Poleci mi ktoś jakiś serial który mnie dosłownie wbije w fotel ??
Dla mnie nr 1 jest Breaking Bad, oglądałam też Dextera ,plotkarę,prison break , lost , kyle xy , tajemnice smallville jestem w trakcie Better Call Saul , The walking dead , under the dome, wayward pines , Gra o tron nie przypadła mi do gustu , Zastanawiam się nad powrotem do bates motel i hemlock grove...
Jakiś w miarę nowy (aby jeszcze leciały nowe odcinki) ,od razu odpada suits , jakieś kryminalne zagadki , hannibal też mi do gustu nie przypadł ... Jakiś dobry z klimatem :) Z góry dzięki!
jeżeli wielbisz drugi sezon AHS (tak, jak ja) to może przypaść Ci do gustu sezon czwarty: Freak Show
Utopia, pozniej dlugo, dlugo nic.
Banshee daje niezlego kopa dzieki ciaglej akcji, wiec moze akurat wgniecie Cie w fotel. http://www.filmweb.pl/serial/Banshee-2013-644764
Daredevil daje rade, ma bardzo fajne sceny walki, no ale to na podsawie komiksu, takze wiadomo "kto wygra" i raczej trudno o jakies typowo serialowe niespodziewajki. http://www.filmweb.pl/serial/Daredevil-2015-702252
Z tej samej polki co BB jest tylko Utopia, wiec masz raczej ograniczony wybor, jezeli faktycznie chcesz , zeby cos Cie wbilo w fotel.
Faktycznie, Utopia to bardzo dobra rzecz, a Banshee sam niedługo zacznę. Poza tym polecam autorowi tematu:
- Sons of Anarchy
- Fargo
- Bates Motel, jeżeli zastanawiasz się nad powrotem - zrób to. Gdzie się zatrzymałeś?
- Vikings
Supernatural, Ray Donovan,
awake, Hidden Palms, Hostages: Zakładnicy, Graceland
The Flash, Arrow
Skins, Trawka, Everwood
Tomorrow People, The Royals (opinie że w stylu plotkary).
Lub to http://www.filmweb.pl/serial/The+Bridge%3A+Na+granicy-2013-666442, choć skandynawska wersja o niebo lepsza
Detektyw stoi na wysokim poziomie, nie jest to BB ani Utopia, ale z racji tego, ze wystepuja w tym serialu glosne nazwiska i ma stosunkowo ciekawy scenariusz, zyskal spore uznanie wsrod widzow.
Jezeli Ci sie spodoba, to smialo mozesz pozniej siegnac po Fargo, podobny poziom i rowniez posiada gwiazdorska obsade.
http://www.filmweb.pl/serial/Tajemnice+Laketop-2013-633726
http://www.filmweb.pl/serial/Peaky+Blinders-2013-680981
http://www.filmweb.pl/serial/Upadek-2013-645514
W fotel może nie wbijają, ale to solidna robota.
Według mnie:
1 miejsce : "Wikingowie"
2 miejsce : "Fringe: Na granicy światów" !! GORĄCO POLECAM
3 miejsce : "The Knick"
4 miejsce : "Orphan Black"
Według mnie super jest serial Herosi. Jest to serial, który opowiada historię ludzi, którzy odkrywają w sobie niesamowite zdolności, jak telepatia, umiejętność podróżowania w czasie czy latania. Super naprawde polecam