Zna ktoś podobne filmy takie postapokaliptyczne? Tego akurat nie oglądałem ale widzę po
komentarzach że słaby ale lubię te klimaty, zna ktoś podobne filmy tego typu tylko lepsze?
Mad Max 2 - 10/10 !!!! Polecam :)
Mad Max 3 - tego nie widziałam, ale on tez ma raczej słabe oceny ...
no i zawsze mozesz obejrzeć Mad Maxa 1, wprawdzie kino jeszcze nie post-apokaliptyczne, ale juz w tym kierunku:)
ale myslę że możesz spróbować obejrzeć Wysłannika Przyszłości, może tobie akurat się spodoba :) czasami nie wart zwracać uwagi na ogólną ocenę :D ja tak robie
jedni dają temu filmowi 3 inni 6, nie sugeruj się ocenami, jeśli lubisz kino postapokaliptyczne to ten film właśnie taki jest. dla mnie to 9/10. to film o nadzieji, wart obejrzenia, naprawde polecam
kurcze jak dla mnie droga była fatalna. Nudna itp. DLa pocieszenia książka też do bani :) ALe każdy ma swój gust :) Postman'a oglądałem daaaawnooo temu i musze odswieżyć. Póki co zabieram się za Wodny świat :)
Boże, jeżeli książka droga była nudna, to już nie wiem co Cie zadowoli? pijana Azjatka tańcząca nago z niedżwiedziem na lini wysokiego napięcia?
Oglądałem ten film dawno temu ale pamiętam że mi się podobał więc może i Tobie się spodoba. Nie zawsze ogólna ocena jest trafna.
Mało ambitne ale zawsze - Cyborg ;) z Vandamem , Omega Doom z Rutgerem Hauerem Ucieczka z LA , Ucieczka z NY - a Listonosz nie był zły fakt było trochę naiwności i ogólnie film z przymrużeniem oka ale myślę że wart obejrzenia - zdecydowanie w tej materii radzą sobie lepiej książki ;)
Bastion
Mad Max (2, 3)
12 Małp
Planeta Małp
Reign of Fire
Resident Evil
Equilibrium
28 dni później
28 tygodni później
Ostatni Brzeg
Matrix (1, 2, 3)
Wodny Świat
Terminator" (1, 2, 3, 4)
Tycus
Titan
Aeon Flux
The day after
Plaga
I'm the legend
The Colony
The Quiet Earth
serial Battlestar Galactica
serial Jericho
serial Jeremiah
i inne ...
masz oglądania na min pół roku:)
panowie..! jak mogliście pominąć rewelacyjną serię filmów Resident Evil opowiadających o walce o przetrwanie niesamowitej Alice (w tej roli Milla Jovovich) w postapokaliptycznej scenerii świata opanowanego przez zombi, po prostu niewybaczalne.. ale tym razem wybacze
na osłodę jeszcze dodam, że obecnie powstało 5 części, a szósta jest zaplanowana na przyszły rok.. ;-)
pierwsza, druga i trzecia częśc mi się podobały ale reszta? To już jakieś dno, Matrix i czysta fantazja dla zarobku.
Ludzie biegający po ścianach, strzelający do siebie z karabinów automatycznych, lasery, bum-bang? Nie, podziękuje.
Ja preferuję coś realistycznego i stawiam bardziej na klimat post-apokaliptyczny jak w filmie "Droga".
Może jeszcze serial Ocaleni, choć gorszy wg. mnie od Jericho. Nigdzie nie mogę namierzyć Jeremiah - nie wiem, czy w ogóle warto szukać.
Koniecznie. Generalnie kilka filmów Szulkina reprezentuje pesymistyczną walkę chyba o człowieczeństwo w świecie już bez człowieka, mimo jego obecności.
O-bi, o-ba to pierwszy film tegoż autora, który włączyłem zwyczajnie z nudów. I mimo, że chciałem go oglądnąć zwyczajnie do herbaty i rysunku to tak się wlepiłem w ekran jak przy "Rok 1984".
Na drugi dzień jeszcze raz go oglądnąłem.
Powiem tak kilka scen jest takich, że zapamiętujesz je i później cytujesz;)
Ga-ga też świetna. Scena z Olbrychskim przed wyprawą- najlepsza.
Oprócz wszystkich wyżej wymienionych, polecam film "Zielona pożywka" z Charltonem Hestonem.
Właśnie! A masz na niego jakiś namiar? Pamiętam, że bardzo mi się podobał, ale dawno temu to było