Mam pytanie... jakie waszym z=daniem sa najlepsze komedie romantyczne lub dramaty?? bardzo lubie własnie filmy romantyczne, oglądałam ich juz bardzo duzo i chciałabym coś nowego, więc prosze o pomoc:):) z góry dzięki:)
zdecydowanie najlepsza komedia romantyczna jest "To wlasnie milosc" wiec jesli nie ogladalas to obejrz bo warto jeszcze polecam film "Cale szczescie" poza tym trudno mi jest napisac tobie wiecej tytulow bo nie wiem co ogladalas i nie chce pisac to co juz widzialas a sama napisalas ze duzo widzialas
to właśnie miłość
keith
holiday
pamiętnik
a właśnie, że tak
miłość i inne nieszczęścia
dom nad jeziorem
zamiana ról
step up
pamiętnik księżniczki
Masz świetny gust Ewusekr, szczególnie co do pamiętnika, ale kto tu wspomniał o Johnnym Deppie? np. w Czekoladzie? "On zagra każdego, jego nie zagra nikt"
- Szkoła uczuć :P
- Książe i Ja :)
- Piękna i szalona (komedia to nie jest ale film o miłości... polecam)
- Powiedz Tak
- Wygrane marzenia
(Pewnie znasz)- Idealny facet,Zakręcony piątek,Historia kopciuszka,Dirty Dancing (1 i 2)...
- komedia to jest ale czy romantyczna [?] - John Tucker musi odejść
- Romeo i Julia ( kocham ten film <3 ) :P:P
Wiecej nie pamietam ale jak co to napisze... Hmm... Może ty tez napisz jakie filmy widzialas, bo ja sama chetnie bym jeszcze jakas dobra komedia romantyczna obejrzała :D pozdrawiam
A i przed chwilą obejrzałam " A właśnie, że tak" i ten film jest chyba najlepszy jaki kiedykolwiek widziałam z filmów romantycznych :D:D POLECAM !!! bo jest ŚWIETNY !!!
oglądałam przed chwilą, i niestety, nie mogę się zgodzić, Jak dla mnie film bardzo kiepski, nie śmieszny i przewidywalny
O tak!!! Chyba moja ulubiona komedia romantyczna... Oglądałam chyba ze 20 razy i potrafię powiedzieć połowę kwestii razem z aktorami, a i tak mi się nie nudzi!!
Ona to on
Szansa na sukces(nie mylić z modą na sukces :P)
Historia kopciuszka
Są super jak jeszcze sobie jakąś przypomne to napisze...
Najbardziej polecam Szanse na sukces gdyby ktoś chciał piosenki z tego filmu to moge wysłać...
witam, bardzo spodobal mi sie ten filmik - szansa na sukces , moglbys mi wyslac piosenki z tego filmu zwlaszcza ta ktora wykonuje ona na wystepie? moj email to martaskas@tlen.pl z gory dziekuje:)
Hej:) Mam pytanie czy mozesz wysłać mi te piosenki z filmu "Szansa na sukces"? Oglądałam go i bardzo mi sie podobał.Jeśli możesz to prosze:) To mój email: lucywecek@interia.pl Z góry dziekuje i pozdrawiam:)
Polecam ci filmy tj.
- Jak stracić chłopaka w 10 dni
- 50 pierwszych randek
- Sposób na teściową
- John Tucker musi odejść
- Szkoła uczuć (piękny i wzruszający)
- Jak w niebie
- A właśnie, że tak
- To właśnie miłość
- Pamiętnik (film jest po prostu prześliczny)
- Polowanie na druhny
- Hitch
- Dwa tygodnie na miłość
- Powiedz Tak
- Wredne dziewczyny
do tej całej sielanki brajuhe tylko :
Męsko - damska rzecz :D naprawde fajny film w stylu Zakręconego piątku tylko o niebo lepszy
Skończcie wypisywac takie badziewia.
