Jaki to film.. pomozcie

ostatnia wypowiedź: DSLMarvel_Behnke
tysius tysius

Ogladalam go jakies dobre 10lat temu w tv.. Nie wiem jaki to typ filmu-akcja, horror cos takiego. Opowiada o statku kosmicznym ktory rozbil sie na Ziemi. Zostal pozniej odnaleziony w jakiejs jakby jaskini? Ktora pod koniec byla wysadzona? Statek wylecial.. czy cos takiego. Bohaterem filmu byl chlopak ktory posiadal jakas moc dzieki ktorej zmienial sie jakby w jakas pozaludzka istote? Potwora wrecz.. Takich ludzi bylo wiecej.. Byli oni podzieleni jakby na dwie gruby.. dobra i zla, ktore walczyly ze soba. Pamietam dziewczyne ktora zakochala sie w chlopaku nei wiedzac kim jest.. pozniej okazalo sie ze jej ojciec byl jednym z nich.. byl po tej dobrej stronie. Sterowalo nimi cos co znajdowalo sie w sercu tego statku.. Charakerystyczne bylo dla mnie jakby oko? amulet jakis ktory mieli umieszczony na srodku czola, ktory byl jakby zrodlem ich mocy.. Film byl bardzo sztuczny..
Strasznie meczy mnie teraz ten tytul.. nie moge go sobie przypomniec! To nie daje mi spokoju! Prosze pomozcie..

  • $user użytkownik usunięty

    Może to:
    http://www.filmweb.pl/Guyver+-+bohater+ciemno%c5%9bci+1994+o...

    • tysius tysius

      Taaaaaak Dzieki wielkie :DDD To wkoncu przestanie mnie meczyc ;D

  • misiujogo misiujogo

    szukam takiego filmu..
    film o mlodej dziewczynie która wybiera się na zabawe, po zabawie mial czekac na nią ojciec lecz ona pojechala "do domu" z jakims chlopakiem. ten ją zgwałcił. powiedziala o tym rodzicom i chlopakowi, wytoczyli proces lecz zostal uniewinniony. ojciec nie wytrzymując jak chlopak upokarza jej córke zastrzelił go, poszedł do wiezienia a corka z matka kontynuowali rodzinny ibteres naprawy samochodów...:( nie pamietam tyutulu filmu

    • melekw14 melekw14

      hej! ja również potrzebuję pomocy.. nie znam tytułu filmu, który opowiadał o kilku młodych chłopakach, którzy na studniówce czy jakimś balu kręcili film uświadamiający dla młodzieży a następnie dyrektor szkoły pokazał ten film ich rodzicom bo myślał że to film porno.. z góry dzięki ;)

      • Lucynica Lucynica

        melek:
        to zdaje się bedzie "Dziewczyna z sąsiedztwa"

  • reniaa0808 reniaa0808

    Hej:)
    Szukam tytułu filmu w który leciał parę lat temu.
    A więc tak, główną bohaterką jest młoda dziewczyna jej ojciec jest chyba pastorem a matka zajmuje się domem. Dziewczyna ma bardzo surowe zasady w domu. Pewnego dnia jej rodzice gdzieś jadą na kilka dni. W tym samym czasie pewien chłopak został (chyba) pobity, i na dodatek musi uciekać. Wkrada się do domu tej dziewczyny i na początku bierze ja za zakładniczkę. Z upływem czasu zakochują się w sobie. Dokładnie nie pamiętam ale chyba postanowili uciec razem. W każdym bądź razie ścigani przez(chyba przez szeryfa) uciekają. Chłopak nie chcąc narażać dziewczyny wyrzuca ją z samochodu a sam ginie pod ostrzałem kul.

