Filmy wojenne z watkiem milosnym!!

ostatnia wypowiedź: wojciechmlnwsk115
czarna404 czarna404

Witam, tym razem poszukuje filmow wojennych z watkiem milosnym:) cos w stylu "Wrog u bram", ewentualnie jakis western takze z watkiem milosnym jak np. "Milosc przychodzi powoli" :) Przejzalam kilka postow i na taki temat nie natrafilam, ale jesli juz taki istnieje to przepraszam i prosze o linka do niego;)

Dziekuje z gory! Pozdrowki:)

  • ppan ppan

    http://www.filmweb.pl/f152991/Uncle+Adolf,2005

  • ika232 ika232

    "Mail Order Bride", to film w klimacie "Miłośc przychodzi powoli". Całkiem fajny...

    • kopertka kopertka

      4 pancerni i pies

      • jamesdawid jamesdawid

        Pearl Harbor

  • beata2k beata2k

    Może nie jest z jako takim wątkiem miłosnym, ale strasznie mi się podobał film "9 kompania". A motyw miłosny z wojną to mogłoby być "Wciąż ją kocham", jednak wojenny film to nie jest bynajmniej x)

  • arizona47 arizona47

    Polecam Ci "Drezno"

    • czarna404 czarna404

      Dziękuje wam za propozycje:) Wciąż ja kocham i Pearl harbor juz widziałam Drezno z przyjemnością zobaczę :)

  • Noane Noane

    Wojenne z wątkiem miłosnym - może takie?
    Katyń (nie polecam)
    Doktor Żywago
    Życie jest piękne
    Kapitan Corelli

  • Maryna9 Maryna9

    http://www.filmweb.pl/film/Po%C5%BCegnanie+z+Mari%C4%85-1993... jednakże nie jest to film w klimacie Wroga u bram. Mimo to gorąco polecam

    • czarna404 czarna404

      Oh, dzięki wam ludziska! :) Zycie jest piękne tez oglądałam Kapitan Corelli w najbliższych planach. Wracając do tego filmu Drezno , mam nadzieje ze jest lepszy od Angielskiego pacjenta bo na Angielskim p. ledwo końca dotrwalam ;p

      • arizona47 arizona47

        Nie znam Twojego gustu (zaraz wejdę na profil) ale myślęże może Ci się spodobać. Jest i miłość i obraz ludzkiej tragedii i rozpacz i zgliszcza i wogóle jest OK :))

  • zbiwis zbiwis

    Temu nic nie dorówna
    Casablanka
    http://www.filmweb.pl/Casablanca

    • anitka333333 anitka333333

      Wzgórze Nadziei jeszcze.

  • czarna404 czarna404

    o widze, ze odkopaliscie moj temat sprzed 2lat ;p dzieki za wszystkie propozycje czesc z tych filmow juz ogladalam z innymi chetnie sie zapoznam .. gdyby ktos jeszcze cos to prosze sie nie krepowac ;)

    • wojciechmlnwsk115 wojciechmlnwsk115

      Bardzo długie zaręczyny
      Angielski pacjent- (niewiele wojny).

Zgłoś nadużycie

Opisz, dlaczego uważasz, że ten wpis nie jest zgodny z regulaminem serwisu: