Po wyjściu z więzienia pięciu przestępców zakłada wspólną firmę sprzątającą. Chcą zacząć uczciwe życie i trzymać się z dala od kłopotów. Nieszczęśliwe zrządzenie losu sprawia jednak, że zostają wplątani w nielegalne interesy dwóch rywalizujących ze sobą gangów.
który z filmów o Gwiazdkach Wam się najbardziej podobał?? mi w kolejności:
1. "Zwycięzcy i Grzesznicy"
2. "Moje Szczęśliwe Gwiazdki"
3. "Na Celowniku".
mało w tych filmach Jackie Chana, ale ekipa świrniętych ex-przestępców jest świetna. Na scenie z niewidzialnością popłakałam się ze śmiechu - genialny chwyt...