1. "SUPERMAN" RIcharda Donnera,
2. "BATMAN" Tima Burtona,
3. "SPIDERMAN" Sama Raimi
4. "HULK" Anga Lee
5. "X-MEN" Bryana Singera
Tak.
Eric Bana zaprezentował aktorstwo o jakim Norton i Rufalo razem wzięci mogliby pomarzyć!
https://www.youtube.com/watch?v=DIGGyidGagA
Zchwycająca jest także realizacja Anga Lee. On jako pierwszy potraktował komiks dosłownie: pociął ekran na obrazki, brakowało tylko dymków na kwestie. To najśmielsza adaptacja komiksu jak dotąd, ale bardzo serio, trudna w odbiorze, dlatego odrzucona przez przeciętnego widza, ten bardziej wyrobiony doceni wyczyn. No i ta muzyka Danny Elfmana - najlepsza od czasu "Batmana"!
https://www.youtube.com/watch?v=hZgbbEoUH4w
https://www.youtube.com/watch?v=uSZi8oPRUkE
https://www.youtube.com/watch?v=NpoB6-TCGWw
No i to, że Ang rozumie dosłownie zdolności Hulka do niszczenia!
https://www.youtube.com/watch?v=qe8IY41zyCc
https://www.youtube.com/watch?v=9j3KAnX0Nhk
Ja byłem na tym Hulku w kinie i dla mnie to też jedna z lepszych ekranizacji o zielonym "olbrzymie". Mojemu kumplowi się nie podobał a ja twierdzę, że film dobrze oddaje charakter postaci.
Chciałem zagłosować na "Batmana" Burtona, ale widze, że lipa z tym wyborem.
Podmieniłbym " Spider Mana" na " Spider Mana 2" oczywiście Sam Raimi za kamerą no i może "Hulka" na " Mrocznego Rycerza" ale to wtedy kolejność trzeba zmienić ;)
1) " Mroczny Rycerz"
2) " Logan"
3) " X Men 2"
4) " Spider Man 2"
5) " Superman" Donnera/ " Batman" Burtona