Oglądam właśnie serial, który bardzo mi się podoba (You, Me and the Apocalypse). Niestety już wiem, że po pierwszym sezonie będę musiał obejść się ze smakiem. A więc tak:
1. Utopia: http://www.filmweb.pl/serial/Utopia-2013-663388
2. Carnivale: http://www.filmweb.pl/serial/Carniv%C3%A0le-2003-110868
3. You, Me and the Apocalipse: http://www.filmweb.pl/serial/You%2C+Me+and+the+Apocalypse-2015-732151
4. Kyle XY: http://www.filmweb.pl/serial/Kyle+XY-2006-318187
Drażnią mnie takie niedokończone produkcje. Mogliby chociaż wydać zakończenie w formie animowanej bądź komiksowej. A tak to człowiek chodzi tylko wkurzony.
A jakie są Wasze typy?
1. http://www.filmweb.pl/serial/Rush-2014-708318
2. http://www.filmweb.pl/serial/Marco+Polo-2014-648375
3. http://www.filmweb.pl/serial/Deadwood-2004-97620
4. http://www.filmweb.pl/serial/Sense8-2015-685069
5. http://www.filmweb.pl/Herosi
6. http://www.filmweb.pl/serial/The+Get+Down-2016-737390
7. http://www.filmweb.pl/serial/Korporacje+przysz%C5%82o%C5%9Bci-2016-767626
8. http://www.filmweb.pl/serial/Wyposa%C5%BCony-2009-483175
9. http://www.filmweb.pl/serial/Carniv%C3%A0le-2003-110868
10. http://www.filmweb.pl/serial/Apokalista-2016-766484
11. http://www.filmweb.pl/serial/%C5%BByciowy+nieporadnik+Coopera+Barretta-2016-7621 50
12. http://www.filmweb.pl/serial/Miasto+cud%C3%B3w-2012-618892
13. http://www.filmweb.pl/serial/Terriers-2010-526548
14. http://www.filmweb.pl/serial/Zagrywka-2016-766282
15. http://www.filmweb.pl/serial/BrainDead-2016-753759
16. http://www.filmweb.pl/serial/Forever-2014-710942
17. http://www.filmweb.pl/serial/Vinyl-2016-732398
18. http://www.filmweb.pl/serial/Blood+%26+Oil-2015-742653
19. http://www.filmweb.pl/serial/Constantine-2014-706211
20. http://www.filmweb.pl/serial/Terra+Nova-2011-570521
Sporo tego. Nie wiedziałem, że Deadwood i Sense8 również zostały skasowane. A są u mnie na liście do obejrzenia. Zapomniałem też o Forever. Dzięki za przypomnienie.
Widziałem tego więcej, ale wybrałem akurat te, których mi szkoda było. Co do Sense 8 i Deadwood to ma w obu przypadkach powstać film/odcinek specjalny, który zamknie historie.
Co do Sense 8 to pewne bo Netflix oficjalnie potwierdził, uginając się pod presją fanów. Film kończący akcję Deadwood niestety już od ładnych kilku lat powstaje.. i powstać nie może.
Liczyłem, że może CW lub jakaś inna stracja tv/platforma to przejmie. Niestety nic z tego. Ten serial miał spory potencjał.
Aktor wcielający się w tytułową postać był świetny. Moim zdaniem serial miał pecha, że trafił do nieodpowiedniej telewizji.
No aktor swietnie zagral :)
Amerykance sie nie znaja, ze nie ogladali tego serialu :)
O i dodalabym ,,Agentke Carter" ją tez skasowali, a serial byl swietny :)
Ja sobie ten serial darowałem. Ta postać pojawiła się w pierwszym filmie o Kapitanie Ameryce - który mi się nie podobał, a także serial miał się pojawić na ABC po pierwszych sezonach Agentów Tarczy, które były słabe. Doszedłem więc do wniosku, że serial też nie będzie mi się podobać. Wiem, że ta produkcja zbierała pochlebne recenzje. Trochę żałuję, że sobie to odpuściłem.
No ja na poczatku tez do Agentki nie bylam przekonana, ale jak zaczelam ogladac to sie zaskoczylam, ze to taki fajny serial :)
Nie wiem czy się będzie liczyć, ale mendy skasowali serial po odcinku pilotażowym. A ten był bardzo interesujący.
http://www.filmweb.pl/serial/The+After-2014-706334
Jak najbardziej się liczy. Słyszałem o The After dobre opinie ale przez to, że nie ruszył dalej zastanawiam się czy w ogóle się zabierać za ten jeden odcinek. Najgorzej sobie narobić smaka a później chodzić na głodzie. ;)
Wg mnie nie ma sensu. Skoro zostało to skasowane po jednym odcinku to znaczy, że było słabe i telewizja/platforma zaniechała dalszej produkcji serialu.
