Wpisujcie wszystkie wyciskacze łez które znacie!
Wg mnie 3 najlepsze to:
1. Titanic
2. Joe Black
3. Szkoła uczuć
Ale oczywiście to jest moje zdanie i nie musicie się z nim zgadzać :) Niech każdy dopisze co wg siebie uważa za najlepsze wyciskacze łez.
Titanic
Edward Nożycoręki
Keith
Pamiętnik
Nie czas na łzy
Tajemnica Brokeback Mountain
Co do "Titanica" - zgadzam się, ale "Szkoła uczuć"... jak dla mnie kicha jakich mało.
oprócz titanica czy zielonej mili wymienionych tu ze sto razy :) poruszył mnie jeszcze filmy: wybór gracie, czas zabijania, moja dziewczyna, uśpieni, jutro idziemy do kina i sam
Ja nie wierzę, że nikt nie wymienił "21 gramów", film się skończył a ja chyba jeszcze przez godzinę nie byłam w stanie zatrzymać potoku łez.
Płakałam na wielu filmach spośród tych które zostały tu wymienione. Od siebie chciałabym dodać (bo chyba nikt ich tu jeszcze nie wymienił):
Tańczący z wilkami i Ostatni Mohikanin
1. Przeminęło z wiatrem ( ten film trzeba rozumieć )
2. Titanic ( absolutna drastyczność )
3. Miejsce pod słońcem ( amerykańska tragedia )
Płakałem na:
Nieustraszony (2006)
Lista Schindlera (1994)
Chłopiec w Pasiastej Piżamie (2008)
Mój Przyjaciel Hachiko (2009)
Now is Good (2012)
Podaj Dalej (2000)
Więzień Nienawiści (1998)
Requiem dla Snu (2000)
Siedem Dusz (2008)
Zielona Mila (1999)
Moje TOP w tej kategorii to na pewno:
1. Siedem dusz (w główną rolę wciela się Will Smith, film opowiada o wyrzeczeniu się życia w imię miłości i wyrzutów sumienia)
2. Uprowadzenie Agaty (kultowy polski dramat z lat 90-tych opowiadający historię młodej Agaty , która w ciągu jednego dnia zakochuje się i traci miłość swego życia, na faktach + wspaniały soundtrack w wykonaniu Seweryna Krajewskiego)
3. Bez mojej zgody (opowiada historię w sumie można powiedzieć całej rodziny, której głównym celem przewodnim jest ratowanie życia jednej z córek chorej na raka, przy czym historia oparta jest jeszcze na wielu innych znaczących wątkach - również miłosny)
4. Zaginiona walentynka (wzruszająca historia mówiąca o miłości na przestrzeni wielu lat, gdyż główna bohaterka wytrwale po kilkudziesięciu latach nadal czeka na inf. dotyczące jej męża ,który wyjechał na wojnę)
5. Pamiętnik ( równie wzruszająca historia co w/w opowiadająca o wiecznie trwającej miłości pomiędzy chorą na Alzheimera Allie ,a jej wiernie wytrwałym przy ogromie choroby żony Noah`em)
6. Szkoła uczuć (kolejny film z cyklu - choroba rozdzielająca wielką miłość)
7. Odrobina nieba (FILM ,KTÓRY NAJBARDZIEJ POLECAM, GDYŻ WZBUDZIŁ WE MNIE NAJWIĘKSZE EMOCJE, opowiada również historię miłości ,która zrodziła się w obliczu choroby pomiędzy lekarzem ,a pacjentką chorą na raka)
8. Now is Good (no i następny film o młodej dziewczynie chorej na raka, która oczywiście zakochuje się i to z wzajemnością)
9. Nad życie (historia pewnie wszystkim znana, tj opowiadająca o chorobie polskiej siatkarki A. Mróz)
10. Weronika postanawia umrzeć (może mniej wzruszający ,ale na pewno poruszający i trafiający do osób empatycznych, gdyż opowiada o nabywaniu chęci do życia przez tytułową Weronikę, przy okazji nie obeszło się bez wątku miłosnego, na podstawie powieści Paula Coelho)
Oo tak na Gladiatorze to chyba nawet bardziej niz na Titanicu mi sie zdarzy zapłakac (czyt zawyć :)) Poza tym jeszcze zielona mila, te 3 pozycje ilekroc bym nie ogladala wzruszaja mnie strasznie :)
Kurczę :) Tylko ja nie umiem płakać na filmach? Było by fajnie ale chyba nie potrafię. A oglądałam większość wymienionych i nic :) :P