Zalany potokami gównianych horrorów pokroju remake'ów slasherów sprzed kilkudziesięciu dekad (Halloween, Koszmar z ulicy Wiązów) oraz durnych straszaków dla nastolatków (Blair Witch Project, Paranormal Activity) odnalazłem światełko w tunelu. Światełkiem tym są mało znane produkcje kina grozy, które niekiedy mimo braku wysokiego budżetu, znanych nazwisk w obsadzie, hollywoodzkich efektów specjalnych oraz dobrej reklamy bronią się świetną fabułą oraz klimatem. Na razie znalazłem 2 takie filmy: American Mary i właśnie Taśmy z Poughkeepsie. Jak znacie jakieś inne mało znane i nie wydawane w Polsce horrorki, które zasługują na swoje 5 minut to piszcie o nich w komentarzach. Za wszystkie propozycje serdecznie dziękuję.
Z chęcią pomogę :) Ja akurat lubię filmy typu Paranormale, więc zaznaczę wymienione niżej "z duchami" literką P.
Megan is Missing - uwielbiam celowe amatorskie nagrywanie, podobny do Poughkeepsie Tapes
3096 dni - jeden z lepszych filmów o tematyce porwań, tak jak wyżej - podobny
Rec, Rec 2 - topka ulubionych horrorów, zajebisty ( btw. Rec 3 jest o wiele słabszy, szkoda czasu)
Grave Encounters, Grave Encounters 2 P jeżeli lubisz filmy typu, zamknięci gdzieś oraz amatorskie sceny nagrywania, które ja kocham
Dziewiąta sesja P Podobne do Grave
Sinister - fajne zaskoczenie :)
Obecność P Jeden z lepszych w ostatnich czasach
1408 P Facet ma schizy w pokoju, nie żałuje oglądania
Diabeł - co się dzieję w tej windzie, staryyy - polecam
Nie gwarantuje, że wszystkie Ci się spodobają bo nie wiem dokładnie co lubisz, ale ponad połowa z nich na pewno Ci się spodoba. Jak coś obejrzysz to daj znać, chciałbym wiedzieć jak Tobie się będą podobać :)