Chciałabym obejrzeć jakąś naprawdę zabawną[!!] komedię... Co proponujecie ??
Z góry dziękuję za podpowiedzi ;)
Witam
A wiec tak polecam ci : how high, o dwoch takich co poszli w miasto, nowy, chlopaczki z sasiedztwa, dziewczyna z sasiedztwa, chlopaki na ibizie , benchwarmers, old school, dirty deeds, not another teen movie, wieczny student, eurotrip, ostra jazda, boat trip, parasol bezpieczenstwa, zly mikolaj, just friends, twarda laska, sex is zero, wieczor kawalerski, ostra laska, senseless.....
Zapraszam na mojego bloga tam zanjdziesz wiele smiesznych komedi!!!
POZDRO
polecam filmy typu: american pie 1,2,3,4,5
Milioner z przypadku
taxi (seria) wszystkie czesci zabawne ;] best taxi 4
supersamiec
eurotrip
jonhy wykalaczka (mozna sie ostro posmiac) ;]
twarda laska
dziewczyna z sasiedztwa (dretwe)
filmy typu horror:
The eye 1,2
ring
blade 1,2,3,4 mozna sie nawet w czesci 1 posmiac:]
resivent evil 1 , 2 , 3
szczenki (seria)
rev (kamera)
hostel
mrok pamieci
itp... :>
polecam słownik... a po pierwsze jak ja kocham ludzi którzy filmów nie widzieli.. tylko bezklimatyczne współćzesne denne kino... a gdzie komedie i horrory lat 80 i początek 90./
człowieku :D nic bardziej głupiego i komunalnego jeszce nie widziełm Johnny Wykałaczka nawe 1 minuty nie zobaczyłem co za syf ale musisz być nudny :D powaznie az mnie to bawi
Nie wiem jakie masz poczucie humoru, bo to, co jednego śmieszy do łez dla drugiego może być żałosne czy nudne. Mnie śmieszyły takie komedie: "Jak Stracić Chłopaka w 10 Dni", "50 Pierwszych Randek", "Czas Surferów" i ogólnie filmy ze Stevem Martinem ;-)
Nie no oczywiście,że to czy komedia będzie śmieszna zależy od mojego poczucia humoru...:)
Wy proponujcie,ja sprawdzę czy fajne,zabawne;]
Ostatnio mam jakiś podły humor więc muszę się jakoś odstresować :D
Jak narazie ściągam "Jak stracić chłopaka w 10dni" i "Komedię romantyczną"...
Wbrew pozorom czasem fajnie jest obejrzeć tak totalnie głupi,że aż śmieszny film :D
Pozdrawiam :]
Może "Are We There Yet" z Ice Cube'em ?. Jest kupa smiechu i zakończenie.. i żyli długi i szczęsliwie :). "Eurotrip" który zawsze smieszy.
Jeżeli Eurotrip ci sie nie podobał to nie wiem co polecić, bo dla mnie to jedna z najśmieszniejszych komedii ever, kiedyś to będzie klasyk na miarę ace'a ventury c:
"Odlotowt duet" (Noc w Ruxbury) - trochę głupawe, ale można się pośmiać :).
I " RRRrrrr!!!" to jest suuuuper ;). Ale trzeba sobie ściągnąć z dubbingiem ;). "Rybka zwana Wandą" jest niezła.
Ja polecam komedie polskie - Giuseppe w Warszawie,Brunet Wieczorową Porą, Dzień Świra - ale to w zasadzie nie śmieszne.
Ali G! To jest to! Ze śmiechu w gacie narobiłem, a teraz czekam na Borata! Polecam jeszcze Straszne filmy 3 i 4.
Witam
Gorąco Ci polecam komedie Bareji:Miś,Rozmowy kontrolowane,Brunet wieczorowa pora,
Ogólnie stare Polskie komedie typu: Jak rozpetalem druga wojne swiatowa(wiecznie smieszny),Rejs,....
Z zagranicznych filmow: Johny Wykalaczka( ubaw do lez),Golfiarze, Szpiedzy tacy jak my, Lemur zwany Rolo, Rybka zwana Wanda, Zywot Briana,
Sens zycia wg Monty Pythona,
Pozdrawiam i udanej zabawy
Najlepszą i moją ulubiona komedią jest "NOWY"!(New Guy)... może i są śmieszniejsze komedie ale dla mnie ona ma w sobie to coś... naprawdę polecam...
ja znam dobra i smieszna komedie jest nim pan lepperhahahahah"!! jak go widze to sie brechtam hahahah!!!
Tomcats, oldschool, eurotrip, road trip, poranek kojota, chłopaki nie płaczą, scary movie 1,2, american pie (wszystkie), kiler 1,2, ...