    Bardzo proszę o pomoc:)

  • reniaa0808 reniaa0808

    Hej:)
    Szukam tytułu filmu w który leciał parę lat temu.
    A więc tak, główną bohaterką jest młoda dziewczyna jej ojciec jest chyba pastorem a matka zajmuje się domem. Dziewczyna ma bardzo surowe zasady w domu. Pewnego dnia jej rodzice gdzieś jadą na kilka dni. W tym samym czasie pewien chłopak został (chyba) pobity, i na dodatek musi uciekać. Wkrada się do domu tej dziewczyny i na początku bierze ja za zakładniczkę. Z upływem czasu zakochują się w sobie. Dokładnie nie pamiętam ale chyba postanowili uciec razem. W każdym bądź razie ścigani przez(chyba przez szeryfa) uciekają. Chłopak nie chcąc narażać dziewczyny wyrzuca ją z samochodu a sam ginie pod ostrzałem kul.

    Bardzo proszę o pomoc:)

    • ola24590 ola24590

      ktos wie jaki jest tytul poprzedniego filmu?

      • Ania_R_ Ania_R_

        Szukam filmu,który opowiada o życiu pewnej piosenkarki, na przestrzeni lat '60 i '70.Wiem,że miała męża narkomana również artstę,po osiągnięciu sławy mieszkała z nim w domu nad jeziorem.Pamiętam też,że była hippiską, miała krótkie,rude włosy.Film trwał ponad 2 godziny.Pozdrawiam.

        • Ania_R_ Ania_R_

          Wiem,o jaki film mi chodziło:) Natknęłam się na jego opis w programie telewizyjnym.Jest to "W rytmie serca"- będzie emitowany 26.06.09 na kanale TVN7.Pozdrawiam!

  • stypek1990 stypek1990

    też poszukuje filmu ale nikt chyba nie wie co to za film i jaki ma
    tytuł. Ten film jest chyba z lat 90 albo wcześniej. Pamiętam że był to
    film o
    jakimś potworze wygladał jak człowiek małpa lub jak wielka stopa czy cos
    w tym rodzaju. Opowiadał o tym mężczyzna który leżał w szpitalu z
    popażoną twarzą gdyż jako jedyny przeżył... Oni chyba tropili tego
    potwora wiem że na końcu wszyscy ukryli się w domu w lesie gdzie
    mieszkała młoda dziewczyna miała chyba na imie wanda. Wcześniej
    mieszkała z ojcem ale spalila go ponieważ on zabil jej dziecko zaraz po
    narodzinach. Te dziecko było tej wielkiej stopy gdyż dziewczyna została
    przez niego zgwałcona. Potwór i tak wtargnoł do domu pomimo krat w
    oknach - wyrwał je... wiem że jednemu wyjął flaki i zaczoł żucać nimi a
    jednej kobiecie wbił chyba widły w plecy. A i jescze przeżyła ta wanda
    która na wszystko patrzyła ze spokojem bujając sie na fotelu na
    biegunach i nic jej się nie stało..... Jeśli ktos kojarzy ten film to
    niech poda jego tytuł. PLZ. Dzięki

    • ferber3 ferber3

      Szukam dwóch filmów: Jeden z nich wyglądał tak...
      Jakiś, jakby archeolog znalazł w pewnej jaskini malowidła na ścianie przedstawiające jakieś plemię indian. Patrząc na nie dostał wizji jak indianie śpiewają, tańczą wokół ogniska, grają na bębnach (coś takiego). Coś go w tym momencie opętało (o ile się nie mylę jakaś maź wskoczyła mu na twarz\pojawiła się na jego twarzy). Od tej chwili archeolog w transie na pewno zabił kobietę, ale wydaje mi się że ją jeszcze zgwałcił, potem jego następną ofiarą był chyba mężczyzna. Następnie nie pamiętam co się działo w tym filmie.
      Drugi film był taki:
      Rodzina przeprowadziła się do nowego domu i w piwnicy znalazła dziwne portrety wcześniejszych właścicieli tego domu, którzy wszyscy zagineli bez śladu. Członkowie tej nowej rodziny schodząc z czasem do piwnicy też gineli bez śladu, ale zostali przez to domalowywani w tajemniczy sposób na tamte obrazy\portrety. Okazało się, że są zamknięci\zaklęci w obrazach.
      Byćmoże te filmy są wytworem mojej chorej wyobraźni (miałem trudne dzieciństwo :D) ale jeśli ktoś może mi pomóc, byłbym superwdzięczny. P0ZDR0