Najlepsze komedie romantyczne, hmmm ogolnie to są bardzo słabe filmy, ale można obejrzeć dwukrotnie już wspomniane "Two właśnie miłość" i "Amelia", a z dramatów (w których wystepuje wątek miłosny) to polecam:
Titanic:P
Cast Away
Vanilla Sky
Dramaty z wątkiem miłosnym to, dla twojej wiadomości, melodramaty, znawco.
A tak po za tym to o gustach się chyba nie dyskutuje, jasne ?
Nutella84 ma rację, ale jak już mam wyrazić swoje zdanie to Vanilla Sky to naprawdę świetny film, polecam;p
Również uwielbiam komedie romantyczne i dramaty.
Obejrzałam ich mnóstwo i mogę stwierdzić, że jednak moim ulubionym jest "Miłość w rytmie rap".
Po prostu ją uwielbiam...
Świetny film tego gatunku to jeszcze "Jeśli tylko" :) Naprawdę polecam, bardzo mi się podobał :)
Cnderella story,Ona to on,Dirty Dancing 2(niedokonca kom.romantyczna=] ,Zakręcony piątek,Powiedz tak
dramat"Miejsce na ziemi"bardzo piękny film ,
Podawajcie tytuły filmów, które jeszcze nie zostały wymienione, bo z tego co tu czytam to się ciągle powtarzają...
A od siebie mogę dodać:
Słodki listopad
Za wcześnie umierać
Mamuśka
Dziewięć miesięcy
Mąż idealny
Moja miłość
Polecam "To włąśnie miłoć", "Lepiej późno niż później" no i "Dziennik B.Jones" I i II. To moje ulubione.
heh moze nie bede oryginalna ale wg mniw najlepsze sa:
1 Ona to on
2 Chłopak do wynajęcia
3 Czego pragnie dziewczyna
4 Zakochana złośnica
5 no i oczywiscie nie moze zabraknac Szkoly uczuc... to podstawa heh:)
What Happens in Vegas
Chyba najlepsza komedia romantyczna jaka kiedykolwiek widzialem... Poprostu boski film xD naprawde polecam
"Co się zdarzyło w Las Vegas "moja ulubiona komedia romantyczna ale fajne są również ;
-księżniczka na lodzie
-A właśnie że tak
-Niania w Nowym Jorku
-Jeśli tylko
-Szansa na sukces
-Ona to on
to wszystko co teraz mi przychodzi do głowy xD
Mnie bardzo podobały się :
"Alex i Emma"-jedna z leszych jakie widziałam
"Dirty Dancing"
"Dziennik Bridget Jones"
Narazie nie umiem sobie przypomnieć więcej:)
wiele widzialem,ale najlepszy to jest Notting Hill,ze swietnym tekstem(kiedy J.Roberts mowi do H.Granta):
"I nie zapominaj...
Że jestem też zwykłą dziewczyną,
Która stoi przed chłopakiem,
Prosząc go, żeby ją kochał."
Bardzo mi sie podoba.
Pozatym nie lubie k. rom. o zakochanych nastolatkach,raczej dobre jeszcze sa:
-Hitch(bardzo ciekawe przeslanie koncowe)
-Kiedy Harry poznal Sally(czyli od przyjazni do milosci,swietne role crystala i ryan)
-Dwa tygodnie na milosc(po prostu OK)
-Poznaj mojego ojca(to bardziej komedia,ale jest tam tez ciekawe przeslanie,chyba dobra dla par w kryzysie :)
Tyle się tu tych filmów powtarza... A moich ulubionych komedii romantycznych nikt nie wymienił... :)
"Mój chłopak się żeni" - uwielbiam to zawsze przy tym placze :)
"Do diabła z miłością" - też super
"Clueless" - to jest komedia raczej i jest wątek romantyczny tylko ale świetna
"Grease" - musical :) super :) oczywiscie glownym watkiem jest romans :)
1..POD SŁOŃCEM TOSKANII !!!!!
POD SŁOŃCEM TOSKANII!!!!
POD SŁOŃCEM TOASKANII!!!
