Obejrzałem już naprawdę duużo seriali i nie jestem w stanie już sam znaleźć nic dobrego, czego jeszcze nie widziałem. Dlatego piszę tutaj i mam nadzieję, że może wy mi pomożecie. Najbardziej lubię kryminaly/thrillery w stylu The Fall, Broadchurch, pierwszego sezonu The Following, dwóch pierwszych sezonów The Killing, itp., ale jestem zdesperowany i przyjmę każdą propozycję. Tylko nie róbcie spamu i nie piszcie tych seriali typu: BB, HoC, TWD, BCS, Dexter, itp., bo je już wszystkie znam i większość widziałem.
Polecam Bates Motel z całego serca! Poza tym:
- Vikings
- Fargo (naprawdę genialny)
- Prison Break
- Orphan Black
Fortitude http://www.filmweb.pl/serial/Fortitude-2015-694371
Carnivàle http://www.filmweb.pl/serial/Carniv%C3%A0le-2003-110868
The Missing http://www.filmweb.pl/serial/Zaginiony-2014-721491
The Knick http://www.filmweb.pl/serial/The+Knick-2014-698138
Orphan Black http://www.filmweb.pl/serial/Orphan+Black-2013-659116
Utopia http://www.filmweb.pl/serial/Utopia-2013-663388
Peaky Blinders http://www.filmweb.pl/serial/Peaky+Blinders-2013-680981
Homeland http://www.filmweb.pl/serial/Homeland-2011-595358
Agent Carter http://www.filmweb.pl/serial/Agent+Carter-2015-716662
Może coś Cię zainteresuje ;)
Nie odpuszczaj "Carnivàle", naprawdę świetny i klimatyczny serial. Jeśli podobało ci się "Miasteczko Twin Peaks", to myślę, że i to może się spodobać, chociaż historia zupełnie inna.
No właśnie Twin Peaks średnio mi się podobało. Sam wątek kryminalny tak, ale cała reszta nie bardzo. Po prostu nie przepadam za fantasy.
Mam dwa, oba są świetnymi prawniczymi thrillerami.
http://www.filmweb.pl/serial/Morderstwo-1995-96029 20 lat, i ciągle nie do pobicia
http://www.filmweb.pl/serial/Uk%C5%82ady-2007-432002 nie wszystkie sezony trzymają równy poziom, ale pierwszy.....
Jeżeli chodzi o sierale które preferujesz to zdecydowanie polecam CI :
LINE OF DUTY - super scenariusz, świetne aktorstwo, mało znany, co dziwne ale świetny serial.
THE MISSING nowy amerykańsko brytyjski thriller w stylu the killing dość ciekawie się ogląda(zona zachwycona)
HAPPY VALLEY - Tutaj podobieństwo do THE FALL , ciekawy, interesujący w zasadzie jednym tchem obejrzałem.
WHAT REMAINS - kilku odcinkowy trzymający w napięciu serial w stylu kto zabił.... wart uwagi.
THE LEFTOVERS - Jak dla mnie niedoceniony świetny serial, z ogromnym budżetem i to widać.ocena zaniżona na portalu, sugerowałem się nia i mało tego cudeńka nie przeoczyłem.
LES REVENANST francuski przyzwoity serial w tym roku kopiowany już przez amerykanów którzy robią swoją wersję tam jak jak zrobili kopie most nad sundem itd.
Vikingowie jak najbardziej oglądam teraz 3 sezon i momentami podoba mi się nawet bardziej od gry o tron.
The Shadow Line jeden sezon ale bomba jak dla mnie pod każdym względem.
Wreszcie amerykanie wypuścili w tym roku serial pod tytułem BLOODLINE - ludzie szaleją :D wysoka ocena na IMDB bodajże 8,4 Jest cały sezon for download ale napisy są na chwilę obecną do odcinka 4 pozostałe w tłumaczeniu.
Pozdrawiam i nie ma za co :D Dobre tytuły CI dałem .
The Leftovers oglądałem i zrezygnowałem po kilku odcinkach, Bloodline czeka już na dysku na napisy, Les Revenanst - nie przekonuje mnie opis, nie przepadam za fantasy, a resztę postaram się obejrzeć. Mógłbyś mi tylko w skrócie opowiedzieć fabułę Line of Duty? Na FW nie ma opisu, a ten na IMDB w sumie w ogóle nie mówi, o czym jest ten serial.
The line of duty jest jednowątkowy, jedna konkretna trzymająca w napięciu historia o korupcji,układach.szantażach,nie chce za bardzo spoilerować... kto za czym stoi.
Rezygnacja z The leftovers jest dla mnie błędem, chociaż jak nam wiadomo to kwestia gustu.
Les Revenanst może kapke SF ale nie fantasy.
The walking dead, Dwóch i pół, Breaking Bad, Terranova, Blue Mountain State, Teoria wielkiego podrywu, Californication. Tu masz prawie wszystkie gatunki .Jak jeszcze sobie przypomnę to dopiszę...