offtopu, IMHO najlepsze filmy więzienne:
1. "W imię ojca" (totalna rewelka, powala 'Sns' na łopatki)
2. "Więzy krwi" (Bound by Honor)
3. "Symetria"
_______________
"Trzy kolory: Biały" (ostatnia scena,
//Kolega powyżej miał na myśli post vozny86 (zobacz co napisał)//
O cholera, niezła wtopa. Sorki
//"Pocałunek kobiety Pająka" jeszcze nie oglądałem, ale może być b.dobre//
Obejrzyj, naprawdę warto. Tylko, że niestety film nie został wydany w Polsce, więc trzeba ściągać z neta i trudno o polskie napisy. Ja musiałem oglądać bez, ale i tak większość zrozumiałem.
"Pocałunek kobiety pająka" będzie szedł w niedzielę o 00:40 na TVP1, jak by ktoś był zainteresowany.
odpowiedz nie byla do ciebie kolego tylko do pana powyzej co napisal o filmach ktore z wieziennictwem nie maja nic wspolnego ..... tak wlasnie sie sklada ze jak dodawalem swoj komentarz to nie bylo jeszcze twojego... zobacz na godzine dodania - 1 minuta nas dzieli
1. Skazani na Shawshank - ten film mógłby się nazywać "Skazani na życie na świecie (ziemi)". Kto ma władzę robi wszystko nie licząc się z innymi ludźmi. Czasem ktoś nadludzkim wysiłkiem próbuje się wyrwać z obowiązujących zasad i wybiera życie na odludziu etc..
2. Zielona mila - szczególnie polecam tym, którzy uważają, że kara śmierci powinna być stosowana. I ta nieprawdopodobnie humanitarna postawa tych, którzy wyroki wykonywali.
3. Uciekający pociąg - tu człowiek, który wyrwał się na wolność ląduje w pociągu nad którym nie ma żadnej kontroli i nadal jest ścigany.
2:1 dla Franka Darabonta
1.Skazani na Shawshank.(naturalnie)
2.Gniazd Os.
3.Ucieczka z Alcatraz.
No i skazany na śmierć też jest bardzo dobry.
1) Skazany na piekło
2) Zielona mila
3) Prisoner
4) Milczenie owiec (mimo, że film nie skupia się jedynie na odsiadce Lectera w więzieniu i ma totalnie inne przesłanie film warto obejrzec)
5) Skazany na śmierc