Jakie filmy uważacie za najsmutniejsze w historii kina? Dosłownie, wyciskacze łez. Pytam, bo chętnie bym taki film obejrzała, więc przydałoby się kilka tytułów. Z góry dzięki;)
7 dusz oglądałam; przyznaję, bardzo smutny, nieżle się na nim wyryczałam
Titanica oczywiście też widziałąm, w pogoni za szczęściem, chłopiec w..., szkołę uczuć też
Szukam czegoś nowego, bardzo smutnego...
plakalem na wielu filmach najbardziej na 'Mój przyjaciel Hachiko(2009)' nie wiem dlaczego , nie wiem , ogladalem tylko raz
When the Wind Blows
Powrót do raju - tu w pewnym momencie łezki popłynęły na całego
Pogorzelisko
Życie przed oczami
Testament - szokujący i przygnębiający na całej linii
Między piekłem a niebem
"Testament" I CO DALEJ ? JAKIS ROK PRODUKCJI PRZYNAJMNIEJ? TROCHE TYCH TESTAMENTOW JEST , ROZNE PRODUKCJE???
http://www.filmweb.pl/film/Po%C5%BCegnalny+walc-1940-31144
http://www.filmweb.pl/film/Serce+to+samotny+my%C5%9Bliwy-1968-35148
Dla mnie to bardziej film żałosny jak smutny. Hamerykańska produkcja w której Chruszczow umie gadać po angielsku jak królowa Wiktoria. Do tego kuloodporny główny bohater który zawsze wychodzi z opresji obronną ręką.
Wróg u bram to nie zupełnie,, Hamerykańska,,...produkcja
reżyseria:Jean-Jacques Annaud
scenariusz:Jean-Jacques Annaud Alain Godard
produkcja:Irlandia Niemcy USA Wielka Brytania
Dlaczego nie na miejscu? Możesz mi to jakoś sensownie wytłumaczyć? Walka_dalej_trwa wyraził swoją opinie na temat filmu "Wróg u bram" a ja wyrazilam swoją na temat "Kevina". Proste. "Wolność słowa".
Impossible ale w PL i wiekszosci świata dopiero styczeń niestety. W hiszpanii z ciekawości zobaczyłem i robi wrazenie.
"Johnny poszedł na wojnę", zdecydowanie jeden z najsmutniejszych i najbardziej wstrząsających.
Może jeszcze "Wojownik". Też można się popłakać ale to zupełnie inny rodzaj płaczu.
Hm Za wszelką cenę, Trzy kolory- Biały, Władca pierścieni Drużyna Pierścienia, Leon Zawodowiec....sporo tego...myślę, że każdego wzrusza co innego. Mnie np. często wzrusza zwykła estetyka i to, co może stworzyć swoimi rękoma człowiek, tak jak właśnie we Władcy Pierścieni, czy Wielkim Błękicie, rozkleiła mnie tak duża dawka piękna. Albo chociażby scena z Pianisty kiedy Spielmann gra dla Niemca- strasznie mnie wzruszyła ta muzyka i to, że ten Niemiec darował mu życie, bo nie był być może wstanie zabić kogoś kto robi coś tak wspaniałego. Albo scena z Łowcy Androidów kiedy Hauer mówi "(...) wszystkie te chwile znikną jak łzy na deszczu....czas umierać" ....
OOOOOOOOOOOO KUUUUUUURDEEEEEEEEEEEE NIEEEEEEEEEEE , TO NIE MOZLIWE, A JEDNAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE PRZYPUSZCZALEM ZE JESZCZE W TYM ZYCIU TRAFIE NA TOOOOOOOOOOOOO ...'Albo scena z Łowcy Androidów kiedy Hauer mówi "(...) wszystkie te chwile znikną jak łzy na deszczu....czas umierać" ..............KOBIETA ROMANTYK , MYSLALEM ZE TYLKO DINOZAURY........................................
Widziałem rzeczy,
...którym wy ludzie nie|dalibycie wiary.
Statki w ogniu w|okolicach Pasa Oriona.
Widziałem promienie kosmiczne...
...jak błyszczały w ciemnociach blisko Wrót Tannhausera.
Wszystkie te chwile...
...zagubiš się...
...z czasem...
...tak...
...jak łzy...
...na deszczu.
Czas umrzeć..........
ile to juz razy ogladalem ten film