Znacie jakieś dobre dramaty policyjne i możecie mi je polecić? Coś w stylu niezapomnianego "Serpico". Z góry dziękuję za propozycje. Pozdrawiam
Polecam "Cop Land" z Sylvestrem Stallone, "Tajemnice Los Angeles" z Russellem Crowe oraz "Wyścig z czasem" z Denzelem Washingtonem, przy czym ten ostatni to bardziej rozrywka niż dramat.
Przede wszystkim trzeba wspomnieć że nadal żyjemy w państwie policyjnym, jeśli nikt tego nie odczuwa to znaczy że wypowiada się z punktu widzenia emigranta na obczyźnie.
A więc w pierwszej kolejności dwa filmy Pasikowskiego 'Psy' oraz 'Psy 2 - Ostatnia krew'.
http://psy.filmweb.pl/
http://www.filmweb.pl/f1143/Psy+II++Ostatnia+krew,1994
Dodać mógłbym jeden z moich ulubionych, czyli 'Mad Max' (pierwsza część trylogii).
http://www.filmweb.pl/f1495/Mad+Max,1979
Idealne trio przyjaciół
http://www.filmweb.pl/f8963/Tequila+Sunrise,1988
Zabójcza broń, Die Hard, Glina, S.W.A.T., oraz encyklopedia przestępczości zorganizowanej i niemniej skuteczna walka z nią, zawarta w filmie i serialu 'Miami Vice' :)
"Plan doskoonały" z Clivem Owene i Denzelem Washingtonem oraz "Infiltracja" Scorsese i "Desperaci" z Benicio Del Toro i Juliette Lewis.