Chodzi o podobną fabułę,czyli o jednym,wielkim buncie...polecicie ?
Ja,z swojej strony,z czystym sumieniem polecę 'Fala' z 2008r.
Oglądałam,podobał mi się :) może 'Skazaniec' bym dodała,który również polecam :)
Już się robi.....
1Napola-Fabryka zła
2Szkoła dla łobuzów
3Zło-ondskan
4Siostry magdalenki
5Pan od muzyki
6Chłopcy od świętego Wincentego
7Dom mrocznych motyli
Miłego oglądania
jak ktoś zna hiszpański to polecam: http://www.filmweb.pl/film/Cruzando+el+l%C3%ADmite-2010-579362
Sporo tytułów już się pojawiło, więc od siebie dorzucić mogę do ww. listy "Coldwater" z 2013... Może ta amerykańska produkcja nie jest przesadnie powalająca, ale zamysł kompozycyjny jest bardzo zbliżony