Troje bojowników o przyszłą wolność próbuje zapobiec opanowaniu Ziemi przez komputery, sabotując projekty korporacji Cyberdyne.

Ten film nie ma jeszcze zarysu fabuły. Możesz go dodać.

pokaż:
 
Arnold Schwarzenegger Arnold Schwarzeneggerjako: Arnold Schwarzenegger T-800
Linda Hamilton Linda Hamiltonjako: Linda Hamilton Sarah Connor
Robert Patrick Robert Patrickjako: Robert Patrick T-1000
Edward Furlong Edward Furlongjako: Edward Furlong John Connor
Earl Boen Earl Boenjako: Earl Boen Dr Peter Silberman
Mark Kriski Mark Kriskijako: Mark Kriski Cyberdyne Video Host
Michael Biehn Michael Biehnjako: Michael Biehn Kyle Reese
Jim Cummings Jim Cummingsjako: Jim Cummings Cyberdyne Video Narrator (głos)

ocena aktorów w filmie

8,5 79 głosów
Robert Patrick
rola: T-1000
8,4 23 głosy
Linda Hamilton
rola: Sarah Connor
8,2 21 głosów
Michael Biehn
rola: Kyle Reese
8,0 20 głosów
Edward Furlong
rola: John Connor
7,5 22 głosy

Troje bojowników o przyszłą wolność próbuje zapobiec opanowaniu Ziemi przez komputery, sabotując projekty korporacji Cyberdyne.

recenzje użytkowników

Na razie nikt nie dodał recenzji tego filmu. Możesz być pierwszy! Dodaj swoją recenzję.

pozostałe informacje o filmie
T2 3-D: Battle Across Time

muzyka:
zdjęcia:
 
oceń twórców
studio:
  • Landmark Entertainment Group
  • Lightstorm Entertainment
  • MCA Planning and Development
(więcej...)
inne tytuły:
T2: Terminator 2: 3-D

(więcej...)
  • Zdjęcia do filmu kręcono w Eagle Mountain i Los Angeles (Kalifornia, USA).
  • Za efekt trójwymiarowości, oprócz trzech ekranów, wyświetlających gotowy film, odpowiadał specjalny, podwójny model 65-milimetrowej kamery Showscan. Każda z dwóch kamer tego zestawu posiadała dwa separowane obiektywy, oddalone od siebie o kilka centymetrów. Służyły one stereoskopowej rejestracji obrazów, symulującej sposób widzenia człowieka. Dodatkowo, na obiektywach zamontowano urządzenie "beam-splitter", rozszczepiające obraz na dwa osobne tory optyczne. Ponadto używano standardowych kamer filmowych, do rejestracji m.in. eksplozji, wkopiowywanych w obraz w postprodukcji. Kolejnym problemem było poruszanie się niezwykle ciężkich kamer i platform kamerowych. Wynikało to z wizualnego stylu Camerona, gdzie niemal każde, nawet pozornie statyczne ujęcie, jest kręcone z choćby minimalnym ruchem kamery - vide : "True Lies". Operator Russell Carpenter wpadł na pomysł rozciągnięcia nad planem liny, do której, jak do kolejki górskiej, przymocowano kamerę na swego rodzaju wyciągu. Pozwoliło to na bezproblemową realizację szybkich ujęć pościgowych, bez ryzyka pracy z kamerą umieszczoną, np na samochodzie.
zobacz wszystkie tematy na forum

twórcy strony zobacz więcej

Cieszymy się, że Ty też masz łeb pełen filmów i chcesz podzielić się swoją wiedzą z innymi.
Niniejsza strona została utworzona dzięki takim jak Ty! Najwięcej treści dodali:

Dowiedz się więcej o