2 AMELIA,,SERCE NIE SŁUGA
3 SZKOŁA U CZUĆ
4 FRANCUSKI POCAŁUNEK
5 PRETTY WOMAN
6 JA CIĘ KOCHAM A TY ŚPISZ
7 DZIENNIK BRIDGET JONES
8 JAK STRACIĆ CHŁOPAKA W 10 DNI
9 DIRTY DANCING
Zgadzam się z wszystkimi.Ale dołączyłabym jeszcze"dziewczyna z alabamy","Cała ona","Córka prezydenta".
Holiday z Diaz, Winslet, Law i Blackiem :D
Nadchodzi Polly z Aniston i Stillerem :D
27 sukienek nawet nawet :D z Heigl
Dwa tygodnie na miłość z Grantem i Bullock ;]
Córka prezydenta I - z Moore; II z Holmes
Sposób na blondynkę - też sie nadaje ... z Stillerem i Diaz
Sposób na teściową z Lopez
Zostańmy przyjaciółmi z Reynoldsem
Moja dziewczyna wychodzi za mąż :]
Honey z ALba
Dziewczyna z Alabamy z Reese :D
Legalna blondynka- zalezy co kto lubi :]
ja polecam film KEITH.. pozniej jeszcze moze cos dopisze, bo tego filmu akurat tu chyba nie widzialam:) Mi sie bardzo podobał
50 pierwszych randek
Love Actually
Ja Cię kocham, a ty śpisz
Holiday
Hitch: Najlepszy Doradca Przeciętnego Faceta
Co Się Zdarzyło W Las Vegas
NIe Wszystko Złoto Co Się Świeci
27 SukienekNigdy Nie Bede Twoja
Nigdy W Zyciu
Ona To On
P.S I.Love You
Pozew O Milosc
Rozmowy Noca
Samotnosc w Sieci
Serce Nie Sluga
Siostry
Szansa Na SukcesUklad Idealny
Uptown Girls
Wredne Dziewczyny
Za Wczesnie Umierac
Zakochany Bez Pamieci
Zupelnie Jak Milosc
Opowieść o zwyczajnym szaleństwie
Rozmowy nocą
Samotni
Notting Hill
Słodki Listopad
Igraszki losu
Jagodowa miłość
pamiętnik
Casanova
miss potter
Annie hall
kobiety pragną bardziej
miłość i inne nieszczęścia
i te filmy co pisalam wcześniej
A czemu nikt nie wspomina tutaj o KLASYCE?!
1. Rozpaczliwie poszukując Susan
2. Bezsenność w Seattle
3. Uwierz w ducha (w sumie komediodramat)
Nie widziałam jeszcze, wiec dodam - Fanny Hill = zwierzenia kurtyzany
Może nie do końca komedia romantyczna, ale najważniejszy jest wątek miłosny ;D
Moje ulubione komedie romantyczne to:
-Sposób na teściową
-Powiedz tak
-Pokojówka na Manhattanie
-Sydney i siedmiu nieudaczników
-Rozbitkowie (super film)
-Czego pragnie dziewczyna
-Nawiedzona narzeczona
-To właśnie miłość
-PRETTY WOMEN
-Dirty Dancing 2
-Komedia romantyczna
-Zatańcz za mną
-Książe i ja (wszystkie części)
-Ona to On
-Nie kłam kochanie
-Moja dziewczyna wychodzi za mąż
-Dlaczego nie
-Tylko mnie kochaj
-Garbie super bryka
-Córka prezydenta
-27 sukienek
-Wygraj randkę
-Pamiętnik Księżniczki
-50 pierwszych randek
-Zakochana złośnica
-Wyznania zakupoholoczki
-Miasto aniołów
-40-letni prawiczek
-Jak stracić chłopaka w 10 dni
-Dziewczyna z sąsiedztwa
-Dziennik Bridget Jones
-Ja wam pokażę
-Wredne dziewczyny
-Księżniczka na lodzie
-Rozmowy nocą
-Szkoła uwodzenia (raczej to nie jest komedia)
-Wytańczyć marzenia (dramat)
I wiele wiele innych filmów...