      • jasko1 jasko1

        Witam.

        poszukuje filmy katastroficznego o zagładzie ziemi.
        W strone ziemi leci kometa w jej strone wystrzelono 3 rakiety kiedy akcja sie udaje pojawiaja sie nastepne - film jest przedstawiony glownie z perpektywy wiadomosci. To w duzym skrocie. kojarzy ktos? dzieki za pomoc

        • katgor32 katgor32

          chyba wiem o jaki film chodzi, wszystko zostało przedstawione w formie wiadomości TV i (SPOILER) na końcu kiedy wydawałoby się ze ostatni z największych odłamków meteorytu został rozbity , widzimy na ekranie cała ich masę. I na tym film - jako wiadomość w dzienniku- się kończy. Film jest znany pod różnymi tytułami, poszukaj pod Zagłada. pozdro ;))

        • pio_a pio_a

          Pewnie do tego czasu film się już znalazł, ale jeśli nie to:
          http://www.filmweb.pl/film/Bez+ostrze%C5%BCenia-1994-35137

  • endemia endemia

    witam, poszukuję filmu z kategorii romansów. Jest to opowieść o dziewczynie, która jest jakaś ksieżniczką, córką prezydenta lub coś w tym stylu. Posiada ona własną ochronę. Zakochuje się w jednym z ochroniarzy, ale gdy dowiaduje sie ze jest on oplacany przez jej ojca ucieka. Pod koniec filmu akcja toczy sie na Love Parade, gdzie przebywa ksiezniczka. Tam, z jakies opresji ratuje ja wlasnie ukochany ochroniarz, wynosi ja z tłumu na rękach. Proszę o pomoc. Film raczej nie należy donajstarszych. Byl wydany najpóżniej w 2006 roku. Proszę o prywatna wiad.

    • ola24590 ola24590

      Wydaje mi się, że chodzi Ci o "córka prezydenta" ;)

      • olanieolenka olanieolenka

        http://www.filmweb.pl/f107901/C%C3%B3rka+prezydenta,2004

        • endemia endemia

          o tak, dziękuję bardzo. O ten film mi właśnie chodziło, z tym, że myslalam, ze jest młodszy. ;)

        • ola24590 ola24590

          To jest nowa wersja: http://corka.prezydenta.filmweb.pl/

          • olanieolenka olanieolenka

            Obydwa filmy są z 2004 roku, więc ani jedna, ani druga wersja nie jest najnowsza.

            • olanieolenka olanieolenka

              No to teraz ja potrzebuje pomocy, szukam pewnego filmu. Postaram sie napisac wszystko co pamietam. Wiec :
              3 siostrzyczki jako male dziewczynki sa zmuszone mieszkac z ojecem oraz jego druga zona (ich matka chyba nie zyje), macocha nie jest dla nich za zyczliwa, krzyczy na nie, bije oraz zmusza do sprzatania itp. ogolnie jest bardzo nerwowa kobieta. Pewnego dnia bardzo sie denerwuje na najmladsza z siostr bo ta nie chce zalozyc bucikow, kobieta ze zlosci podnosi dziewczynke i zrzuca ja na podloge, w efekcie dziewczynka umiera, o calym zdarzeniu nikt sie nie dowiedzial wiec macocha nie idzie do wiezienia czy cos w tym rodzaju. Ogolnie film jest o tym ze te 2 siostry ktore zyja, juz jako dorosle kobiety proboja poznac prawde o smierci swojej siostrzyczki, poddaja sie hipnozie, nawet odkopuja trumne ze zwlokami i tak dalej ..
              Jeżeli ktoś zna tytuł filmu bede wdzieczna ;))

              • ola24590 ola24590

                w sumie tak, ale endemi chodzilo o ta druga wersje wiec podaje. Pozniej tytul tej wersji zmieniono na "prezydencka córka".

