hm... jako, że jestem romantyczką i uwielbiam takie filmy byłabym ciekawa, które romantyczne filmy lubicie najbardziej? ja ostatnio uwielbiam!! "Pamiętnik", a poza tym "Zakochany Szekspir" i jeszcze parę innych, więc... piszcie;-)
moje ulubione to:
1.Szkola Uczuc
2. Szkola uwodzenia
3. Cala ona
4. O czym marzy dziewczyna
5. 40 dni i 40 nocy
i wiele innych:)kocham romanse:)
i jeszcze przypomnialo mi sie "Miasto Aniolow" i "Emma", "Rozwazna i romantyczna" (filmy na podstawie ksiazek Jane Austen) ach...
Eh... a moje faworyty to:
Titanic
Pearl Harbor
Romeo i Julia
Duma i Uprzedzenie
Dirty Dancing 2
Vanity Fair (też trochę o miłości)
Szkoła Uczuć
Moje ulubione to DUMA I UPRZEDZENIE z Colinem Firthem jako Pan Darcy, PERSWAZJE,MIASTO ANIOŁÓW DIRTY DANCING,BEZSENNOŚĆ W SEATTLE
A moje ulubione filmy romantyczne to:
CZTERY WESELA I POGRZEB
GRY WESELNE
BEZSENNOSC W SEATTLE
NADCHODZI POLLY
ZAKAZANY OWOC
Dla mnie ładne były:
"The Notebook"
"Wicker Park"
"Wimbledon"
... i oczywiście no.1 w tej kategori: "City Of Angels" :)
Pozdr!
Choć romatyczne komedie nie są moim ukochanym gatuniem filmowym (generalnie chodzi mi oto że w większości nie ma elementu końcowego zaskoczenia...często stosowany jest schemat On przebojowy Ona cicha Oni siępoznają ale potem zostająrozdzieleni ale milość zwycięża i na końcu wielki romantyczny całus) to często oglądam je razem z siostrą (która je uwielbia :D) i tak naprawde podobały mi się tylko niektóre - w których jest pewien zaskakujący moment czyli: Miasto Aniołów, Zakochana Złośnica i 50 pierwszych randek Kocham ten film - kto oglądał ten na pewno wie o czym mówie :D
Jeszcze "Zakochany Szekspir" i "szkoła Uwodzenia" (ale tylko część pierwsza - Szkoła uwodzenia 2 i 3 sąpo prostu do bani )
Ja akurat lubie takie filmy (najbardziej to komedie,poniewaz trudno o romans, który nie bylby przesłodzony a tak to przynajmniej można się pośmiać),a to moje typy:
1/City of Angels
2/Phantom in the Opera
3/How to loose a guy in 10 Days
4/Someone like you
5/Sweet November
6/10 Things I hate about you
7/A Perfect Husband
8/What a girl wants
9/Orginal Sign
ZDECYDOWANIE wygrywa ZAKOCHANY SZEKSPIR mogę go oglądać nawet 1000 razy a i tak czuję dreszcz na końcu...
uwielbiam komedie romantyczne a najepsze to
Hitch, A cinderella story, jak stracić chłopaka w 10 dni, two weeks for love, monster-in-law, WHAT A GIRLS WANT, THE WEDDING DATE, nigdy w życiu, honey, list w butelce(piękne), i wiele wiele inyyych !! :)
Dokladnie! Ja też uwielbiam Zakochanego Szekspira :) Jest to bardzo piekny film:) Jak bym mogła to oglądałabym go codziennie :)
Hmmm nie lubię romantyków, al enie jeden już się widziało...
Kolejnośc przypadkowa:
1. "Uwierz w Ducha"
2. "Titanic"
3. "Romeo i Julia"
4. No ten tak lubiany "Zakochany Szekspir"
5. "Wielki Podryw" - taka komedia romantyczna
6. "Wszystko o Adamie" - też taka komedia romantyczna
I znam jeszcze mnóstwo filmów z ciekawymi wątkami miłosnymi ;)
Ja z kolei nie lubie, jak to ujelas, "romantycznych filmow", ale zdecydowanie kazdemu polecam "Notting Hill". Piekny;P
Dla mnie jest wiele wspaniałych romantycznych filmów ale jeśli mam zaliczyć już kilka to napewno będą to Cała ona,Armageddin,Szkoła uczuć,Rozważna i romantyczna,Wichry namiętności,Mansvield Park i wiele innych ...
Błękitna Laguna
Love Story
Plusk
Bezsenność w Seattle
Dirty Dancing
Pożegnanie z Afryką
Słodki listopad
Usłane różami
Mój ulubiony film romantyczny, których się przyznam jestem wielkim fanem to "Lepiej późno niż później" z Jackiem Nicholsonem. Po za tym podobały mi się "ust my luck", "Dom nad jeziorem" i "Kwaler".
byłam z mamą na filmie "Dom nad jeziorem"... film warty obejrzenia trzymający w romatycznym napięciu :D
Ja nadal jestem pod wrazeniem "pamietnika", na ktorym wylalam morze lez... Podobnie bylo podczas ogladanie "Szkoly Uczuc" i "Szkoly uwodzenia", a takze "Miasta Aniolow". Uwielbiam tez stare filmy w wersji czarno-bialej jak np. "Przeminelo z wiatrem"
ups, ale walnelam gafke:D Przeca "Przeminelo z wiatrem" to film w kolorze hehe. Chodzilo mi generalnie o stare filmy, jak np. "Casablanca":)
Może i jestem facetem, ale czasami filmy romantyczne lubię pooglądać:
Autumn in New York
Sweet November
50 first date
Shall we dance
Bezsennośc w Seattle
Masz wiadomośc .. i wiele innych. Człowiek już połowy nie pamięta.
