Niesmaczny, szokujący, najmocniejszy jakie widziałem, a nie ma w nim scen rodem z Piły - krojenia kosa wiszącego faceta nad wanną :D Widzowie oglądając Piłę wiedza że to fikcja, ten film jest tak naturalny i mozliwy do zaistnienia wśród widza, że wiele osób go odrzuca !
jeśli to było mocne to zachęcam do obejrzenia prawdziwego kina gore, nie amatorszczyzny. Pozdrawiam serdecznie.
czekam z niecierpliwościom na te przykłady prawdziwego kina gore,czy będzie to japońska czy może niemiecka ekstrema albo coś z kina eksploatacji.A może to tylko troll
Zachęcam zapoznać się z definicją słowa ,,troll" wystukanie hasła w Google nie boli :) Rozumiem ,że od dzisiaj każda osoba która wyraził WŁASNĄ OPINIĘ na dany temat jest trollem? W takim razie zaraz zacznę nagonkę na osoby które skrytykowały takie filmy jak ,,Skazani na Shawshank" ,,Podziemny krąg" ,,Pianista" czy ,,Gladiator" bo moim skromnym zdaniem są to filmy ponadczasowe :)
Ale ja naprawdę chciałbym wiedzieć co jest mocniejsze,bo po motywie z new born porn w serbskim filmie nie wyobrażam sobie nic bardziej szokującego. Pozdrawiam
yyyyyyy, "Gladiator" ? serio ? - jest ponadczasowy itp. itd. ale nie jestem pewien, że to kino gore ...
Myślę ,że gdybyś nauczył się czytać zrozumiałbyś co napisałam. Jeśli jednak masz z tym jakikolwiek problem to mów śmiało postaram się jaśniej napisać.
niestety nigdzie nie mogę się doszukac tytułow tego prawdziwego kina gore, serio podałes je gdzies miedzy wierszami ? no dobra napisz je jaśniej :P
zwykły troll tak jak myślałem,jeśli chodzi o gore to np.guinea pig wszystkie części ,august underground też wszystkie części.Ale nie polecam,obejrzyj sobie i saw the devil
kurde, edytuje to 3 raz bo nie moge ogarnac o co w ogole chodzi w komentarz tej belfegor, co to za dziwna akcja xD
120 dni sodomy... hmm to zupełnie inny typ filmu i wg mnie nie da się tego porównać, o ile ten srpski ma szokować i w zasadzie tyle... to Salo był alegorią do totalitaryzmu... a czy wydłubywanie penisem oka (srpski) czy dymanie widzącego na stryczku człowieka który jeszcze żyje (salo) jest gorsze.. pozostawiam do oceny Wam... PS tu raczej nie pokusiłbym się o wybieranie NAJ... wszystkie te filmy i ich odbiór zależy od moralności.. tak samo Cannibal Holocaust (itp jak Ferox i kino kanibalistyczne) szokuje, czy Murder set pieces.. czy august underground (cała trylogia która różni się od siebie), czy guinea pig (odcinek z samurajem :P), czy SEED skazany na śmierć (omg tu przegieli wg mnie), vomit gore dolls itp... kazdy ten film jest na swój sposób inny chory ... ;)
grubo , najbardziej ci się pewnie podobało jak mu pitola do oka wsadził :) chyba nic gorszego w życiu nie widziałem.
To z kosą to chyba kobieta była, jeżeli myślimy o tym samym filmie.
P.S Tak wiem z 3 lata za późno ale no cóż