Znacie moze dramaty podobne i tak bardzo wzruszajace jak ''Zielona Mila'' ??? Chodzi mi o najlepsze Waszym zdaniem, te przy ktorych wymieka nawet najwiekszy twardziel :D
nie wiem czy ktoś już wymienił, ale ja z pewnością mogę polecic "Morderstwo pierwszego stopnia" jezli chodzi o tematykę więzienną i naprawdę ciekawy dramat sądowy
oraz "Chłopięcy świat"
Blow-ostatnie kilka scen , w której George wpada w zasadzkę, następnie umiera jego ojciec. Na końcu jest napisane, że córka nigdy nie odwiedziła swojego ojca w więzieniu.
A ja dorzucę jeszcze "Cienistą dolinę" Richarda Attenborough :) Świetny film i baaardzo wzruszający
"Morderstwo Pierwszego Stopnia" z Kevinem Baconem polecam... taka mało znana produkcja za którą wg. mnie Bacon powinien dostać oscara za odegraną rolę. Rewelacja.
z tych licznych komentarzy ciesze się, że zwróciłam uwage własnie na ten.. POLECAM.!
Siedem Dusz
Jestem Sam
Titanic
Edi ( najbardziej wzrusza jak Edi musi oddać dziecko. Za każdym razem, kiedy oglądam ten film wyje na tej scenie jak bóbr)
Kolor purpury
Uśpieni
Słodki Listopad
Szkoła uczuć
Filadelfia
Edward Nożycoręki
Pianista
Plac zbawiciela (Film do bólu prawdziwy, w nim może przejrzeć się każdy)
Monster (Theron zagrała tam rolę życia)
Pamiętnik
Zielona Mila
Przebudzenia (REWELACYJNA gra De Niro)
Takich filmów jest bardzo dużo i pewnie o czymś zapomniałam. Może nie na wszystkich z nich płakałam, ale wzruszyły mnie.
teraz moje
zielona mila
leon zawodowiec
moulin rouge
wzgorze nadzieji
marzyciel
przerwana lekcjia muzyki
godziny
król lew
titanic
chłopiec w pasiastej piżamie
edward nożycoreki
oszukana
"Zielona Mila"
"Podaj dalej"
"Labirynt fauna"
" Edward Nożycoręki"
"Marzyciel"
" Nostalgia Anioła"
" Skazani na Shawshank "
"Leon zawodowiec"
"Requiem dla snu"
"Szeregowiec Ryan"
"Kruk"
"Hooligans"
"Apocalypto"
"Most do Terabithii"
"John Q"
"Lęk pierwotny"
"Lolita"
"Pożegnania"
"Nie zapomnijcie o Ninim"
"Jeden Litr Łez"
Kolejność zupełnie przypadkowa.
Jeśli miałabym wybrać taki najsmutniejszy to "Jeden Litr Łez". Chwyta za serce.
Ja łzy wylewam zawsze na Plutonie...scena w wiosce i śmierć Elias'a :]
Aaa i nie wiem czy ktoś wspomniał o Wichrowym Wzgórzach...
Ale sie watek rozwinal... Jak dla mnie Zielona Mila jest totalnym fanomenem, takze te ktor tu wpisze uwazam za wyciskacze lez, ale nie do tego stopnia co w/w. Postaram sie nie powtarza, ale mozliwe ze nie powiedzie mi sie to :)
Stowarzyszenie umarłych poetów.
Motyl i skafander (dla mnie absolutnie piekny choc niektorzy uwazaja, ze jest bardzo nudny??)
