wypisujcie tutaj swoje ulubione komedie, które wycisnęły z waszych oczu łzy śmiechu :)
Według mnie w pamięci krzątają się 3 tytuły:
1. Asterix Obelix Misja Kleopatra.
2. Harold i Kumar Go To White Castle.
3. Jay & Silent Bob Strike Back.
dzien świra
chłopaki nie płaczą
czas surferów
ciało
poranek kojota
kariera nikosia dyzmy
nic śmiesznego
ace ventura
głupi i głupszy
ice age
harold and kumar go to white castle
chlopaki na ibizie
scary movie 1
córka mojego szefa
shaolin soccer
jak mi sie coś przyponi to dopisze
Ja dopisze
White chicks(moja ulubiona)
Nerwowa terapia
Ali G
Hot shots
Poranek kojota
Nagie bronie
Szklanką po łapkach
Żadna z komedii, które do tej pory widziałem niczego mi jeszcze z oczu nie wyciskała ;) Prawdą jest jednak, że niektóre z nich nieźle dały się we znaki mojej przeponie ;) Jeśli miałbym zatem wybrać kilka najważniejszych dla mnie tytułów byłyby to:
- pełnometrażowe przejawy absurdalnego humoru spod znaku Monty Pythona (Święty Graal, Żywot Briana, Sens życia)
- satyra na absurdy rzeczywistości spod ręki sp. Stanisława Barei (Miś, Nie ma róży bez ognia, Co mi zrobisz jak mnie złapiesz)
- gorzka seria Koterskiego o Adasiu Miauczyńskim (Dom wariatów, Nic śmiesznego, Dzień świra)
- momentami głupie ale niezwykle treściwe komedie Kevina Smitha z Jayem i Cichym Bobem (szczególnie 'J&CB kontratakują')
- nierówne ale najlepsze w swej kategorii parodie Mela Brooksa (Faceci w rajtuzach, Kosmiczne jaja)
- filmy Eda Wooda mimo, że to nie komedie ;););) (Plan 9 z kosmosu, Narzeczona potwora, Glen czy Glenda)
I na koniec jeszcze takie "perełki" jak: 'Rejs', 'Seksmisja', 'Pół żartem, pół serio' , 'Dzień świstaka' , 'Shrek', 'Rybka zwana Wandą'
Wszystkie filmy z Rowanem Atkinsonem tzn. Jaś Fasola , Johnny English... I oczywiście American Pie I :D
hmm...
-'wyścig szczurów', jeden z moich ulubionych filmów ;D
-'ściśle tajne'
-filmy z serii 'naga broń'
-seria o austinie powersie (uwielbiam ;D)
-'czy leci z nami pilot?'
no i to by było na tyle ;) jak mi się coś przypomni, to napiszę.
pozdrawiam.
-Żywot Briana
-Św Gral
-Rrr...
-Przyjaciel Gangstera
-Hot Shots
-Czacha Dymi
-Jak ugrzyźć 10 milionów
-Kac Vegas
-You don't miss with the Zohan
;]
hot fuzz:)
shaun of the dead
no i klasyczna martwica mozgu
stare polskie komedie tez beda zawsze na czasie mis szczegolnie:)
1 Szczeniackie wojsko.......
2 Zakręcony / Senseless (1998).......................................................................... ................................
Co się zdarzyło w Las Vegas........................................................................... ....................................................... (1998) 4 Babcisynek / Grandma's Boy (2006) .............5 Ace ventura: Zew natury (1995) 6 gośćie gośćie 1/2.......6 Agenci bardzo specjaln...............7 Tajniak z klasą / Underclassman (2005)