Tych tematów na forum jest mnóstwo poprostu poszukaj
1. super są filmy Braci Farelly jak Głupi i głupszy, kreglowgłowi, sposób na blondynke, ja irena i ja, osmosis jones
2. American pie (seria)
3. Straszny film (seria)
4. Naga Broń ( Seria)
5. wogóle filmy Zuker`a jak Naga brón Czy leci z nami Pilot? Bejsbolo - kosz wyścig szczurów itp
6 Następny piatek
7. Chłopaczki z siąsiedztwa
8. Z Polskich to filmy bareji Miś, Rejs
9. Machulskiego Killer Pieniadze to nie wszystko, Kilerów 2-och,
10. Porwanie na żądanie
11. Luźny gość
12. hot shots (obie części)
14. wieczny student
15. eurotrip
16. Road trip
17. filmy z adamem Sandlerem (ale niektóre jak 50 pierwszych randek albo farciarz gilmore)
18 Maska!!! oczywiście
19. Poznaj mojego tate
20. Poznaj moich starych
21. Bad boys (seria)
22 Faceci w czerni (ale tylko jedynka)
23. Starsky i hutch
24. Z bajek to z pewnością shrek,shrek 2,epoka Lodowcowa, potwory i spółka
25 ogladałem taką bajkę kiedyś o świętach Adam Sandler podkładał głos tylko zapomniałem jak sie nazywa ale to tez bym wziął
26 Chłopaki nie płaczą
27 poranek kojota
28 czas surferów (chociaż jest troche płytki)
29 Miasteczko south park,
30o dwóch takich co poszli w miasto (WYMIATA:D:D)
31. Filmy Mela Brooksa - robin hood faceci w rajtuzach, kosmiczne jaja itp.
32 But manitu ( dobra rama!!!!)
33. Mrówki w gaciach
34. Baśń o ludziach stąd
35. OSIEM SZALONYCH NOCY ( najlepsza bajka świąteczna, jedna z moich ulubionych komedi, z adamem sandlerem)
I to chyba tyle:P:P
1.Soul plane (wysokie loty)
2.Ona to On
3.Noc żywych kretynów
3.Głupi i głupszy 2 kiedy harry poznał lloyda
4.Taxi (seria)
5.Stick It (spadaj)
6.Rodzinny dom wariatów
7.Roskoszny domek
8.To nie jest kolejna komedia dla kretynów
9.Szalony akademik 2 na drugim roku
10.Maska 2
11.Legalna blondynka 1,2
12.Dziewczyna z sąsiedztwa
13.Old school
14.Like mike
15.Bring It On (dziewczyny z drużyny , seria)
16.Siedmiu krasnoludków historia prawdziwa
17.Siedmiu krasnoludków historia jeszcze prawdziwsza las to za mało
18.Agent z klasą
19.Uwierz w miłość
20.Accepted (przyjęty)
21.Babci synek
22.Frajer
23.Epic movie (Wielkie kino)
24.Gwiezdne jaja zemsta Świrów
25.Wieczny student 2
26.Zakręcony piątek
27.Jestem na tak
28.Klik i robisz co chcesz
29.Wykiwać klawisza
30.Farciarz Gilmore
31.Cheaper by the Dozen (fałszywa dwunastka)
32.Cheaper by the Dozen 2 (fałszywa dwunastka 2)
33.Twoje moje nasze
34.The Pink Panther (różowa pantera)
35.Chłopaki na ibizie
36.Piraci z karaibów (seria)
Takie, co mnie śmieszą zawsze i wszędzie:
"Seksmisja"
"Chłopaki nie płaczą"
"Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o seksie, ale baliście się zapytać"
"Annie Hall"
"Kobiety na skraju załamania nerwowego"
"Pośród ciemności"
"Tenacious D na tropie Kostki Przeznaczenia" ;p
noo.. polecam, szuwarcia :D
Nie wiem czy już padły tutaj takie filmy a ja polecam :
- Odział specjalnej troski
- First Sunday
- Klik i robisz co chcesz
- RRRrrrr !
- Wakacje Jasia Fasoli :D
- Mów mi Dave
- Pieniądze to nie wszystko (Polski film)
- Superhero <33 xD
- Głupia i głupsza
- Państwo młodzi Chuck i Larry
Hmm.. co tu jeszcze xD Ale serioo polecam. Wszystkie filmy powinny miec dubbing. Pozdro :D
"American Pie" (Pierwsze 3 części)
"Ona to on"
"Facet pełen uroku"
"Hot rod"
"O dwóch takich co poszli w miasto" (2 części)
"Lejdis"
"Chłopaki nie płaczą"
Wczoraj po raz kolejny sięgnęłam po fil "Lepiej być nie może" i po raz kolejny rozłożył mnie na łopatki. Rewelacja :o)
Heh, nie oglądam komedii ;) Ale mogę polecić parodie ;)
- "Straszny film" <seria>
- "Wielkie kino"
- "Egzorcysta 2 i 1/2"
- "Naga broń" (ogólnie z Leslie Nilsenem)
- "Czarna owca"
"Mrówki w gaciach"
"Kung pow"
"Nie zadzieraj z fryzjerem"
Mam nadzieje że spodobają ci się proponowane filmy.