American hisory X
Czlowiek w żelaznej masce(na filmwebie szalowych not nie ma, ale ja np plakalam na nim :))
Wybór Zofii!!! (straszna scena jest gdy musi wybrać, które z jej dzieci ma umrzeć)
Wszystkie filmy wymienione na tych 3 stronach pobija na głowę 7 Dusz / 7 Pounds z Willem Smithem. Uderza jak młot
Wybawca (1998)
Czterej bracia (2005)
Forrest Gump (1994)
K-PAX (2001)
Lista Schindlera (1993)
Lot nad kukułczym gniazdem (1975)
Mechanik (2004)
Miasto Aniołów (1998)
Misja (1986)
Nienawiść (1995)
Obłęd (2005)
Otwórz oczy (1997)
Prawo Bronxu (1993)
Requiem dla snu (2000)
Rzeka tajemnic (2003)
Siedmiu samurajów (1954)
Skazani na Shawshank (1994)
Taksówkarz (1976)
Urodzony 4 lipca (1989)
Uwierz w ducha (1990)
Waleczne serce (1995)
Zdrada (1997)
Życie Carlita (1993)
Więzień nienawiści (1998)
Generał (1998)
Leon zawodowiec (1994)
Przerwana lekcja muzyki (1999)
Zimne piekło (2003)
American Beauty (1999)
Brother (2000)
Bulwar Zachodzącego Słońca (1950)
Buntownik z wyboru (1997)
Cienka czerwona linia (1998)
Ciężkie czasy (2005)
Doskonały świat (1993)
Dwunastu gniewnych ludzi (1957)
Harakiri (1962)
Imperium Słońca (1987)
Martwi prezydenci (1995)
Moja Ameryka (1992)
Ofiary wojny (1989)
Pluton (1986)
W imię ojca (1993)
Pomiędzy niebem i ziemią (1993)
Szkoda,że nikt tutaj nie docenił filmu Gran Torino Eastwooda;/ Jestem facetem ale na ty filmie wymiękłem dwa razy[!]
Polecam także Gladiatora, którego wymieniło już tutaj parę osób. Pzdr
Nie widziałam, żeby ktoś wspominał o tym filmie, wiec: "A.I. Sztuczna inteligencja" wzruszający.
A podobny klimat do zielonej mili ma "Pamiętnik"
POLECAM oba.
skazani na shawshank
lot nad kukulczym gniazdem
uwierz w ducha
co gryzie Gilberta Grape'a
forrest gump
przerwana lekcja muzyki
siedem dusz
w pogoni za szczęściem
szkoła uczuć
^^ wszystkie oglądałam i szczerze polecam ! ;)
ja polecam marley i ja, siedem dusz, skazany na bluesa, forest gump, braterstwo broni, gran torino, hachiko monogatari, hachiko psia opowieść (remake), fluke, skazani na shawshank, siła i honor, Krwawy diament, szósty zmysł, Łowca jeleni, Filadelfia , Imperium Słońca , Szogun, Pan życia i śmierci, Ostatni król Szkocji, Apocalypto, Lista Schindlera, Jutro idziemy do kina, Tramwaj zwany pożądaniem, Choć goni nas czas, Leon zawodowiec , Braveheart - Waleczne Serce , Edward Nożycoręki, Pianista, Ostatni samuraj , Terminal, Iluzjonista, jestem legendą, Slumdog. Milioner z ulicy
Gran Torino - piękny film.
Jednak jedynym filmem, który wycisnął ze mnie łzy to Gladiator - ostatnia scena to po prostu mistrzostwo.
