- X - MEN : DAYS OF FUTURE PAST
X - MEN :FIRST CLASS
X- MEN 2
X- MEN
X- MEN LAST STAND
jestem ciekawy czy wiele osób ma podobną kolejność.
dla ciekawych przygotowałem opinie na temat dwóch pierwszych filmów z tej listy
https://www.youtube.com/watch?v=xn1zlOKCC7A
https://www.youtube.com/watch?v=d40Vc_Enn9k
Ja mam trochę inną.
1. X-men 2
2. X-men : Days of Future Past
3. X-men : Last Stand
4. X-men
5. X-men : First Class
:)
No tak kiedy wyjdzie days of futer past na dvd to pasuję sobie odświeżyć wszystkie części :)
Nie wiem jeszcze kiedy wyjdzie, ale na pewno kupię, bo mam wszystkie części :) W sumie zapomniałem dodać X-men Origins Wolverine na piątym miejscu no i Wolverine na siódmym. Totalny niewypał ta część
W sumie każdy film opiera się na Loganie, więc to było nieuniknione, że zrobią filmy o nim 'samym' ;) A Wolverine 2 ma być...
1. X-men 2
2. X-men Pierwsza Klasa
3. X-men Ostatni Bastion
4. X-men
5. Wolverine
6. X-men Origins Wolverine
X-men : Days of Future Past jeszcze nie oglądałam. ;)
1. X-men: Przeszłość, która nadejdzie
2. X-men 2
3. X-men Pierwsza Klasa
4. X-men Ostatni Bastion
5. X-men
6. Wolverine
7. X-men Origins Wolverine
1. X-Men Ostatni Bastion
2. X-Men 2
3. X-Men
4. X-Men Pierwsza Klasa
5. X-Men Przeszłość, która nadejdzie
Fatalna fabuła, fatalne postacie i dialogi, gwałt na pierwowzorze, film pełen nielogiczności i nawet efekty były w nim złe.
Poza tym wiesz, że film był zły, kiedy studio które go stworzyło usilnie udaje, że ten film nie istnieje ;>
Dla mnie 2 oczka lepszy niż Wolverine z 2013. Nie znam pierwowzoru, może temu wiele rzeczy mnie nie raziło.
Zdecydowanie być zmienił/a pogląd na ten film gdybyś przeczytał/a chociaż Wolverine Origins, już nie wspomnę o reszcie komiksów zawierających historię Logana. I ten Deadpool brrr........
1. X-men: Days of Future Past
2. X-men 2
3. The Wolverine
4. X-men: First Class
5. X-men
6. X-men: Last Stand
..
...
7. Wolverine: Origins (nie akceptuje go jako część serii, ale i tak daleko na szarym końcu)
1. X men: Days Of Future Past
2. X men 2
3. X men: First Class
4. X men
5. X men: Last Stand
Tego gówna X men Origins: Wolverine i The Wolverine nie uznaje :)
1 "X2" - za chłód reżyserii Singera i ciężar gatunkowy.
2 "X-Men: Ostatni Bastion" - ma epicki oddech i wreszcie dużo się dzieje! Ratner rozumie (jako jedyny!), że posiadanie mocy jest fajne!
3 "X-Men" - za mało się dzieje, ale odkrycie Rebeki Romijn-Stamos, Jamesa Marsdena i Hugh Jackmana oraz przypomnienie Halle Berry, Famke Jansen, Patricka Stewarta i Iana McKellena zasługuje na uznanie.
4 "X-Men: Przeszłość, która nadejdzie" - świetny prolog obiecuje najlepszy film z cyklu, ale potem tylko wszyscy gadają i gadają...
5 "X-Men: pierwsza klasa" - niepotrzebny dubel "X-Men1". Skoro to "pierwsza klasa" to po co powiela się tu wątek oświęcimski Magneto?
1 X - MEN : DAYS OF FUTURE PAST
2 X- MEN 2
3 X- MEN LAST STAND
4 X-MEN
5 X - MEN :FIRST CLASS
RESZTY NIE UZNAJĘ .....
Witam zakładam że znasz się na x-menach mam ważne pytanie, bardzo proszę o odpowiedz. W x-men ostatni bastion magneto stracił moc jakim cudem w przeszłość która nadejdzie ma moce spowrotem i skąd oni się tam znaleźli i czemu nie są wrogami z magneto. Obejrzałem w tej kolejności serie x-menów
pierwsza klasa
geneza wolverine
1
2
ostatni bastion
przeszłość która nadejdzie
Nie rozumiem tego...między ostatnim bastionem a przeszłość która nadejdzie czegoś brakuję proszę o pomoc.
Lek z czasem przestawał działać w ostatnich scenach w ostatnim bastionie magneto poruszył pionkiem w szachownicy
i filmu wolverine nie obejrzałeś w którym magneto i profesor działają razem i proszą wolverine o pomoc w scenie po napisach ta scena jest .
Nie che mi się 100 raz pisać tego samego
http://www.filmweb.pl/film/X-Men%3A+Przesz%C5%82o%C5%9B%C4%87%2C+kt%C3%B3ra+nade jdzie-2014-630808/discussion/Wyja%C5%9Bnienie+paru+niewiadomych.+A+dla+tych+co+s ie+zastanawiaj%C4%85%3A+warto%21,2456742
Hmm mój profil jest zablokowany dla ogółu i nie pamiętam żebym miała okazję rozmawiać z Tobą.