              • $user użytkownik usunięty

                Do olanieolenka: Chodzi o film Obietnica ---> http://www.filmweb.pl/f34644/Obietnica,1996

  • szue szue

    Szukam filmu, który oglądałam, jak byłam bardzo mała, więc niewiele pamiętam. W każdym razie był tam facet, który nosił w klatce dziecko. To dziecko chyba było diabłem, spełniało jego życzenia, czy coś takiego, w każdym razie ceną okazała się być jego dusza. On tę klatkę zakrywał jakąś płachtą, trzymał ją w pokoju. Wyglądała jak taka na ptaki. Nic więcej nie pamiętam... Pomóżcie!

    • olanieolenka olanieolenka

      Do Czerwona szminka: Dzięki ;))

      • thomas_481216 thomas_481216

        Oglądałem taki film z 10lat temu. Mianowicie był to chyba horror o morderstwach dokonywanych na 12 apostołach. Pod koniec filmu narodził się cały i bezpieczny Jezus w szpitalu "Dzieciątka Jezus" chyba w Nowym Jorku.
        Pozdrawiam

        • thomas_481216 thomas_481216

          Chodziło mi o "Odkupienie / Resurrection (1999)"
          :)

          • luz_pink luz_pink

            ja oglądałam kiedyś film, który strasznie mie się podobał..niestety niepamiętam nazwy..może ktoś mi pomoże?
            Dwie przyjaciółki postanowiły się odchudzać. Jedna z nich zapadła na anoreksję, ale poszła do szpitala i się wyleczyła. Druga zmarła na bulimię.
            Podaję też szczegóły, które zapadły mi w pamięć.
            - przyjaciółki trenowały siatkówkę. podczas jednego meczu ta anorektyczka zemdlała i właśnie wtedy odwieziono ją do szpitala i stwierdzono anoreksję.
            - ta anorektyczka powiedziała swojej mamie, że jej przyjaciółka też się odchudza, więc jej mama powiedziała to matce przyjaciółki. jej matka zaprzeczała, że jej córka jest chora, a dziewczyny się pokłóciły, bo to miała być tajemnica.
            - przyjciele tych dziewczyn domyślali się, że coś jest nie tak, bo dziewczyny jadły na lunch np. tylko krakersy.
            - to akurat mało istotne, ale te dziewczyny biegały też często po plaży.
            - pamiętam też, że jakiś fotograf zaprosił tą bulimiczkę na sesję zdjęciową, ale uważał, że jej przyjaciółka się nienadaje, bo jest za barzydka.
            - i na samym końcu, gdy bulimiczka już zmarła, to był mecz..i ta anorektyczka miała teraz zaserwować i spojrzała na widownie...w tedy zobaczyła swoją nieżyjącą przyjaciółkę siędzącą na trybunach..uśmiechała się i pokazała że trzyma kciuki..no i koniec filmu ;)
            Błagam niech mi ktoś pomoże!

            • Tatiamika Tatiamika

              Hej;) Wiem doskonale o jaki film Ci chodzi...Tylko nie pamiętam tytułu:/ Takze go szukam;) Wiesz już może jak sie ten film nazywa? Z góry bardzoo dzięikuje;*

            • paulina_wasilewska paulina_wasilewska

              'Gdy przyjaźń zabija' świetny film pozdrawiam

  • little_jimmy_james little_jimmy_james

    Siemka! Kilka lat oglądałem pewien film ktory wbiłmi się w pamięć, niestety nie pamiętam tytułu. Opowiadał o małym chłopcu który został sam w domu. Dom chcą okraść dwaj bandyci, a on im to uniemożliwa poprzez liczne pułapki (np samochodziki na schodach) itd. Z góry dziękuje

    • luz_pink luz_pink

      może chodzi ci o film " Kevin sam w domu" ?
      http://www.filmweb.pl/f6721/Kevin+sam+w+domu,1990

