Ostatnio widzialem Sty,
- Pi - http://pi.filmweb.pl/
- One Point O / Paranoia: 1.0 - http://www.filmweb.pl/f131412/One+Point+O,2004
- Źródło / The Fountain http://zrodlo.filmweb.pl/
Bardzo lubie ogladac takie kino i szukam podobnych produkcji..
Moze ktos mi pomoze i poda pare propozycji ;)
Pozdrawiam!
Drabine widzialem.. dobre kino, w podobnych klimatach jest tez:
- Harry Angel / Angel Heart Dla mnie num.1 (swietna rola Mickey'a Rourke)
http://harry.angel.filmweb.pl/
- Memento - jakis miesiac temu sobie przypomnialem ;p
Widzialem rowniez:
- Moje ja / The I Inside
http://www.filmweb.pl/f143805/Moje+ja,2003
- Częstotliwość / Frequency
http://www.filmweb.pl/f959/Cz%C4%99stotliwo%C5%9B%C4%87,2000
- Tożsamość / Identity (z cyklu, kto jest zabujca?)
http://tozsamosc.filmweb.pl/
- Przebudzenie / Awake
http://www.filmweb.pl/f166528/Przebudzenie,2007
- Przepowiednia / The Mothman Prophecies
http://przepowiednia.filmweb.pl/
- Deja Vu
http://deja.vu.filmweb.pl/
- Zakochany bez pamięci / Eternal Sunshine of the Spotless Mind
http://www.filmweb.pl/szukaj?q=zakochany+bez+pamieci&c=portal
- Wynalazek / Primer
http://www.filmweb.pl/f108799/Wynalazek,2004
..mozze nie sa zle, ale czegos im brakuje ;p
Ja polecam:
1. Donnie Darko
2. The fall
oraz inne, wymienione w pozostałych postach:)
Stany z pogranicza życia i śmierci – polecam dwa rewelacyjne skandynawskie filmy:
http://klopotliwy.czlowiek.filmweb.pl/
http://www.filmweb.pl/f173799/Niewidzialny,2002 (ale broń boziu kretyński amerykański remake - tylko oryginał!),
A w temacie jeszcze:
http://www.filmweb.pl/f112232/Droga+%C5%9Bmierci,2003
http://www.filmweb.pl/f5521/W+sieci+z%C5%82a,1998 (o co chodzi, wiadomo wcześniej, ale pętla fabularna rozwiązuje się dopiero na końcu w logiczny sposób),
podobno (nie widziałem) http://www.filmweb.pl/f237603/Danika,2006
http://www.filmweb.pl/f476220/Triangle,2009
i mniej udane, ale wielu się podobały, również skandynawskie http://www.filmweb.pl/f247980/Drzwi+obok,2005