PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=103907}
7,7 250 488
ocen
7,7 10 1 250488
6,6 26
ocen krytyków
Symetria
powrót do forum filmu Symetria

Witam,
mam pytanie pół żartem, pół serio.
Jednak liczę na rzetelną odpowiedź.

Jak działa 1 zasada tzn. "Za sprzedanie na policji, od razu ch*j w dupę".

Z zawodu jestem prawnikiem, za moją sprawą kilku frajerów poszło do puchy, byli to nieudolni złodzieje, bandyci. Czy według tego kodeksu nie mógłbym być w kiciu Gitem?
Stricte nikogo ze swoich ludzi nigdy nie sprzedałem, ani nigdy bym nie sprzedał. Formalnie sprzedanie następuje, w sytuacji jak ktoś sypie ziomów aby odciążyć swój wyrok itp.

Oczywiście abstrachując, bo żaden wyrok mi nie grozi. Ciekawi mnie jedynie jakby była by postrzegana osoba, która z sądownictwem miała do czynienia.
Czy przestrzegając panującej tam kultury, elity więźniów dostała by należyty szacunek.

Na zakończenie jedynie dodam filmowy cytat:
"...tu jest inaczej...pewnych rzeczy nie zrozumiesz...nawet jak byś chciała..."

ocenił(a) film na 7
smigolx

Jako adwokat lub radca byłbyś dość szanowanym członkiem społeczności z uwagi na swoją znajomość prawa. Oczywiście musiałbyś pogodzić się z dręczeniem o kwestie prawne i udzielać darmowych porad przez cały pobyt, ale chociażby z tego powodu nikt by Cię nie tknął.
Zdecydowanie gorszy los spotyka prokuratorów, sędziów czy kuratorów.

ocenił(a) film na 8
Zielony2009

Napisał, że jest prawnikiem, a nie adwokatem, więc może jest prokuratorem. Tym bardziej, że pisał że za jego sprawą "kilku frajerów poszło do puchy". Za funkcje i nastawienie myślę, że miałby niezły wpie*dol.

Zwróciłem też uwagę na zdanie: "Czy przestrzegając panującej tam kultury, elity więźniów dostała by NALEŻYTY szacunek."
Wow, takie wywyższanie za tygrysem, albo na mieście...

ocenił(a) film na 7
dariusgromnicki