Ja jestem dziecko VHS więc podam raczej starsze tytuły:
http://www.filmweb.pl/serial/Ziemia+2-1994-97314
http://www.filmweb.pl/serial/Gwiezdna+Eskadra-1995-95908
http://www.filmweb.pl/serial/Firefly-2002-108606
http://www.filmweb.pl/serial/Bez+przesz%C5%82o%C5%9Bci-1995-121436
http://www.filmweb.pl/serial/Jim+Profit-1996-95087
http://www.filmweb.pl/serial/Uprowadzeni-2006-339881
http://www.filmweb.pl/serial/Uciekinierzy-2006-330328
http://www.filmweb.pl/serial/Rozbitkowie-1999-115843
http://www.filmweb.pl/serial/Piraci+Mrocznych+W%C3%B3d-1991-164628
http://www.filmweb.pl/serial/Poker+z+mafi%C4%85-2000-285158
http://www.filmweb.pl/serial/Cuda-2003-40183
http://www.filmweb.pl/serial/Ocaleni-2008-486932
http://www.filmweb.pl/serial/Gwiezdne+wrota%3A+Atlantyda-2004-120144
http://www.filmweb.pl/serial/Gwiezdne+wrota%3A+Wszech%C5%9Bwiat-2009-433116
http://www.filmweb.pl/serial/Dziesi%C4%85te+kr%C3%B3lestwo-2000-114303
http://www.filmweb.pl/serial/Rzeka-2012-597700
http://www.filmweb.pl/serial/Zagubiony+pok%C3%B3j-2006-370554
Bo niewielki odzew jest. Myślę, że takim najbardziej nieodżałowanym serialem jest Firefly. Miał ogromną rzeszę fanów. I pewnie on zająłby pierwsze miejsce w takim rankingu, gdyby tylko wiecej osób chciałoby w tym temacie się wypowiedzieć.
http://www.ranker.com/crowdranked-list/tv-shows-canceled-before-their-time
Niestety wiem tyle co Ty na ten temat. Nie oglądałem tego serialu i wówczas nie siedziałem w tym temacie na tyle by znać powód. Na wielu forach i w wypowiedziach na stronach zajmujących się serialami gdy przewijał się podobny temat co ten tutaj to często padał tytuł tego serialu.
Spoko :) ja ogladalam, nawet ciekawy byl :) pozniej tylko dali film kinowy jeszzcze i to wszystko :) troche szkoda
Kilka razy podchodziłem do tego serialu, ale do tej pory nie mogłem znaleźć na niego czasu. Ciągle pojawiają się różne nowości i to je oglądam.
No taki konczacy serie, wyjasnili skad sie te zle stwory wziely, nie pamietam jak sie one nazywaly, a tez nie chce spoilerowac
Terminator: Kroniki Sary Connor - naprawdę dobry serial który z każdym kolejnym odcinkiem ciekawie się rozkręcał.
Ale oczywiście na 1 miejscu Deadwood, rewelacyjnie zrobiony serial, nawet jeżeli nie ma zakończenia warto obejrzeć 3 sezony
Ciężko stwierdzić co jest gorsze anulowanie produkcji kolejnych odcinków po pierwszym sezonie z racji małej oglądalności mimo że jest ciekawy (gdy po jakimś czasie okazuje się że serial miał potencjał), czy też liche niezadowalające zakończenie po entym sezonie gdy scenarzyści już wyczerpali formułę i klepią odcinki od niechcenia.
http://www.filmweb.pl/serial/Gwiezdne+wrota%3A+Wszech%C5%9Bwiat-2009-433116 Zasługują na konkretny zamykający tą historię sezon ewentualnie film jak Arka prawdy
http://www.filmweb.pl/serial/Defying+Gravity-2009-504475# kolejny który zakończył się w momencie kiedy wypadało by kilka kwestii wyjaśnić.
http://www.filmweb.pl/serial/Mg%C5%82a-2017-771376 rozkręcili lekko tematykę i ucięli w momencie wyprawy w nieznane .
http://www.filmweb.pl/serial/M%C5%82ody+papie%C5%BC-2016-724137 serial który wciągnął wielu ludzi i po finale pozostawił całkiem sporo pytań.
http://www.filmweb.pl/serial/Demony+da+Vinci-2013-644580
http://www.filmweb.pl/serial/Pot%C4%99pieniec-1998-94288
http://www.filmweb.pl/serial/Caprica-2009-326316 (tutaj przynajmniej z sensem zakończyli choć jednak zbyt raptownie)
http://www.filmweb.pl/serial/Boss-2011-616572
Terra Nova
http://www.filmweb.pl/serial/Jak+ojciec+co%C5%9B+palnie%2C+to...-2010-563484
Nie oglądam tak dużo seriali, ale najbardziej mnie boli że anulowano te dwa:
http://www.filmweb.pl/serial/Mam+na+imi%C4%99+Earl-2005-259802
http://www.filmweb.pl/serial/Dorastaj%C4%85ca+nadzieja-2010-570467
o i jeszcze http://www.filmweb.pl/serial/Luzaki+i+kujony-1999-97037
http://www.filmweb.pl/serial/Dark+Matter-2015-725983
http://www.filmweb.pl/serial/Forever-2014-710942
http://www.filmweb.pl/serial/CSI%3A+Kryminalne+zagadki+Miami-2002-108964
http://www.filmweb.pl/serial/Revolution-2012-634694
http://www.filmweb.pl/serial/Limitless-2015-742527
http://www.filmweb.pl/serial/Constantine-2014-706211
http://www.filmweb.pl/serial/Heartbeat-2016-741833
http://www.filmweb.pl/serial/Nieustraszony-2008-123354
http://www.filmweb.pl/serial/Terminator%3A+Kroniki+Sary+Connor-2008-369170
http://www.filmweb.pl/serial/Rush-2014-708318
http://www.filmweb.pl/serial/Emerald+City-2017-707122