z podobnych oglądałam "Szósty zmysł", "Wyspę tajemnic", "Dom snów", "Insepcja"
Tak ode mnie to: Mgła, Piła 1 i 2, K-PAX, 12 małp, Piękny umysł, Sierota, Prestiż, Krwawa uczta 3(heh)
Pulp Fiction
Bękarty Wojny
Efekt Motyla
Skazani na Shawshank
Gran Torino
Porachunki
Cztery Pokoje
Prestiż
Mnie zaskoczyło zakończenie "Wyspy zaginionych" - ale jestem w mniejszości.
A poza tym: "Pająk", "Across the hall", "Blizny przeszłości"
Dość zaskaująca może być też treść "Transsiberian" (nie samo zakończenie, ale w ogóle fabuła)
moon
wyspa tajemnic
Vidocq
fight club
incepcja
podejrzani
nie mow nikomu
Purpurowe rzeki
oldboy
przepowiednia
lek pierwotny
http://www.filmweb.pl/film/Still+Life-2005-400878
http://www.filmweb.pl/Memento
http://www.filmweb.pl/film/Brazil-1985-1285
http://www.filmweb.pl/film/Tetro-2009-441631
http://www.filmweb.pl/film/Kimy%C3%B4+na+s%C3%A2kasu-2005-286638
http://www.filmweb.pl/Nieznajoma
http://www.filmweb.pl/film/Numer+23-2007-260173
http://www.filmweb.pl/film/Loved+Ones%2C+The-2009-539449
http://www.filmweb.pl/film/Wynalazek-2004-108799
http://www.filmweb.pl/film/Kitchen+Sink-1989-332063
http://www.filmweb.pl/film/S%C5%82odko-gorzkie+%C5%BCycie-2005-180374
http://www.filmweb.pl/film/Opowie%C5%9B%C4%87+o+dw%C3%B3ch+siostrach-2003-132767
http://www.filmweb.pl/Harry.Angel
http://www.filmweb.pl/film/Si%C3%B3dmy+kontynent-1989-35264