Jeśli można spytać, czym i gdzie moja skromna osoba zwróciła Twoją uwagę? ;>
w 3 wypowiedziach na temat Michael Fassbender, Jennifer Anistona oraz kojaże że coś pisałaś na temat chirurgów. Oraz gadaliśmy na temat pięknej i bestii ale to jakiś czas temu.
Jejku nie pamiętam dokładnie....napisałem co pamiętam...o dubbing do filmu się pytałaś czy obejrzeć z dubbingiem czy nie. Tyle
pozdrawiam prosze o akceptacje też lubie Michaela :)
:D :D
Heh, o coś takiego na pewno nie pytałam, przy takim temacie wypowiadałam się, ale dając komuś innemu wsparcie ;> A Twojej wypowiedzi nawet tam nie widzę ;P
Nie jestem fanką Michaela, znaczy jak do tej pory podoba mi się jego gra, ale nie wzdycham do każdego jego zdjęcia ; ), po prostu zerkając na jego profil zauważyłam jego fanklub, a że miałam jakieś ciekawostki, to zrobiłam jego fankom prezent, tyle.
A Ty kolego, z tego co widzę to zbierasz znajomych, chcesz mnie do kolekcji? ;>
Jeśli tak to musisz mnie czymś zaciekawić, bo wychwalając mój "dobry gust" filmowy poprzez jednego filmowego aktora, serialową aktorkę i serial... to trochę dla mnie za mało żebym zaakceptowała Twoje podwójne zaproszenie ;p
:) ok zaciekawić powiadasz kolekcji? 60 z tych znajomych to rodzina tata, mama, koledzy z klasy nie z podstawówki lecz 3 gimnazjum chodz jestem nieco bardziej ogarnięty niż przeciętny gimnazjalista z fajką i piwem w ręku. Nie zbieram znajomych z każdym przynajmniej troche pisałem...z kilkoma chodze do kina bo są z tego samego miasta spotykamy się i oglądamy jakieś nowości. Nie jesteś numerkiem...uwierz mi....
Jedno pytanie. Czemu Logan ma w przyszłości szpony z adamantium skoro stracił je w swoim solowym filmie??? Ja rozumiem kości odrastają, ale metalu było tylko tyle, żeby pokryć całość (zapasu nie było) Tak, że.....??????
niestety film ma niektóre dziury fabularne na które widz musi sam sobie dopowiedzieć moim zdaniem w przyszłości może magneto pomógł wolverinowi w tym by znowu wewnątrz i zewnątrz miał metal :)
1. First Class 9/10
2. Days of Future Past 7/10
3. X1 7/10
4. X2 6/10
5. The Wolverine 5/10
6. X3 4/10
7. X-Men Origins: Wolverine 2/10
X Men-DOFP ( zaczepiasta, idealna, super aktorzy, akcja, sc-fi, komedia, dramat, arcydzełao, ale za mało Rogue )
X Men 2 ( idealna )
X Men-Last Stand ( fajne wprowadzenie mniej znanych postaci i postawienie młodziaków w tych walczących X-Men )
X Men ( niepodobało mi się, że Jean sprawiała wrażenie zakłopotanej w każdym momencie, nawet w walce z Toadem )
Wolverine Geneza ( minus to duża niezgodniśc z komiksami i innymi częściami )
X Men First Class ( tylko dla tego, że za dużo ją oglądałem i mi się znudziła )
Wolverine ( od czasu gdy Wolvie i Mariko są w tej wiosce do czasu gdy Wolvie spotyka Magneto i Xaviera przynudzali )
"X-Men: The Last Stand", 10/10
"The Wolverine", 10/10
"X2", 9/10
"X-Men", 8/10
"X-Men Origins: Wolverine", 6/10
"X: First Class", 1/10
1. X-Men: DOFP 9-/10 (oprócz Jackmana - perfekcyjne aktorstwo! i efekty specjalne! i w sumie oryginalna fabuła, która nawet ma sens! choć bez paru potknięć w logice się nie obyło... i strasznie mnie mierzi to, że młodzi Xavier i Magneto zu-peł-nie nie przypominają starszych siebie - w kwestii wyglądu... nie mogli im chociaż zrobić lekkiego make-upu? Samo pomalowanie rzęs u profesorka mogłoby wiele wskórać + jeszcze kredka jakaś... żeby minimalnie optycznie powiększyć te azjatyckie oczęta, bo u młodzika to dwa talerze są!)
2. X-Men 2 8/10
3. X-Men 7/10
4. X-Men: First Class 6+/10 (obniżenie oceny za charakteryzacje i scenografię, błędy logiczne oraz często suche dialogi)
5. X-Men: The Last Stand 6/10 (wielki minus za Logana, gdyż kreacja Hugh Jackmana zaburza mi cały obraz tej postaci + nienawidzę aktorskiej wersji Jean, w której to Wolverine jest tak beznadziejnie zakochany, że aż się płakać chce... to się dobrali!)
6. The Wolverine 5/10 (niezły, ale masa błędów logicznych i jakoś tak niefortunnie posklejany scenariusz, jakby ktoś miał za dużo pomysłów)
7. X-Men Origins: Wolverine 2/10 (osobiście uważam, że to film dla masochistów... 2pkt za nieco lepsze efekty specjalne niż w filmidłach od Asylum oraz fabułę, bo pomysł nie był tak tragiczny jak można odnieść wrażenie po wykonaniu =_=)