które wam się podobały najbardziej ?
moje typy :
1 OldBoy
2 A-jeo-ssi
3 pani zemsta
4 pan zemsta
PUSTY DOM,WIOSNA LATO JESIEŃ ZIMA,BRATERSTWO BRONI,UJRZAŁEM DIABŁA,NAE MEORISOKUI JIWOOGAE,W POGONI,SIWORAE,MA-I WE-I,MATKA,ICHI ZABÓJCA,POEZJA,DAISY.