i zapomnialem jescze jednego "Efekt motyla" z Astchonem Kutherem naprawde dobry film.I trzyma w napięciu do ostatniej sekundy filmu.PoZdRo.
Hmm.. może "Gniew oceanu", "Pachnidło: Historia mordercy", "Siedem" ;)Jednak nie są to filmy sensacyjne bo nie przepadam za nimi, a podobno filmy właśnie z tego gatunku najbardziej trzymają w napięciu ;)
"Co kryje prawda" tak mi sie nasunelo teraz, a takze "Nie patrz w dol", "Nikomu ani slowa", moze jeszcze "Tozsamosc" to takie moje typy..
pewnie i cos jeszcze jak mi sie przypomni to sie dopisze
U mnie to są:Nikomu ani słowa,Inni(morze nie straszne ale w napięciu trzyma!) I [REC] ale to się już pojawiło
Z tego co pamietam to "Sierota" nie byla zla, "Prawo zemsty", "Ostatni dom po lewej". Tylko te mam jakos teraz w glowie
Lista Schindlera / Schindler's List (1993).. King Kong (2005) Ścigany / The Fugitive (1993)..... Morderstwo doskonałe......... Niepokój / Disturbia (2007).........Purpurowe Rzeki II.......Drapieżnik / The Flock (2007).......................Azyl / Panic Room (2002) .....Eagle Eye (2008),,,Kłamstwo / Cry Wolf (2005)...........................Uczeń Szatana / Apt Pupil (1998)....... Współlokatorka / The Roommate (2011) Konspiracja.(2001) Gra / The Game (1997) demon historia prawdziwa