      • jen16 jen16

        Słuchajcie szukam filmu, w którym mężczyzna zginął ale kobieta nie chciała
        się z tym pogodzić, zresztą to chyba jego żona była. Jest tam gdzieś scena
        że on jest w domu ale ona go nie widzi... Wiem że pojawił się w jej życiu
        inny mężczyzna ale ona tak tęskni i chce być wierna swojej umarłej miłości,
        że odrzuca tego drugiego. Na koniec filmu, ten który zmarł dał jej wolność,
        to chyba na lotnisku było czy gdzieś, powiedział że jest wolna i żeby żyła
        z tym drugim mężczyzną. I tak się stało, że wyjechała z tym gościem, była
        wolna. A pamiętam że była też scena, że ona coś pisała na kartce, a potem
        na tej kartce pojawiało się to co pisał ten jej mąż który nie żyje. Ona się
        tego bała... Kurde nie pamiętam tytułu i szczegółów większych...
        Może ktoś coś kojarzy?

        • Junita Junita

          opis troche poprzekrecany ale chodzi ci pewnie o film między piekłam a niebem

        • Normablum Normablum

          być może chodzi o film - Always 1989 ?

  • Lukassimo Lukassimo

    Ja również szukam pewnego filmu. Głównym bohaterem jest łysy facet 40-50 lat, psychopata, maniak na punkcie broni. Pamiętam, że miał szafę pełną ubrań niczym płatny zabójca. Kojarzą mi się dwa fragmenty filmu: pierwszy, jak jakaś kobieta (z tego co pamiętam kochanka) prowadziła samochód, a nasz bohater ukrywał się przed kimś leżąc pomiędzy przednimi fotelami a tylną kanapą,a drugi, scena końcowa jak wspomniana kobieta strzela w jakimś domu z shotguna do czegoś(kogoś?), chyba rozwala otoczenie, łysy koleś natomiast zabija (postrzela?) ją z pistoletu. Podrawiam ;)

    • Normablum Normablum

      byc moze to - 2007 You Kill Me

  • pebanka pebanka

    Ja też się dołączę do tematu jeśli można ;)
    Poszukuję filmu dramat/katastroficzny.
    Kiedyś był emiotwany na tvp podzielony na dwie części.
    Ludzkość na Ziemii prawie wymarła przez jakieś radioaktywne zanieszczyszczenie, którego źródło było na Alasce(?)
    Aystarlia była ostatnim kawałkeim Ziemii zamieszkiwanym przez ludzi, lecz to w krótce miało się zmienić. Grupa jakiś Marines płynęło z misją na północ w celu wyeliminowania źródła skażenia. Mijaja doszczętnie opustoszałe San Francisco. Później się okazuję, że źrodłem jest komputer na baterie słoneczne(?) - czy coś takiego (wiem że bez sensu piszę ale to było dawno i piszę co pamiętam - tym bardziej że ogładałem tylko 2 część filmu). Jak wracają jeden z załogi, chyba czarnoskóry zostaję w San Francisco - więc skazuję się na śmierć. No a na końcu "chmura" dochodzi do Australii. Ludzie kradną i takie tam, później sobie siadają :)
    W skutek napromieniowania są bladzi i wymiotują. Żeby skrócić cieprpienia popełniają samobójstwa, na ulicach rozdają trucizne w strzykawkach. Pamiętam jeszcze motyw otrucia dzieci napojem przez rodziców. No to tyle pamiętam.
    Jeśli ktoś znałby tytuł z góry dziękuję ;)

  • GaciaKC GaciaKC

    No więc ja mam pytanie o pewien film. Oglądałam go bardzo dawno. To jakaś komedia romantyczna czy coś. No więc Jest dziewczyna i w niej zakochuje się pewien chłopak. Ona to odwzajemnia. I są razem szczęśliwi. Ale potem okazuje się, że ta dziewczyna jest chora na białaczkę. Dziewczyna myśli że ten chłopak jej już nie będzie chciał, więc zwleka z powiedzeniem mu tego. Ale w końcu on sie o tym jakos dowiaduje. I okazuje sie że on ją dalej stasznie kocha. A ,że dziewczyna ma nie długo umrzeć to biorą ślub i wkrótce potem ona umiera i on już nigdy więcej się nie żeni. Prawie szię przy tym filmie popłakałam. Chciałabym go obejżeć jeszcze ram. Jeśli ktoś zna tytuł to prosze pomóżcie!!!

