PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=196107}

W drodze

On the Road
6,0 22 099
ocen
6,0 10 1 22099
5,0 17
ocen krytyków
W drodze
powrót do forum filmu W drodze

Ocena filmu

ocenił(a) film na 6

Od dłuższego czasu interesuję się beatnikami, studiuję ich życiorysy, no a przede wszystkim czytam ich książki/wiersze i myślę, że ten film jest całkiem niezły. Nie jest może tak ekscytujący jak książka (normalne), ale to dobra ekranizacja z ciekawą obsadą i pięknymi krajobrazami w tle. Ale rozumiem oceny innych użytkowników filmwebu i średnią tego filmu. Dla tych, co nie czytali, to film o niczym. Chociaż spotkałam się z opinią, że książka też generalnie jest o niczym. Więc to jednak chyba trzeba mieć w duszy. Umiłowanie wolności, muzyki, podróży, długich rozmów i ciszy. Wszystkiego naraz.
(...) bo dla mnie prawdziwymi ludźmi są szaleńcy ogarnięci szałem życia, szałem rozmowy, chęcią zbawienia, pragnący wszystkiego naraz, ci, co nigdy nie ziewają, nie plotą banałów, ale płoną, płoną, płoną, jak bajeczne race eksplodujące niczym pająki na tle gwiazd, aż nagle strzela niebieskie jądro i tłum krzyczy „Oooo!”
Pozdrowienia dla wszystkich miłośników prozy Kerouaca!

ocenił(a) film na 3
harveydent_07

Taaa, tak bardzo prawdziwi ludzie, że interesuje ich tylko własne ja. Dla mnie to infantylizm. Tak mają dzieci. Pozdrawiam.

Izukar

Ale są szczęśliwi. :)

ocenił(a) film na 3
Armell

Pozornie

Izukar

Pozornie?

ocenił(a) film na 3
Armell

Tak :)

Izukar

Rozwiniesz jakoś? :)

ocenił(a) film na 3
Armell

Bo są "jak bajeczne race eksplodujące niczym pająki na tle gwiazd, aż nagle strzela niebieskie jądro" a potem zapada ciemność i nie ma ich.
Zresztą krzywdzą bliskich, ego wygrywa, no i tak źle kończą.
Ufff :)

ocenił(a) film na 3
Izukar

Koleś mówi o tym, że nie plotą banałów. A oni sami są jednym wielkim banałem...

ocenił(a) film na 7
Warabaranara

Może patrząc z perspektywy roku 2014.

ocenił(a) film na 3
pan_dziejaszek