Aż mnie dziwi, że nikt nie wspomniał o dwóch wg mnie najlepszych filmach o miłości: "Zakochany bez pamięci" oraz "Między słowam". Warto jeszcze dodać Amelię,
Jeśli ci nie przekszadza że to by było anime to AIR TV, jego opis znajdziesz na filmwebie, szczerze polecam.
"never been kissed" z drew barrymore
"titanic"
"duma i uprzedzenie" wersja z 2005r i mini serial wyprodukowany przez bbc
fajne są:szkoła uczuc, nothing hill, ten pierwszy raz(trojan war), szansa na sukces(raise your voice) ale najbardziej podoba mi sie film z Jennifer Love Hewitt-Szalona impreza(can't hardly)moge oglądać go w nieskonczonosc!!!!!!
"Trzy kolory: Czerwony" -- wspaniały film o miłości i przyjaźni.
no, a tak dokładniej to romantycznym (zdecydowanie) filmem jest chociażby "Lawa" wg. Konwickiego; "Pan Tadeusz" wg. Wajdy :D
hej :0 tez uwielbiam filmy romantyczne.Sporo jest tych ktore zapadly mi w pamiec postaram sie wymienic tylko najwazniejsze :) a wiec tak :
- Pamietnik - moj ulubiony :)
- Apartament - naprawde warto ogladnac
- Zakochana Jane (becoming Jane)
- Duma i uprzedzenie (ten z 2005 roku)
- Pretty men czyli facet do wynajecia
- Uwierz w ducha
- Szkoła uczuć
- Holiday
- Jak w niebie
- Tylko mnie kochaj
- Jak stracic chlopaka w 10 dni
- Johny Tucker musi odejsc
- A wlasnie ze tak
- Ciasteczko
- Honey
- Miłosć na żadanie - calkiem ciekawy ;)
Moje ulubione to:
Pamiętnik
Malowany welon
Evening
Czego pragnie dziewczyna
zupełnie jak miłość
On to ona
Jeśli tylko
Dziewczyna z Alabamy
Spacer po linie
Catch and release
Love and Basketball
Stowarzyszenie wędrujących jeansów
John tucker musi odejść
Przed wschodem/ zachodem słońca
Come early morning
Two can play the game
Breaking all the rules
The hours
Mam nadzieję, że się spodobają xP
jak w niebie,
całe szczęście,
szkoła uczuć,
na ostrzu 2,
Titanic,
Zakochany Szekspir,
historia kopciuszka,
ona to on,
pamiętnik księżniczki 1.2,
powiedz tak,
Męsko-Damska rzecz,
polowanie na druhny,
Gwiazda Popu,
to właśnie miłość,
sydney i siedmiu nieudaczników,
Akwamaryna,
podkręć jak beckham
"Pamiętnik", "Szkoła uczuć", "Dirty dancing 2" (choć to nie do końca ten gatunek:)) i może "Holiday" ;D
Nie cierpię romansideł Zawsze jest tak samo Najpierw się zakochują potem wojna a na koniec są razem Nie nudzi Was to Czasami tylko statki toną
Wszystko załeży od definicji romantycznego filmu. Moim ulubionym filmem który na pewno mozna zaliczyć do tej kategorii jest "Persuasion" http://www.filmweb.pl/f8611/Perswazje,1995 . Może można też dodać (wątek miłości jest bardzo ważny i nie jest to spojżenie czysto pragmatyczne) "The Piano" http://fortepian.filmweb.pl/ "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" http://zakochany.bez.pamieci.filmweb.pl/ "Der Himmel über Berlin" http://www.filmweb.pl/f8093/Niebo+nad+Berlinem,1987 "Angels and Insects" http://www.filmweb.pl/f3875/Anio%C5%82y+i+Owady,1995 .
Nie jestem zwolennikiem romansów ale te 3 pozycje uważam za naprawdę wyśmienite filmy i polecam każdemu
1 miejsce : Miasto Aniołów
2 miejsce : Bezsenność w Seatlle
3 miejsce : Słodki listopad
pozdrawiam
"Podróż Przedślubna" (Forces of Nature) dlaczego? >> chociaż jestem facetem musze powiedzieć że jeden film z tej tematyki mi sie naprawdę podobał ze względu na nieprzewidywalne zakończenie ( z reguły w tych przypadkach sielankowo płytkie ) dobre aktorstwo (Sandra Bullock i o dziwo Ben affleck) oraz wspaniałą oprawę jeśli chodzi o montaż i muzykę (dzięki świeżemu wówczas na rynku studiu DreamWorks) jestem ciekaw czy ktos podziela moje zdanie ???
Ja nie bardzo :) Sandra działała mi na nerwy w tym filmie.
Moi faworyci to:
Dirty dancing
Elizabethtown
Co się wydarzyło w Madison County (taka prosta historia, ale pokazuje, jak proste codzienne czynności zbliżają do siebie ludzi i odkrywa różne oblicza miłości)
Dracula
Wimbledon
Miss Potter (ten film bardzo mnie wzruszył, bo główna bohaterka po wielu latach samotności znalazła w końcu miłość i... no cóż)
Ojj mam ich sporo ;)
tak na szybko kilka z nich:
Dom nad jeziorem
Zakochany Szekspir
Wielkie nadzieje
Opetanie (2002r.)
Milosc przychodzi powoli