1 21 gramów
2 Amelia
3 American beauty
4 Chłopięcy świat
5 Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
6 Czekolada
7 Człowiek słoń
8 Dług
9 Doskonały świat
10 Eksperyment
11 Filadelfia
12 Fountain
13 Imperium Słońca
14 Inhale
15 Irreversible
16 Jeden Litr Łez
17 Jestem Sam
18 Joe Black
19 kolor purpury
20 K-pax
21 Kwiat Pustyni
22 Łzy słońca
23 Magnolia
24 Malowany welon
25 Marzyciel
26 Memoirs Of A Geisha
27 Moje życie beze mnie
28 Most do terabithii
29 Mój przyjaciel hachiko
30 Nostalgia Anioła
31 October sky
32 Odmienne stany moralności
33 Pamiętnik
34 Pan od muzyki
35 Piękny umysł
36 Podaj dalej
37 Pomiędzy niebem i ziemią
38 Poza światem
39 Remember me
40 Requiem dla snu
41 Rok psa
42 Rzeka tajemnic
43 Schindler's list
44 Seven pounds
45 Simon birch
46 Skazani na Shawshank
47 The blind side
48 The Bucket List
49 The prestige
50 The social network
51 Trudna miłość
52 Upiór w operze
53 W pogoni za szczęściem
54 Wielki błękit
55 World trade center
56 Zakochany bez pamięci
57 Żródło
58 Życie ukryte w słowach
59 Życie za życie
CZEŚĆ!...mam wielką prośbę...znacie może tytuł tego filmu? opowiada on o losach małego chłopca, który od najmłodszych lat został od dzielony od swoich rodziców, ponieważ ci ze względu na swoją pozycję czy coś podobnego zostali uprowadzeni do jakiegoś bodajże hiszpańskiego obozu w okresie wojennym(nie pamiętam już dokładnie) , lecz dzięki pomocy swojego dorosłego już przyjaciela i tak jakby opiekuna , który oddaje ostatecznie za niego życie udaje mu się uciec ze wspomnianego obozu..mały chłopiec pokonuje bardzo długą drogą aż w końcu przemęczony natrafia na zadbany dom starszej pani(chyba włoszki i malarki) która się nad nim zlitowała i postanowiła go chwilowo przygarnąć ..Pewnego dnia babcia z chłopcem wybierają się do miasta do księgarni ..Chłopczyk sam ogląda książki aż w końcu natrafia na książkę na której jest twarz kobiety, którą często widział w swoich snach. Później okazuje się że to jego matka która przeżyła i go szukała..
jeszcze raz prosze POMÓŻCIE !!!!... szukam w kółko tego filmu, ale nie pamiętam jaki miał tytuł, a jest na prawdę świetną pozycją.. :)
To są filmy tv ale naprawdę dobre
-Gone to the light z Lindą Hamilton
-Morderca naszej matki
-Arytmetyka diabła z Kristen Dunst i Brittany Murphy
-Oddajcie mi dzieci z Marg Helgenberger
I te bardziej znane:
-Wichry namiętności
-Love story
-Rzeka życia
-Stalowe magnolie
-Remember me
-Chłopięcy świat
-Miejsce na ziemi z Leelee Sobieski i Chrisem Klein
Jak dla mnie to jeszcze wzruszające są ''Wielkie nadzieje'' i ''Dom nad jeziorem''
A ja dodam jeszcze:
Gran Torino - znakomity Clint Eastwood oraz
Mój przyjaciel Hachiko - morze łez i niesamowita muzyka Jana A.P. Kaczmarka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mój przyjaciel Hachiko - rozklada nawet marmur, piekna historia, placz nieunikniony POLECAM
Ja jeszcze polecam film "Życie" (org.tyt. "Life") z 1999 roku z Eddie Murphym i Martinem Lawrencem oraz film "V jak Vendetta". Na obu sie można wzruszyc. Z czego ten pierwszy też jest utrzymany w klimatach więziennych lat 20 i 30 w USA podobnie jak Zielona Mila
Najlepszy dramat jaki oglądałam w życiu to "My dzieci z dworca zoo" . Film opowiada głównie o narkotykach ale trochę romantyzmu też się tam znajdzie :). Jest stary więc mało ludzi o nim pamięta.Niestety. jeżeli ktoś by chciał obejrzeć to po Polsku to chyba tylko na Youtube. POLECAM!! NAPRAWDĘ!
nie wiem czy kots juz te filmy wymienił ale ja dodam od siebie Gladiatora, Skazani na Shawshank, Człowieka w ogniu, W pogoni za szczęściem i Siedem dusz... ;))
Mnie ruszyły ; Ostatnia piosenka film z Miley Cyrus za ,która pewnie wiele osob nie przepada ale film jest naprawde dobry ; ) ,
Woda dla słoni , bollywodzki film Gdyby jutra nie było z poczatku troche przynudza ale warto obejrzec do konca ; ) , wymieniona już Szkoła uczuć , Nostalgia Anioła to chyba wszystkie ktore pamieetaam ; )) .