Ryczałam prawie cały film, świetna gra aktorska, piękna fantastyka. Gorąco polecam bo warto
Zgadzam się,przepiękny film,ale chyba tylko dla wrażliwych osób.Ja często do niego powracam,to jeden z moich ulubionych:),no i jeszcze "7 dusz"wywołuje u mnie podobny zachwyt.A czy koleżanka widziała może bardzo podobny film,tzn. mi one się jakoś łączą bo tam też gra piękna Pani Rachel-"Czas na miłość",bodajże jest z zeszłego roku,polecam gorąco
Tak widziałam, również warto zobaczyć jednak bardziej do mnie przemawia właśnie "Zaklęci w czasie"
Ja też tak uważam,to klasa sama w sobie.Ale wcześniej bardzo mi się spodobał film niosący podobną nutkę,na 100% widziałaś- "Efekt motyla" ,tam też podobny przekaz dla widza,czyli cały film walka o miłość ukochanej osoby:) . Tak pozostawając w temacie to jakie są Twoje ulubione filmy o podobnej tematyce?,Może jak będziesz miała chwilkę czasu to byśmy powymieniali spostrzeżenia,pozdrawiam
Widziałam " Efekt Motyla " jednak nie bardzo rzucił mnie na kolana , w porównaniu do tych dwóch ,o których pisaliśmy wcześniej .Jeśli chodzi o fantasy, melodramat polecam jeszcze oprócz tych trzech : "Źródło młodości " ,"Dom nad jeziorem ","Piękne istoty ", "Nie opuszczaj mnie", nie wiem czy któryś z tych widziałeś ,ale na prawdę są godne uwagi ,każdy wzbudza we mnie emocje . Oczywiście poza nimi mam równiez wiele ulubionych filmów ,gdzie istnieje walka o miłość ukochanej osoby,ale te ,które wymieniłam wcześniej są jakby podobne do "Zakleci w czasie " czy " Czas na miłość " . Pozdrawiam i czekam na Twoja opinię odnośnie tych tytułów :)
Hej:),wiesz, z tych to wymieniłaś to widziałem dwa-"Dom Nad Jeziorem" i "Nie Opuszczaj Mnie",pierwszy z nich to widziałem dość dawno już-bardzo dobry,aczkolwiek mam go na płytce;),natomiast drugi oglądałem niedawno,lecz moja reakcja-genialny film! :),chociaż na początku i do połowy filmu scenariusz bardzo podobny do "Wyspy"-widziałaś ten film?Tylko tam sensacja i efekty specjalne,a tutaj piękny melodramat.Dzięki za nowe tytuły,których nie widziałem i w najbliższym czasie nadrabiam zaległości;-) ,na pierwszy ogień idzie "Piękne Istoty":-),tak a propos zacząłem o nim czytać lecz zaprzestałem żeby nie psuć sobie seansu ;) .Myślę że to będzie piękny film,jutro go obejrzę,jak Bóg da ;-) .A może teraz ja coś Ci polecę,ale nie wiem co widziałaś,czy zagorzała z Ciebie filmomaniaczka;-) -"Gattaca-Szok Przyszłości",może z fabułą i z melodramatyzmem odchodzi troszkę od tych tytułów co wymieniliśmy lecz jest wart obejrzenia:-) ,a jeśli widziałaś już to w takim razie polecam "Intruz" z 2013 roku.Tematyką troszkę podobny,ale to też nie melodramat,ale świetnie mi się go oglądało :-) ok,pozdrawiam,a tak formalnie -jesteś Iza?:) ,jeśli tak,to kłaniam się nisko-jestem Dawid i miło Cię poznać:-) Czekam na odzew;-)
I jak obejrzałeś już ten film ? Jeśli tak to jak reakcje? Ja właśnie zaczęłam wakacje,więc będę nadrabiać zaległości i z wielką chęcią obejrzę to co mi poleciłeś bo ani jednego ani drugiego nie miałam okazji obejrzeć :) i na pewno przekażę swoje wrażenia .Tak tak Iza miło mi :)
Tak,obejrzałem.Film nawet dobry,bardzo podobny tematyką do "Zmierzchu".Szkoda tylko że powstał później niż "saga",bo został przez nią troszkę przyćmiony.Jutro obejrzę sobie "Źródło Młodości":-) ,podejrzewam że tematyka podobna,jednakże nie czytałem opisu filmu-a nuż mnie mile zaskoczy:-).A co do filmu który Ci poleciłem-"Intruz" to nawiasem mówiąc ekranizacja dzieła Stephanie Meyer,więc podejrzewam że przypadnie Ci do gustu:-)
nie nic nie mam poblokowane,ale trzeba miec kogoś w znajomych chyba aby mu wysłać wiadomość prywatną
Ten film akurat jest słaby, zaryzykowałbym stwierdzenie, że jest gniotem, tye w temacie.
A efekt motyla jest rewelacyjmy ale z Kutcherem bo tamte 2 to shity.
To moze byc Twoje zdanie, ten film na pewno nie jest gniotem ani nie jest słaby i tyle w tym temacie a widziałam " Efekt Motyla " jednak nie bardzo rzucił mnie na kolana .
Nie ośmieszaj siebie dziewczyno, wiadomo, że ten film to gniot, jest poza tym słaby.
Pozdrawiam haha
Patrze ma twoje najwyżej oceniane i widze same romantyczne crapy...
Widac, ze lubisz szastac dychami...
-.-
Nie zniżam się do Twojego poziomu :) także nie skomentuje nawet tego . Są ludzie i parapety niestety...Powodzenia w życiu z takim podejściem .
do mojego poziomu?
nic nie poradzę, że zachwycasz się shitami.
poza tym nie wyrazilem sie w zły sposób.