    • Lucynica Lucynica

      prawdopodobnie jest to "Walk to remember" czyli "Szkoła uczuć"

      • GaciaKC GaciaKC

        Tak!!! Wielkie dzięki :))))))))))
        właśnie o to mi chodziło

        • greemy greemy

          tez pomocy malej potrzebuje.

          meczy mnie od pewnego czasu kilka obrazow i zlapanych fraz.
          wiec moze ktos bedzie kojarzyc, filmu nie wiedziałam:

          malzenstwo kolo 30 zyjace w starach, najprawdopodobniej wychowywujace dziecko na jakies prerii, czasy dosc wspolczesne.
          gdzies w pewnym momencie pojawia sie grupa robotnikow, kobieta (zona) nawiazuje z jedny, z nich romans.

          kojarze jeszcze zdjecie z filmu, dwie osoby, lezace na ziemi, raczej ich twarze, on (robotnik ) lub ona, ma sporo piegow ...

          rok powstania okolo 2005.

          z gory dzieki.

          • merlin_o_O merlin_o_O

            ja tez potrzebuje małe pomocy
            oglądałam kiedyś, nawet nie wiem jak dawno temu kawałek filmu, spodobał mi sie i chciałam go ponownie pooglądać tym razem w całości ale zapomniałam tytułu.

            a mniej więcej z tego co jeszcze pamiętam to :

            2 braci (w tym jeden jest upośledzony, ma zespół Downa) jest w górach, chyba uciekli z domu, mieszkali pod namiotami w jakiś górach, ważne że jeden z nich chciał strącić drugiego (co ma Downa) z jakiegoś zbocza bo miał żal o coś do niego, chyba problemy rodzinne to były, ale ten przeżył, wiem że ich znalazła policja i że znów wrócili do domu

            wiem że to mało ale licze że ktoś oglądał i pamięta ten film, albo zna aktorów, lub wie cokolwiek co mogłoby mnie naprowadzić.

            z góry wielkie dzieki :)

            • Provocatorka Provocatorka

              Czesc !

              Ogladalam niedawno fajny film, ale niestety nie znam tytulu ;/
              Opowiada o dziewczynie, która konserwuje obrazy (jej przyjaciolka z pracy to lesbijka). Postanawia sie przeprowadzic i przeprowadza sie do mieszkania gdzie mieszkaja 4 modelki. Naprzeciwko mieszka przystojny facet na którego widok tej dziewczynie miękną kolana. Zawsze jak się spotkają to rzuca się na nią jego pies. :) Później gdy patrzą na okno tego gościa widzą, ze tak jakby morduje jakąś kobietę. Później okazuje się że jest z FBI czy coś takiego. Pomóżcie! :)

              • Kasiek_21 Kasiek_21

                do Provocatorka --> tytuł filmu "Bez pamięci" http://www.filmweb.pl/f1338/Bez+pami%C4%99ci,2001

                • kacperdg kacperdg

                  A ja szukam horroru, jakiś psychol pozamykał niby przypadkowych ludzi w jednym domku bez wyjścia, wolność i pieniądze można było dostać zabijając innych. A na końcu babeczka wchodziła do pokoju w którym siedziało kilka osób z walizeczkami. Kojarzy ktoś??

Zgłoś nadużycie

Opisz, dlaczego uważasz, że ten wpis nie jest zgodny z regulaminem serwisu:
WTF:false,ads:true