Na pewno The Kids Are All Right i The Perks of Being a Wallflower :)
Może jeszcze The Oranges, Beginners i Larry Crowne, jeśli szukasz czegoś lekkiego i przyjemnego :)
Oglądałam już wszystko, oprócz "The Oranges" i "Beginners". Warto je obejrzeć? ;)
Właśnie obejrzałem 'Stuck in love' i jestem pod tak wielkim i pozytywnym wrażeniem, że musiałem tutaj wejść w poszukiwaniu podobnych fimów :)
Dorzucę na poczekaniu też od siebie parę tytułów, które można by powiedzieć są w podobnych klimatach i na pewno się spodobają:
Adam
Henry Pool powrócił
Ludzie jak my
Zaklęci w czasie
Niezwykłe życie Timothy Greena
Marley i Ja
Jabłka Adama
W The First Time jest głównie wątek miłosny, ale tak czy siak jest to miły i przyjemny film, także zachęcam do obejrzenia ;-)
Właśnie dzisiaj, dosłownie przed chwilą skończyłam. Świetny film! Bardzo w stylu "Stuck in love", uwielbiam takie filmy ;)
śmiało mogę polecić:
Like Crazy
Another happy day
Hello I must be going
Paper heart
The romantics
Siostra twojej siostry
czas na milość - koniecznie raz w miesiącu, aby powrócić do pionu i przypomniec sobie o tym, co w życiu najważniejsze
Prawie wszystkie wymienione filmy już oglądałam, dlatego właśnie mam problem ze znalezieniem czegoś nowego ;)
W tym także "Czas na miłość" - zdecydowanie cudowny film ;)
Od siebie mogę dorzucić "Now is good", nie jest to może zwyczajnie lekki i przyjemny film, ale naprawdę poruszający, a przy tym w pewien sposób uroczy.
Podobne rodzinne klimaty:
Wakacje w domu (1995) Home for the Holidays
Ja cię kocham, a ty z nim (2007) Dan in Real Life
Podobne z pisarstwem w tle:
Magiczne lato (2012) The Magic of Belle Isle
http://www.filmweb.pl/Crazy
http://www.filmweb.pl/film/Dzie%C5%84%2C+kt%C3%B3ry+odmieni%C5%82+twoje+%C5%BCyc ie-2008-435980
Polecam! :)
http://www.filmweb.pl/film/Cudowni+ch%C5%82opcy-2000-1410
Aż dziwne że nikt o nim nie wspomniał.
W jednym i drugim filmie temat pisarzy i poszukiwania kierunku w życiu.
O ile Stuck in Love bardzo mi się podobał, to Wonder Boys jest moim faworytem.
Oglądałam wszystkie te filmy. Chociaż nie wydaje mi się, żeby dwa pierwsze a szczególnie Piękne Istoty wpisywały się w ten typ.
A "Na końcu tęczy" wyczekuję z niecierpliwością ;)
"wyśnione miłości"
"Sierpień w Hrabstwie Osage"
"Bliżej"
"Poważny człowiek"-niekoniecznie ten sam "klimat", ale pojawia się wątek ojca z problemem oraz zbuntowanego nastolatka+czarny humor
"Biały Oleander"
;)
Przyjaciel do końca świata (trochę fantastyki, ale bardzo przyjemny)
Zeszłej nocy (może niekoniecznie ten sam klimat, ale daje do myślenia)
Osobiście z niecierpliwością czekam na Zacznijmy od nowa, no fajnie się zapowiada. ;)
Ciekawe komediodramaty (według mnie)
Mój rower
Imagine
Kochankowie z księżyca
Debiutanci
Zacznijmy od nowa
Połów szczęścia w Jemenie
Spadkobiercy