Ostatnio oglądałem trylogię Bourne'a i mam ochotę na więcej...
Poleci ktoś jakieś dobre filmy akcji, w miarę nowe (2000+)?
Najlepiej gdyby były utrzymane w klimacie szpiegowskim/ tajni agenci.
Pozdrawiam.
"13 Dzielnica", "Rekrut","Człowiek pies", "Wróg publiczny", "Face Off", to moje ulubione pozycje(przynajmniej z tego, co pamiętam)
Przekręt, Podziemny Krąg, Hitmana, 13 Dzielnicę, Człowieka psa i Wroga
publicznego widziałem, chętnie zobaczę ;
Jerusalema, Rekrut, Infernal Affairs. - Dzięki za tytuły.
Jeszcze jakieś filmy?
Zależy mi na tym, żeby nie były nudne; ot tak rozrywkowe kino akcji. :)
Moge jeszcze polecic "Romeo musi umrzeć", "Od kołyski aż po grób" , "Odwet", "Ostatni bastion", "Lot skazańców" ;)
...polecam film * 8 części prawdy, XIII -film podobny do trylogii Bournea,prawo zemsty...jest tego troche
odnowie temat bo ja tez lubie filmy akcji wiec moze i mi cos skapnie czego jeszcze nie widzialam ;)
ode mnie polece:
http://www.filmweb.pl/film/Pozdrowienia+z+Pary%C5%BCa-2010-491360
http://www.filmweb.pl/Wyscig.Z.Czasem
http://www.filmweb.pl/film/W+sieci+k%C5%82amstw-2008-298590
http://www.filmweb.pl/Xxx
http://www.filmweb.pl/Zlap.Mnie.Jesli.Potrafisz
http://www.filmweb.pl/film/Mroczna+dzielnica-2001-5483
http://www.filmweb.pl/Teoria.Chaosu
...
nie wszystkie w klimacie szpiegowskim ale moze cos sobie wybierzesz.. ;)
Ja polecam:
1.Szybcy i Wściekli 5
2.W pogoni za zemstą
3.Pasażer
Nie wiem co więcej polecić.Te filmy wymienione poniżej są super.
Szybcy i wściekli wszystkie części polecam kocham tą serie filmów
transporter 1,2,3
Resident evil (to trochę akcji trochę trillera i trochę horroru ale polecam)
13 dzielnica ;)