1.Straszny Film-dałem 10 i do ulubionych.
2.Straszny Film 5 -dałem 10.
3.Straszny Film 2 -dałem 8.
4.Straszny Film 4-oglądałem kilka scenek i dałbym 8 lub 7.
5.Straszny Film 3 -dałem 4.
No wlasnie 3 jest bardzo dobra. Fabula trzyma sie kupy jakos bardziej. I jest mniej prymitywnego humoru. No i nawiazuje do wielu bardzo dobrych filmow, z czego nie opiera sie na zadnym z nich. 1 i 2 trzymaja sie glownie na krzyku i nawiedzonego domu. Co jest slabe :(
?
nie ogarniam czy ty właśnie wyzywasz mnie bo bardziej mi się podoba pewna część od innej, czy jak?
jeżeli tak, to aż żal mi ciebie chłopie
A mi ciebie skoro tak kiepsko chwytasz i się bronisz na zapas... napisałem, że ma g$wno nie gust. Jak można najlepsze części ocenić najsłabiej, tzn, że w ogóle się nie czuje zamierzonej idei tych filmów. W dodatku stwierdzenie "prymitywnego humoru" - tak można podsumować każdą komedię, doczepić się do każdej produkcji jeśli się ma taki zamiar. W dodatku zarzut niespójnej fabuły... co najwyżej zgodziłbym się z 5tą częścią, która jest tragiczna, reszta stwierdzeń to jakiś bełkot - stąd napisałem, że to nie rzecz gustu, tylko raczej nie zrozumienia totalnie tych filmów. Jest jeszcze opcja, że gościu jest najzwyklejszym sztywniakiem, który całe swoje życie musi traktować w 100% na serio, zero dystansu nawet w stosunku do filmu.
PS. i według niego Igrzyska na kacu i charlie the unicorn są warte 10/10, a straszne filmy są prostackie, buhahahah i weź tu zrozum takiego czuba...
z większością się zgadzam, tylko z jednym nie, z tym, że gustu się nie ocenia. Nie ważne co, gustu się nie ocenia.
Pozdrawiam Tomasz
Moje Oceny:
Straszny Film - 8/10
Straszny Film 2 - 8/10
Straszny Film 3 - 7/10
Straszny Film 4 - 6/10
Straszny Film 5 - nie oglądałem/nie oceniam.