...zwłaszcza jeśli chodzi o ukazanie piękna krajobrazu Stanów, przyrody, prerii...przychodzą mi na myśl "wichry namiętności". jeszcze ktoś ma jakiś pomysł?
Każdy z filmów o innej tematyce, ale można się w nich doszukać czarujących obrazów; Into the wild, Brokeback Mountain, a jak się uprzesz to i w The Last of the Mohicans znajdziesz coś dla siebie
dzięki! Mohikanina i Brokeback widziałam i tez o tych filmach pomyślałam, ale bardzo dziękuję za sugestię dotycząca Into the wild - w końcu może obejrzę.
proszę forumowiczów o jeszcze, jeszcze, jeszcze! :)
chciałabym odnowić temat. Film jest przepiękny, czy ktoś może zna podobne (oprócz wymienionych przez poprzedników)?
Z uwagi na zdjęcia przyrody w Montanie powalił mnie film A River Runs Through It (pod durnym tytułem polskim Rzeka życia). Od obejrzenia tego filmu marzę tylko o jednym miejscu w Stanach - Montanie.
Jeśli chodzi o piękne krajobrazy , wczoraj w TVN7 Wszystko za życie - niesamowite miejsca! Film też warty polecenia ;)
Hej Kasia , obejrzyj : Cyrulika syberyjskiego , Sabrine z Julia Ormond oraz The Cider House Rules , Joe Black i Namietnosci z Redfordem , to naprawde dobre filmy , jezeli nie obejrzalas ktoregos z nich , to bardzo polecam. POzdro :-D
Mnie się przypomina 'Dmuchawiec' z 2004 roku. Polecam ponadto malarstwo Edwarda Hoppera, sceny na werandzie niemal żywcem wyjęte z jego obrazów. Pozdrawiam!
z tego co zauważyłem to "Wichry namiętności" nie ukazują krajobrazu Stanów Zjednoczonych, polecam natomiast całe mnóstwo westernów z XX wieku,
sorry pomyliłem aię, myślałem, że to Kanada ale do Kanady to oni wyjechali, żeby wstąpić do wojska,
polecę 2 filmy o tematyce jakiej szukasz ale niestety nie na tym kontynencie.
1. The Proposition (2005)
2. Australia (2008)
Polecam Cyrulika syberyjskiego z Julia Ormond , ten film zrobil na mnie piorunujace wrazenie , a ogladalam go jako dziecko , mowilo sie o nim ,ze dla Rosjan jest jak dla calej reszty Titanic , tzw. wschodnie kino epickie . Bardzo polecam, ale co do takich filmow z dusza , to warto rowniez obejrzec Angielski Pacjenta i Out of Africa ( stary ,ale ma glebie no i jest z Redfordem ) :-) To takie filmy dobre do przemyslen :-) Aha i obowiazkowo The Cider House Rules z Tobym Maguirem bo jest przepiekny :-) MIlego ogladania !!!
ja polecam Prawdziwe męstwo z 2010- zimowa aura i bezkresy Ameryki,moj ulubiony, bo nietypowy western, glowna rola dziewczęca jak tu
Montana Sky, Pod niebem Montany, na podstawie ksiazki, taki przyjemny film na niedzielne popoludnie :)