Nie wiem czy to jeszcze ma sens, ale właśnie wyszedł (ostatnio jeszcze był w kinach) Neon Demon. Pod względem wizualnym arcydzieło, fabularnie każdy niech ma swoje zdanie i lepiej to tak po prostu zostawić.
"Ryzykowny interes" Paula Brickmana z Tomem Cruisem i Rebeką DeMornay,
"Świadek mimo woli" Briana De Palmy z Melanie Griffith,
"Dzika namiętność" Jonathana Demme z Melanie Griffith i Jeffem Danielsem,
"Poślubiona mafii" Jonathana Demme z Michelle Pfeiffer,
"Swingers" Douga Limana z Jonem Favreau
"Go" Douga Limana z Katie Holmes,
"Orbitowanie bez cukru" Bena Stillera z Winoną Ryder i Ethanem Hawkiem,
"Domino" Tony'ego Scotta z Keirą Knightley,
"Moulin Rouge" Baza Luhrmanna z Nicole Kidman i Ewanem McGregorem,
"Trainspotting" Danny'ego Boyle'a
"Slumdog Milioner" Danny'ego Boyle'a
"Requiem dla snu" Darrena Aronofskiego z Jaredem Leto, Jennifer Connelly i Ellen Burstyn,
"Pi" Darrena Aronofskiego